Tietääkö kukaan mitään runoo jonka avulla vois kerroo parhaalle ystävälle kuinka tärkee se on ja kuinka paljon välittää siitä? Voi myös keksii oman runon.
Ystävänpäivä-runo
4
223
Vastaukset
Kannattaako parhaalle ystävälle lähettää runoa, joka paljastuu helposti Googlen avulla netistä kopioiduksi?
Jos runoilu tuntuu vaikealta, niin älä runoile, vaan keksi jotain muuta. "Mä välitän susta tosi paljon" tai jotain vastaavaa ei jätä mitään epäselväksi.Yksi hienoimmista runoista jonka olen koskaan kuullut menee näin:
"Mä kirjotin sulle runon:
haista vittu."- Anonyymi
Sori, vähän myöhään mut täs mun oma keksimä runo (tai joku sinne päin keksitty hökellys) ystävyydestä:
Ystävyys on lujempaa kuin kaveruus
Sinun hymysi saa ystäväsikin hymyilemään
Tosi ystäviin voi aina luottaa
He eivät kanna kaunaa
Ystävät kulkevat käsi kädessä eteenpäin välittämättä siitä kuinka kaukana toisistaan ovatkaan
Ystävät ovat rehellisiä toisilleen eivätkä anna muiden vaikuttaa ystävyyteen
Annoit kätesi minulle, en siitä päästä päästä irti
Olet minulle tärkeä, ystäväni
On siis mun keksimä joten älkää välittäkö siit kuinka p@ska se on :D- Anonyymi
Oho, sori toi kun tos lukee 2 kertaa tuo "päästä", se kuuluis lukea siinä vaa yhen kerran xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316