Ajattelin vain 4 vakoo panna perunaa, mutta aina ne rupisia ja ollen aattelinin jospa se johtuisi aivan muusta.
Jospa salon Seurakunnan Pappi joutaisi ja tulisi puhumaan paskaa mun pienelle pellloleni ja myös?
Siinä kun Mersuineen menette porvareiden peltoja siunaamaan ja konjakkeja jumoaan voistttekos siinä edes kusitauolla takastullessa siunata mun 4 perunavakooni?
Milloin Salon papit alkaavat siunaamaan 2000 hehtaarin peltoja?
4
<50
Vastaukset
Mikä on se määrala jonne Papin saa kutsuttua siunaamaan peltoja?
Pitääkö siunata 398 hehtaaria vai 30 neitä?Mikä on se määrala jonne Papin saa kutsuttua siunaamaan peltoja?
Pitääkö siunata 398 hehtaaria vai 30 neitä?- Anonyymi
Jaa-a?.Luulis että jonkun kaupan tai kodin siunaus tärkeämpi mutta jos kerran papeilla aikaa niin siitäpä sitten puutarhoja ja peltoja siunaamaan?
- Anonyymi
Veljeni Anselm on menossa naimisiin ensi juhannuksena, mutta sitä ennen hän haluaa saada jonkun nätin naispapin (jos niistä nättejä löytyy) siunaamaan hänen peniksensä jotta avioliitosta tulisi onnellinen. Samalla Anselm haluaisi koekäyttää penistään nätin naispapin vaginaan (siis sillä ehdolla että naispappi on nätti).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398