Kellään muilla ongelmia chattiin pääsyssä? mulla tulee vaan viestiä että internal server error kun yritän mennä chattiin.
Chat ei toimi?
22
620
Vastaukset
- Anonyymi
Sama vika kaikilla
- Anonyymi
chatti tilttas taas vaihteeks...ei pääse ei...
- Anonyymi
chatti ei todellakaan toimi tulee ilmoitus 500 Internal Server Error
Ylläpito ei varmaan ole huomannu - Anonyymi
Joo en ole mäkään päässyt nyt noin kolmeen tuntiin, en pääse koneella enkä puhelimella.
- Anonyymi
uus omistaja
- Anonyymi
Oli tätä vanhanki omistajan aikana ihan liikaa Ihmetyttää ettei näin yksinkertaisia sivuja saada toimimaan häiriöttä
- Anonyymi
ollaan tässä nyt...
- Anonyymi
suomi chattia ei enää ole
- Anonyymi
Kun laitat hakukoneeseen
"Chat *es - elämyksiä sinkuille"
löydät vaihtoehtoisen chatin siksi aikaa kun insinöörit korjaavat Suomi24:n keskusteluruudun kuntoon. - Anonyymi
Taas kaatui, on tämäkin...eikä kukaan päivystävä korjaaja töissä.
- Anonyymi
kirjota paperille jos et sättiin pääse
- Anonyymi
Hyvin toimii, just sovin kahdet treffit naisten kanssa. Laitoin 3 tuntia väliä kun samassa kaupungissa kuitenkin.
- Anonyymi
Ei toimi, aamulla uusi yritys paremmalla onnella:)
Sama täällä. Kiva, kun ilmoitat. Jutellaan täällä ?
- Anonyymi
Mulla ei toimi mutta vitsi... Mitkä ovat hevosen kaksi parasta kaveria? (älyköt vauhtiin koska selkee)
- Anonyymi
Minulla teki eilen chat semmoisen tempun että päästää kirjautumaan sisälle mutta kun klikkaa huoneeseen niin tulee vain tyhjä ruutu ja yläreunaan teksti Lataa....
Vaikka odottaa tunnin niin ei jatka...
Tänään sama homma, kysäsin asiaa chatin valvojalta mutta ei vastausta- Anonyymi
Tuossa toisessa chat-ei-toimi -ketjussa mietitään samaa. Virustorjuntaa veikataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa toisessa chat-ei-toimi -ketjussa mietitään samaa. Virustorjuntaa veikataan.
kts. toiset pari ketjua tähän samaan ongelmaan liittyen , siellä juttua myös , pari fiksua naista ... Ullan ja Kätevän emännän neuvoilla kokeilin ja aivan oikein Soneran Turvapaketti --- > asetukset -- > sieltä palomuuri asetuksiin jne .... -- > "Kehittynyt verkkosuojaus osiosta otti tosiaan täplän pois niin avot... Mutta laitoin täplän takaisin.. F-Securen pitää homma korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kts. toiset pari ketjua tähän samaan ongelmaan liittyen , siellä juttua myös , pari fiksua naista ... Ullan ja Kätevän emännän neuvoilla kokeilin ja aivan oikein Soneran Turvapaketti --- > asetukset -- > sieltä palomuuri asetuksiin jne .... -- > "Kehittynyt verkkosuojaus osiosta otti tosiaan täplän pois niin avot... Mutta laitoin täplän takaisin.. F-Securen pitää homma korjata.
Kaikkea sontaa sitä ihmiset koneelle asentaa vuonna 2020 jolloin jo itse järjestelmä sisältää erinomaisen torjunnan..
- Anonyymi
Kyllä olisi jo aika saada tääkin asiaa kuntoon..
- Anonyymi
On hienoa, kun jauhetaan koronaa, mun aikana oli sikotaauti, vihurirokko, aivokalvontulehdus, ym. Kaikki tappavia, mut ei jauhettu Mitä nyt onko korona rutto(kuolleisuu 95 pros, korona 5, pikkusen eroo) tms. Yle esim jauhaa ja pelottelee ihmisiä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069