Pitäkää hyvänänne pilasitte ihmisten yleisen keskustelufoorumin.
Ihan perseestä
7
908
Vastaukset
- Anonyymi
Aikoinaan pankeilla oli ehdottoman luotettava maine. Vain he olisivat pystyneet sen pilaamaan Sen ne myös tekivät!
Nyt tämäkin saitti on tehnyt samat. Olisivat pitäneet luotsit. Eivät olisi karauttaneet kivikkoon. - Anonyymi
Kokeilenpa, onnistuuko mihinkään kirjoittaa enää ilman kirjautumista/rekisteröintiä..
- Anonyymi
Kannattaa kuitenkin kirjoittaa mieluiten ilman kirjautumista.
- Anonyymi
Uuden omistajan myötä moderointi näyttää aika pitkälti loppuneen, paitsi tietyissä tapauksissa jotka liittyy maahanmuuttoon ja muslimeihin, silloin moderointi tuntuu toimivan,
- Anonyymi
Paljon sä tinasit, paljon sä pilasit kunnes kolvis viimein kylmeni. Näin kertoi vanha tinaaja vuosia sitten. Sopii hyvin tähän keskustelufoorumiin. Kirjautumattomuus =tinaus, kirjautumispakko nimimerkkiä varten = pilaaminen. Keskustelujen väheneminen = kolvin kylmeneminen. Nimim. "Rehti keskustelija".
- Anonyymi
Täytyy tunnustaa: olin väärässä.
Vielä syksyllä oletin, että nyt nämä sivut ovat niin syvällä, ettei syvemmälle enää voi vajota.
Olin väärässä. Eikä pohjaa vielä näy. - Anonyymi
Hienoa, listalle tullut ketjuun uutta, kelloaika 19:57.
Kun menee ketjuun kello 20:42, ei siellä ole mitään tuollaista.
Ettekö te onnettomat tunarit tunne edes kelloa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319