tuomiosta, jossa torjuttiin Aron hakema lähestymiskielto kahta nettihäiriköitsijää vastaan. Puolustuksen mukaan lain henki ei tarkoita yksinomaan henkilökohtaista häirintää vaan myös tiedotusvälineissä ilmenevää häirintää.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/kotimaa/vakavan-hairinnan-kohteeksi-joutunut-kirjailija-jessikka-aro-valittaa-karajaoikeuden-lahestymiskieltotuomiosta-pitaa-karajaoikeuden-tulkintaa-laista-virheellisena-1.3415224
Jessikka Aro valittaa käräjäoikeuden
12
94
Vastaukset
- Anonyymi
hakeeks aro vieläkin lähestymis-kieltoo janistkinille?
alkaa mennä oudoksi...
paljon harhaa?
nwohavaintoja.blogspot.com/2016/02/salattu-totuus-energiansaastolampuista.html?m=0- Anonyymi
Ensin elohopealamput ja sitten tupakit.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Compact_fluorescent_lamp
Paljon harhaa.
Mutta onko LEDeistä haittaa? Erot tuotteissa, valmistuksessa?
- Anonyymi
Haaveet kaatuu katsoisi itseään peiliin
- Anonyymi
Onko Jessi saanut työnantajalta maksusitoumuksen avoimelle summalle käräjöintiin?
Eli kun Yleveronmaksajat - sinä ja minä - ovat maksumiehinä niin nato-trolli jatkaa sirkustaan.- Anonyymi
No kun Ilja ei nyt sattuneesta syystä pystykkään maksamaan, niin täytyyhän ne rahat huumeisiin jostakin yrittää saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun Ilja ei nyt sattuneesta syystä pystykkään maksamaan, niin täytyyhän ne rahat huumeisiin jostakin yrittää saada.
Janitskin sniffaa nykyään multaa ja sitäkin meidän suomalaisten veronmaksajien kustantamana.
Olisi mennyt isänmaahansa Venäjälle mätänemään. Anonyymi kirjoitti:
Janitskin sniffaa nykyään multaa ja sitäkin meidän suomalaisten veronmaksajien kustantamana.
Olisi mennyt isänmaahansa Venäjälle mätänemään.Olet halpa kun pilkkaat kuollutta. Ilja oli suomalainen ja ajoi isänmaamme asiaa enemmän kuin sinä.
- Anonyymi
ilja oli rikollinen vainoaja.
- Anonyymi
Vinkuuuuuuuuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkuuuuuuuuu
Epäeettistä ottaa vertailuun edesmennyt.
Minusta Aron ja Auerin ansiot yhteiskunnan rakentamisessa voisivat olla paremmin vertailukelpoiset.
- Anonyymi
Kiinnostaa:
Kiviäkin [_]
Pikkukiviäkin [_]
Hiekansirujakin [_]
Tomuakin [_]
Atomejakin [_]- Anonyymi
Sensuroinnin syyt kiinnostavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706