Lomalla Kuusamossa huomasin erikoisen tavan kaupoissa kun kassamyyjät eivät tervehtineet ja tavaroita hyllyihin laittavatkaan eivät olleet huomaavinaankaan. Ainoa kauppa jos tervehdittiin oli s-market Rukalla. Onko kyseessä yleinenkin tapa paikkakunnalla?
Asiakaspalvelu
12
694
Vastaukset
- Anonyymi
Normi meininki
- Anonyymi
Ihan normaalia. Prisman henkilökunta töykeintä
- Anonyymi
Taas on joku etelän narisija.
- Anonyymi
Jos perää käytöstapoja niin sekö on narinaa?
- Anonyymi
Prisma on semmoinen kauppa kuusamossa missä eivät tervehdi. Ihme porukkaa siellä töissä.
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Talo elää tavallaan.
- Anonyymi
Ei kuusamossa osata tehä mitään
- Anonyymi
Vai niin. No kiitos nyt tästäkin vähästä. On se kyllä merkillistä että kaupan alan työntekijöitä aina kaikkein mieluimmin ollaan kritisoimassa. Mitäköhän itse teette työksenne? Epäilen vahvasti että ette tee yhtään mitään. Joku kaupassa käyntikin pitää olla joku ylevöitymiskokemus. Minkä helvetin takia joku odottaa että kaupassa joka hyllyn välissä työntekijä tervehtii? Naurettavaa. Ei tuota tapahdu millään muullakaan alalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. No kiitos nyt tästäkin vähästä. On se kyllä merkillistä että kaupan alan työntekijöitä aina kaikkein mieluimmin ollaan kritisoimassa. Mitäköhän itse teette työksenne? Epäilen vahvasti että ette tee yhtään mitään. Joku kaupassa käyntikin pitää olla joku ylevöitymiskokemus. Minkä helvetin takia joku odottaa että kaupassa joka hyllyn välissä työntekijä tervehtii? Naurettavaa. Ei tuota tapahdu millään muullakaan alalla.
Hyviin käytöstapoihin kuuluu tervehtiminen!
- Anonyymi
Pitää mennä oikeaan kauppaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635