Naispareilla mennään

Anonyymi

Vanhojen tansseissa oli seitsemän paria, joista kolme on nais-nais pari.
Vastenmielistä. Näin liberaalit vihervassariarvot vaivihkaa piilotetaan "poikien puutteeseen".

14

614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olihan eräällä tytöllä tanssipartnerina poikalössykkä, joka keskeytti armeijan alkuunsa, kun hän ei ollut mies.

• Anonyymi

Ei mikään ihme, miksi kepujen kannatus laskee marginaaliin ja PeruS kannatus nousee.

• Anonyymi

näin on, kuka kaipaa kepua enää mm..... puolustamaan turpeen polttoa, hämmentämään maantalouden yleislakonpartaalle, puollustamaan raharikkaiden veronkiertoa, tämä kaikki ja paljon muita kummajaisuuksia voi lukea uutisista ja valtakunnanlehdistä """""!!!! miettikää poliittista kantaanne esim, mitä hyvää kepu on tehnyt Puolangan hyväksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näin on, kuka kaipaa kepua enää mm..... puolustamaan turpeen polttoa, hämmentämään maantalouden yleislakonpartaalle, puollustamaan raharikkaiden veronkiertoa, tämä kaikki ja paljon muita kummajaisuuksia voi lukea uutisista ja valtakunnanlehdistä """""!!!! miettikää poliittista kantaanne esim, mitä hyvää kepu on tehnyt Puolangan hyväksi ?

Kerro minulle, että mitä hyvää persut, sdp ja muut kommunistit, sekä viherpiiperöt on tehneet teidän takapajulaisten hyväksi??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro minulle, että mitä hyvää persut, sdp ja muut kommunistit, sekä viherpiiperöt on tehneet teidän takapajulaisten hyväksi??

Otetaanpa huomioon se ettei mitään kierouksiakaan.

• Anonyymi

Nämä naisparit menevät armeijaan...perustavat perheen...jossa kaksi synnyttäjää...eikä yhtään siittäjää.

• Anonyymi

No mutta onhan tyttöpareja ollut jo vuosia puolangalla. Kuka pakotti tulla katsomaan?

• Anonyymi

Ei pakotettu, mutta lapseni pyysi, koska osallistui itse ko. tapahtumaan. Ei kuitenkaan tyttöparina. Jotain rotia oltava.

• Anonyymi

Perätöntä kommaripropagandaa. Ei ole ollut vuosia lepsupareja Puolangalla. Viime vuonna ei järjestetty lainkaan vanhojen tanssia

• Anonyymi

Poika muisteli, että kun hän oli vajaa kymmenen vuotta sitten parina vuonna lukion vanhojen tanssiaisissa silloin ei Puolangalla kelpuutettu eikä hyväksytty vihervassarityttöpareja. Ihmetteli muutosta.

• Anonyymi

Eiköhän se siinä ole ongelma, kun poikia ei ole tarpeeksi tai vähäisetkään pojat ei suostu tanssimaan. Jos näitä naispareja ei olisi tuskin onnistuisi koko tanssiaiset.

• Anonyymi

Koko Suomen valtio on naimattomia nuoria naisia kohta, ja noniin NaSuSuomi olisi sitten valtion nimi... tai LebSuomi.

Ja sitten miehet lähtevät jo kokonaan ulkomaillekin karkuun nuorten naisten pelottavaa ylivaltaa vaikka Ecuadoriin äkkiä pakoon josta ei saa palauttaa...

• Anonyymi

Tasa-arvon aikana nykyisin tuskin yhtään pitäisi kiinnostaa tanssiiko lattialla mies- vai naispari, se on nykyisin vain niin. Herätkää pahviaivot.

• Anonyymi

kyllä hälläväliä..................... mutta kepuparit ovat hiukan liikaa

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33