Koska edellinen ketju tuli täyteen, enkä saanut vastattua siihen.
Loppuun oli tullut jälleen valheellisesti mustamaalaava vastaus.
Minä en todellakaan ole koskaan käyttänyt psyykenlääkkeitä, eikä minulle
sellaisia koko elämässäni ole määrätykään. Ja ne olisivat etenkin lääkeaineyliherkälle ihmiselle varsin vaarallisiakin.
Ei ole tullut esiin mikä ajatuksissani palstavastaajan mukaan on väärin. Olen ihminen joka on aina pyrkinyt ajattelemaan mahdollisimman vastuullisesti,
"poiuytrfdfghj"
Luento narsistivanhemmista ketju jatkuu
410
71
Vastaukset
- Anonyymi
Minun mielestäni oleellisempaa kuin mitkään ahdistukset tms. on vastuullinen asioidenhoito jossa minimimoidaan kaikki mahdolliset haittavaikutukset.
"poiuytrfghj"- Anonyymi
Luuriväki ei ole vastuullinen sinun henkisestä tasapainostasi. Ota lääkäriin yhteyttä.
- Anonyymi
Ja minun mielestäni ei ole vastuullista esim. antaa ihmiselle lääkeainetta, joka voi heikentää keskittymiskykyä ja tarkkaavaisuutta ja sitä kautta aiheuttaa onnettomuuksia, puhumattakaan eliniän lyhenemisestä. Eliniän lyhyntäminen on minun mielestäni kuolemantuottamus.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minun mielestäni ei ole vastuullista esim. antaa ihmiselle lääkeainetta, joka voi heikentää keskittymiskykyä ja tarkkaavaisuutta ja sitä kautta aiheuttaa onnettomuuksia, puhumattakaan eliniän lyhenemisestä. Eliniän lyhyntäminen on minun mielestäni kuolemantuottamus.
"poiuytrdfgh"Eri sairauksia hoidetaan niihin tarkoitetuilla lääkkeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri sairauksia hoidetaan niihin tarkoitetuilla lääkkeillä.
Niin mutta ei mua ainakaan mitkään ahdistukset tai muu sellainen mitään haittais, mutta oma tai toisten kuolema kyllä haittaisi ja paljon johtui sitten mistä hyvänsä.
"poiuytrdfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta ei mua ainakaan mitkään ahdistukset tai muu sellainen mitään haittais, mutta oma tai toisten kuolema kyllä haittaisi ja paljon johtui sitten mistä hyvänsä.
"poiuytrdfghj"Mutta he ei oikeen osaa orientoitua siellä luureissa näin kokevaan ihmiseen kuin minä kun sinne soittelee kai enemmän kuolemanhaluisia. Mulla olis niinkuin halu saada itseni ja kaikki muut pysymään mahdollisimman pitkään hengissä.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytrdfghj"Kylläpä sinua äitisi manipuloinnin aiheuttama häiriö ahdisti, kun sen vuoksi soitit tukea saadaksesi luureihin. Luurien neuvot eivät tapa ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta he ei oikeen osaa orientoitua siellä luureissa näin kokevaan ihmiseen kuin minä kun sinne soittelee kai enemmän kuolemanhaluisia. Mulla olis niinkuin halu saada itseni ja kaikki muut pysymään mahdollisimman pitkään hengissä.
"poiuytrfgh"Mä koen niinku äärimmäisen omituiseksi ja luonnottomaksi päinvastaisen halun.
Kyllä luonnollisin on elämän säilyttämsen halu ja se on sitä rakkauttakin.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä koen niinku äärimmäisen omituiseksi ja luonnottomaksi päinvastaisen halun.
Kyllä luonnollisin on elämän säilyttämsen halu ja se on sitä rakkauttakin.
"poiuytrdfgh"Sitä elämän halua he ovat yrittäneet sinullekin tarjota neuvoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä sinua äitisi manipuloinnin aiheuttama häiriö ahdisti, kun sen vuoksi soitit tukea saadaksesi luureihin. Luurien neuvot eivät tapa ketään.
Pakotettu väärä neuvo voi vaikka tappaa antoi sen kuka hyvänsä.
Annan esimerkin:
Vasemmalla olisi jotakin vaarallista, ja oikealla turvallista, soittaisin jonnekin luurin ja minulla menisi stressissä vasen ja oikea sekaisin että sanoisin nuo vahisgossa väärinpäin ja minua käskettäisiin menemään heti vasemmalle ja minä automaattisesti tottelisin ja vaara tapahtuisi. Eli vakka kaikilla olisi hyvä tahto, väärä neuvo voi vaikka tappaa vastoin heidän tahtoaan. .
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan esimerkin:
Vasemmalla olisi jotakin vaarallista, ja oikealla turvallista, soittaisin jonnekin luurin ja minulla menisi stressissä vasen ja oikea sekaisin että sanoisin nuo vahisgossa väärinpäin ja minua käskettäisiin menemään heti vasemmalle ja minä automaattisesti tottelisin ja vaara tapahtuisi. Eli vakka kaikilla olisi hyvä tahto, väärä neuvo voi vaikka tappaa vastoin heidän tahtoaan. .
"poiuytrdfgh"Tässä elämässä on koko ajan asioita ympärillämme hilkusta kiinni ja harha-askel voi aina olla vaarallinen. Ja esim. jonkun puhelimen välityksellä voi vähän vaikea olla tietää mihin suuntaan se askel pitäisi ottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Annan esimerkin:
"poiuytrdfgh"Tässä elämässä on koko ajan asioita ympärillämme hilkusta kiinni ja harha-askel voi aina olla vaarallinen. Ja esim. jonkun puhelimen välityksellä voi vähän vaikea olla tietää mihin suuntaan se askel pitäisi ottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä elämässä on koko ajan asioita ympärillämme hilkusta kiinni ja harha-askel voi aina olla vaarallinen. Ja esim. jonkun puhelimen välityksellä voi vähän vaikea olla tietää mihin suuntaan se askel pitäisi ottaa.
"poiuytrdfghj"En minä ainakaan missään tapauksessa uskaltaisi missään anonyymissä luurissa ihmisiä määräillä mielikuvitusteni perusteella.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan missään tapauksessa uskaltaisi missään anonyymissä luurissa ihmisiä määräillä mielikuvitusteni perusteella.
"poiuytrdfgh"Mä varmaan sanoisin aina, että no tee mikä on turvallisinta mahdollista niissä sun olosuhteissas, jos mun olis pakko neuvoa.
"poiuytrfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä varmaan sanoisin aina, että no tee mikä on turvallisinta mahdollista niissä sun olosuhteissas, jos mun olis pakko neuvoa.
"poiuytrfdfgh"Ota n esim erkin jossa minä ainakin turvallisuuden nimissä valitsin olla neuvomatta:
Näin kun vieras tyttö kiipesi oalotikkaita katolle. Pelotti hirveesti, tavallaan olisi tehnyt mieli pyytää häntä tulemaan alas, mutta hän seisoi siellä korkeimmalla tikkaalla ja päättelin että suurin vaara koituisi siitä jos sanon jotain. Hän voisi vaikka säikähtää ja pudota sen johdosta. Joten menin siitä niin hissukseen kuin minua ei olisikaan ja kaukaa seurasin huomaamattomasti että hän tuli turvallisesti alas.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota n esim erkin jossa minä ainakin turvallisuuden nimissä valitsin olla neuvomatta:
Näin kun vieras tyttö kiipesi oalotikkaita katolle. Pelotti hirveesti, tavallaan olisi tehnyt mieli pyytää häntä tulemaan alas, mutta hän seisoi siellä korkeimmalla tikkaalla ja päättelin että suurin vaara koituisi siitä jos sanon jotain. Hän voisi vaikka säikähtää ja pudota sen johdosta. Joten menin siitä niin hissukseen kuin minua ei olisikaan ja kaukaa seurasin huomaamattomasti että hän tuli turvallisesti alas.
"poiuytrdfgh"Ajattelin niinkuin että turvallisinta on taata sen tytön oma rauha ja keskittyminen omaan projjektiinsa vaikka olisi vähän erikoisemmissakin puuhissa, koska hänen varmasti on tarkoitus tulla sieltä turvallisesti alas. Ja vaarallisinta olisi häiritä hänen keskittymistään niin että ajatus harhautuisi.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin niinkuin että turvallisinta on taata sen tytön oma rauha ja keskittyminen omaan projjektiinsa vaikka olisi vähän erikoisemmissakin puuhissa, koska hänen varmasti on tarkoitus tulla sieltä turvallisesti alas. Ja vaarallisinta olisi häiritä hänen keskittymistään niin että ajatus harhautuisi.
"poiuytrdfgh"Siellä luuerissa varmaankin on ainakin joku johtaja joka ymmärtää neuvomisen riskit, kun jollain alueella puhelimessa sanotaan, että heitä on kielletty ettei saa neuvoa ja jolla alueella saamaani kohtelua luureissa on ihmeteltykin niin että kollegallekin ihmeteltiin. En tiedä mikä tuo alue on.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä luuerissa varmaankin on ainakin joku johtaja joka ymmärtää neuvomisen riskit, kun jollain alueella puhelimessa sanotaan, että heitä on kielletty ettei saa neuvoa ja jolla alueella saamaani kohtelua luureissa on ihmeteltykin niin että kollegallekin ihmeteltiin. En tiedä mikä tuo alue on.
"poiuytfghj"Itseasiassa nämä arvostelemani neuvojat saattavat jopa olla vähemmistö, koska koitin sinne kolme puhelua, joista yksi oli taas neuvojia, mutta koska käytöksensä on määräävää se jää puhelimesta määrääväksi kokemukseksi valitettavasti muiden kustannuksella. Ja tänne palstalle vastaa pari samansuuntaista määrääjää, ehkä sieltä luurista kun he on niin tietävinään tästä luuriasiasta.
"poiuytfdfgh". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan esimerkin:
"poiuytrdfgh"Tuohan olisi sinun tekemäsi virhe, kun sekoitat oikean vasemmasta, ei neuvojan. Et voi neuvojaa syyttää omista virheistäsi.
- Anonyymi
Valitettavasti saatan ikäänkuin itse antaa väärää negatiivista kuvaa itseäni vastaan antamalla käsitystä ikäänkuin kaikki olisiva minua määräämässä jotenkin toisin kuin minun ajatukseni mukaan, koska siitä seuraa se ilmiö että muutkin kokee että heidänkin täytyy tehdä niin jos kerran kaikki muutkin, vaikka tosiasia saattaa olla, että ne määrääjät ovat selkeästi vähemmistö.
"poiuytfgh"- Anonyymi
Mutta koska he ovat se neurologisesti häiritsevä tekijä he ikäänkuin saavat kaiken huomion itselleen.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta koska he ovat se neurologisesti häiritsevä tekijä he ikäänkuin saavat kaiken huomion itselleen.
"poiuytfdfgh"Että josko he ovat juuri itse huomiohakuisimmat henkilöt jotka tykkää ylläpitää kiistaa narsistivanhempiaiheesta, jotta peli pyörisi,
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että josko he ovat juuri itse huomiohakuisimmat henkilöt jotka tykkää ylläpitää kiistaa narsistivanhempiaiheesta, jotta peli pyörisi,
"poiuytfghj"Luuria meni äitini manipulaatioon mukaan siinä määrin että minulle alettiin psykologisesti opettaa ajattelua äitini tapaan myös sieltäkäsin, vaikka ajattelutapa on älytön, eli sellainen että äitini tietää minun tekemiseni vaikken minä itse voi niitä tietää. Tämä lähti siitä kun sain poissaolokohtauksia. Mutta eihän henkilöä voi kouluttaa pysyvästi ajattelemaan noin. Se on rankkaa manipulointia, että minulta viedään ikäänkuin tieto itsestäni mikä ikäänkuin annetaan äitini haltuun. Tuo on aivan narsistipsykopaattien keksintöä tehdä minusta kauko-ohjattavansa. .
Anonyymi kirjoitti:
Luuria meni äitini manipulaatioon mukaan siinä määrin että minulle alettiin psykologisesti opettaa ajattelua äitini tapaan myös sieltäkäsin, vaikka ajattelutapa on älytön, eli sellainen että äitini tietää minun tekemiseni vaikken minä itse voi niitä tietää. Tämä lähti siitä kun sain poissaolokohtauksia. Mutta eihän henkilöä voi kouluttaa pysyvästi ajattelemaan noin. Se on rankkaa manipulointia, että minulta viedään ikäänkuin tieto itsestäni mikä ikäänkuin annetaan äitini haltuun. Tuo on aivan narsistipsykopaattien keksintöä tehdä minusta kauko-ohjattavansa. .
"poiuytrdfghj"Siksikin se yhteys on katkaistava jottei tuo ajatusmalli pääse menemään vielä pidemmälle.
Anonyymi kirjoitti:
Siksikin se yhteys on katkaistava jottei tuo ajatusmalli pääse menemään vielä pidemmälle.
"poiuytrdfghj"Minun on tämän vammautumisen jälkeenkin saatava palautettua tieto itsestäni itselleni. Se on ihan kunnollisen ajattelun peruslähtökohta.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuria meni äitini manipulaatioon mukaan siinä määrin että minulle alettiin psykologisesti opettaa ajattelua äitini tapaan myös sieltäkäsin, vaikka ajattelutapa on älytön, eli sellainen että äitini tietää minun tekemiseni vaikken minä itse voi niitä tietää. Tämä lähti siitä kun sain poissaolokohtauksia. Mutta eihän henkilöä voi kouluttaa pysyvästi ajattelemaan noin. Se on rankkaa manipulointia, että minulta viedään ikäänkuin tieto itsestäni mikä ikäänkuin annetaan äitini haltuun. Tuo on aivan narsistipsykopaattien keksintöä tehdä minusta kauko-ohjattavansa. .
"poiuytrdfghj"Itsepä luureista apua ja tukea hait monta vuotta soittelemalla sinne. Nyt sitten valitat vieläkin, kun eivät olleetkaan myötämielisiä vihamielisille mielipiteillesi äidistäsi.
- Anonyymi
Miten tämä ketju liittyy palstan aihepiiriin?
- Anonyymi
Tämä ketju on jatkoa toiselle ketjulle joka tuli täyteen niin vastasin tähän sen loppuun jonkun kirjoittamaan viestiin.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ketju on jatkoa toiselle ketjulle joka tuli täyteen niin vastasin tähän sen loppuun jonkun kirjoittamaan viestiin.
"poiuytrfghj"Mä vaan pohdin tätä narsismiaihetta hienovaraisemmalle ja laajemmalle tasolle asti kuin pitä tyypillisissä narsismikeskusteluissa. Tässä mennään tarkentaviin tapoihin miten toiseen voidaan pyrkiä ottamaan henkistä valtaa "näkymättömällä" tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vaan pohdin tätä narsismiaihetta hienovaraisemmalle ja laajemmalle tasolle asti kuin pitä tyypillisissä narsismikeskusteluissa. Tässä mennään tarkentaviin tapoihin miten toiseen voidaan pyrkiä ottamaan henkistä valtaa "näkymättömällä" tasolla.
Tässä mennään siihen miten esim. auttava puhelin voisi ainakin teoriasa päätyä "lentäväksi apinaksi" , jos ammattietiikkaansa kuuluu, että narsistista lentäväapina kuvioita ei sovi tunnistaa , niin silloinhan ne voivat toimia rajoittamattomasti-.
Äitini oli ostanut apinakirjan vuosi pari sitten, tarjosi minulle. SAnoin että joo voisinkin ottaa sen alkaakseni maalaamaan lentäviä apinoita- Hän ei antanutkaan kirjaa minulle....hahaha
"poiuyfghj" - Anonyymi
Tämä ketju on jatkoa poiun valituksille luurien vastauksista ja äitinsä haukkumiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ketju on jatkoa poiun valituksille luurien vastauksista ja äitinsä haukkumiselle.
En minä hauku äitiäni tai ketään muutakaan . Tuon esiin että minun tulisi tietyistä syistä katkaista tietynlainen yhteys äitiini, jota kuviota myös joiltain osin luuri ylläpitää henkisellä tasolla.
Kyseessä on nähäkseni psykologisen tason peli, joka e ol reilua minua kohtaan, koska ansaitsemaan jalostuneemman aiheisen elämän.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on nähäkseni psykologisen tason peli, joka e ol reilua minua kohtaan, koska ansaitsemaan jalostuneemman aiheisen elämän.
"poiuytfghj"Mä en sovi mihkään terapiaporukoihin ylipäätäänkään, päädyin kanssaan kontaktiin sen haittavaikutusreaktion takia, muutoin neurologini kanssa oli päädytty siihen ettei minua terapoida. Ja tämä luurien "terapointi" ei tehnyt hyvää.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä hauku äitiäni tai ketään muutakaan . Tuon esiin että minun tulisi tietyistä syistä katkaista tietynlainen yhteys äitiini, jota kuviota myös joiltain osin luuri ylläpitää henkisellä tasolla.
"poiuytrfdfgh"No miksi et katkaise sitä yhteyttä? Äitisihän ei välitä sinun soitteluistasi, vaan lyö luurin korvaasi. Olet niin läheisriippuvainen yli 50v nainen vielä äidistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et katkaise sitä yhteyttä? Äitisihän ei välitä sinun soitteluistasi, vaan lyö luurin korvaasi. Olet niin läheisriippuvainen yli 50v nainen vielä äidistään.
Tässä luurikuviosssa on jopa narsistien mustamaalauskampanjan piirteitä.
Ei minulla ollut mitään tämänkaltaista kummallista roolia ennen luurisoittelua sosiaalisestikaan.. Eikä äitiinikään liittyen-
"poiuytrdfgh". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et katkaise sitä yhteyttä? Äitisihän ei välitä sinun soitteluistasi, vaan lyö luurin korvaasi. Olet niin läheisriippuvainen yli 50v nainen vielä äidistään.
En minä ole hänelle soittanut viimeisten kauhujen jälkeen ne säikytti jo niin pahoin.
"poiuygtfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole hänelle soittanut viimeisten kauhujen jälkeen ne säikytti jo niin pahoin.
"poiuygtfgh"Mä olen mun mielestä joutunut kiusatuksi auttavaan puhelimeen soittelun kautta.
"poiuytfrgh"
- Anonyymi
Tämä ketju on ilmeisesti tarkoitettu henkilökohtaiseksi terapiaksi. Muille se ei aukene.
- Anonyymi
Näinhän se on. poiu yrittää löytää yhteyden uudelleen itseensä, kun on sen kadottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. poiu yrittää löytää yhteyden uudelleen itseensä, kun on sen kadottanut.
Aivan.
Ja normalisti muuten puolen minuutin puheluja muutoin etäiselle äidille sillointällöin ei pidetä läheisriippuvuutena. Olisi outoa edellyttää täyttää yhteyden katkaisua äitiinsä ollakseen läheisriippumaton .
Eli nämäkin kommentit täällä ovat aivan älyttömiä-
"poiuytfrghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan.
Ja normalisti muuten puolen minuutin puheluja muutoin etäiselle äidille sillointällöin ei pidetä läheisriippuvuutena. Olisi outoa edellyttää täyttää yhteyden katkaisua äitiinsä ollakseen läheisriippumaton .
Eli nämäkin kommentit täällä ovat aivan älyttömiä-
"poiuytfrghj"Mun mielestä on mylös asiatonta ulkopuolisen painostaa minua täydelliseen äitini hylkäämiseen osoittaakseni etten ole läheisriippuvainen. Eli tämä on asiatonta psykologista peliä tämä juttu täälläkin.
"poiuyfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä on mylös asiatonta ulkopuolisen painostaa minua täydelliseen äitini hylkäämiseen osoittaakseni etten ole läheisriippuvainen. Eli tämä on asiatonta psykologista peliä tämä juttu täälläkin.
"poiuyfghj"Minun on katkaistava yhteus tämän minuun kohdostuneen pelin takia kokonaan, mutten katkaise sitä äitini hylkäämiseksi.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on katkaistava yhteus tämän minuun kohdostuneen pelin takia kokonaan, mutten katkaise sitä äitini hylkäämiseksi.
"poiuytrfgh"Jos hän itkisi apua, en tekisi kuten hän että kylmänä vain katselisin ja poistuisin.
Vaikka katkaisen koko yhteyden, jos mun äiti soittaa hädissään itkein apua, kyllä mä autan, tietenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän itkisi apua, en tekisi kuten hän että kylmänä vain katselisin ja poistuisin.
Vaikka katkaisen koko yhteyden, jos mun äiti soittaa hädissään itkein apua, kyllä mä autan, tietenkin.
"poiuytrdfghj"Ei hän itkisi sinulta apua, koska sinusta ei ole avun antajaksi. Sinä se itket apua vanhalta äidiltäsi ja olet siitä katkera, kun tuntee ja tietää sinun avuntarpeesi, eikä siitä välitä tahtomallasi tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän itkisi sinulta apua, koska sinusta ei ole avun antajaksi. Sinä se itket apua vanhalta äidiltäsi ja olet siitä katkera, kun tuntee ja tietää sinun avuntarpeesi, eikä siitä välitä tahtomallasi tavalla.
Mitä puhetta tuo on olevinaan ? jotain fiksuakin ? Mistä jollein tulee tarve kirjoittaa tuollaisia juttuja nettiin ?
Jokaista läheistä joka itkee hätää pitää aina auttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä puhetta tuo on olevinaan ? jotain fiksuakin ? Mistä jollein tulee tarve kirjoittaa tuollaisia juttuja nettiin ?
Jokaista läheistä joka itkee hätää pitää aina auttaa.
"poiuytrdfghj"Se tapahtuu luonnostaan rakkaudesta. Mutta jos ei tieä mitä rakkaus on, sit menee vaikeeksi.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tapahtuu luonnostaan rakkaudesta. Mutta jos ei tieä mitä rakkaus on, sit menee vaikeeksi.
"poiuytrdfgh"Kyl mä sitä suren äidin puolesta että eli elämän maailmassa koskaan tietämättä mitä rakkaus on . Ei oikeen kestä ajatellakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä sitä suren äidin puolesta että eli elämän maailmassa koskaan tietämättä mitä rakkaus on . Ei oikeen kestä ajatellakaan.
"poiuytrfdfgh"Mä opin rakkauden lukemalla mystikkojen kirjoituksia, kun en vanhemmiltani oppinut
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä opin rakkauden lukemalla mystikkojen kirjoituksia, kun en vanhemmiltani oppinut
"poiuytrdfgh"Mun lemppari kirjoittaja nuoruudessani Mevlana Jalalludin Rumi. kirjoittaa kauniisti rakkaudesta.
Kahlil Gibrania luin kans.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun lemppari kirjoittaja nuoruudessani Mevlana Jalalludin Rumi. kirjoittaa kauniisti rakkaudesta.
Kahlil Gibrania luin kans.
"poiuytfghj"Mutta Rumi siis kirjoittaa henkisestä rakkaudesta vaikka symbolit ovat konkreettisempia.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Rumi siis kirjoittaa henkisestä rakkaudesta vaikka symbolit ovat konkreettisempia.
"poiuytrdfgh"Olin nuorena aina niin onnellinen kun luin noita Rumin kirjoja. Enää en pystynyt siihenkään. Muistan kun löysin Rumin joskus 17 vuotiaana Akateemisesta kirjakaupasta jonne minulla oli tapanamennä viettämään aikaa.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä sitä suren äidin puolesta että eli elämän maailmassa koskaan tietämättä mitä rakkaus on . Ei oikeen kestä ajatellakaan.
"poiuytrfdfgh"Eli hän ei osoita rakkautta sinua kohtaan haluamallasi tavalla. Olet sitä valittanut aiemminkin. Tunnet jääväsi jotain ilman, eli sitä kaipaamaasi äidinrakkautta, jota hän ei osaa mielestäsi osoittaa, vaan elää pimeydessä', josta olet yrittänyt kammeta häntä valoon jo monta vuotta. Noinhan se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä opin rakkauden lukemalla mystikkojen kirjoituksia, kun en vanhemmiltani oppinut
"poiuytrdfgh"Ei rakkautta opita, sitä tunnetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rakkautta opita, sitä tunnetaan.
Näin on mutta taiteen voi tuntea, ja kirjan tekstin voi tuntea...
Kirjastakin voi löytää rakkauden...tunteen...
"poiuytfrghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on mutta taiteen voi tuntea, ja kirjan tekstin voi tuntea...
Kirjastakin voi löytää rakkauden...tunteen...
"poiuytfrghj"Mun rakkaudella on ikäänkuin abstrakti lähde.
Koska ei ole ikäänkuin esim äitiä rakkauden lähteenä.
Siksi mun on vaikeaa köytää mies. kun he ei ymmärrä mun rakkauden abstraktia luonnetta,
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun rakkaudella on ikäänkuin abstrakti lähde.
Koska ei ole ikäänkuin esim äitiä rakkauden lähteenä.
Siksi mun on vaikeaa köytää mies. kun he ei ymmärrä mun rakkauden abstraktia luonnetta,
"poiuytrdfgh"siis löytää...koska kukaan ei oikein tavoita mistä tuossa minun tunteessani on kyse koska se on syntyjään abstrakti. Mutta taidetta sillä tekee hyvin.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis löytää...koska kukaan ei oikein tavoita mistä tuossa minun tunteessani on kyse koska se on syntyjään abstrakti. Mutta taidetta sillä tekee hyvin.
"poiuytrfghj"Mutta tuo abstrakti rakkaus ihan hyvin korvaa äidin rakkauden. Siinä mielessä ei tarvi olla mitenkään katkera. Minun elämäni tekee mielenkiitoiseksikin tuo salaperäinen tunne joka on kaikille vieras, että mikä se on.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tuo abstrakti rakkaus ihan hyvin korvaa äidin rakkauden. Siinä mielessä ei tarvi olla mitenkään katkera. Minun elämäni tekee mielenkiitoiseksikin tuo salaperäinen tunne joka on kaikille vieras, että mikä se on.
"poiuytrfghj"Kukaan vielä ei ole koskaan kyennyt jakamaan minun tunteitani paitsi tyttäreni.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan vielä ei ole koskaan kyennyt jakamaan minun tunteitani paitsi tyttäreni.
"poiuytrfghj"Eli että saan rakastaa häntä
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli että saan rakastaa häntä
"poiuytrfghj"Muut on ennakkoluuloisia kun he ei tiedä mistä minun tunne kumpuaa, kun se ei oikeastaan kumpua mistään tässä maailmassa.
"poiuytredfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut on ennakkoluuloisia kun he ei tiedä mistä minun tunne kumpuaa, kun se ei oikeastaan kumpua mistään tässä maailmassa.
"poiuytredfgh"Mutta ongelma on se että äitini saa minut tuntemaan hirveää kauhua.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ongelma on se että äitini saa minut tuntemaan hirveää kauhua.
"poiuytrfghj"Ja sit se menee ikäänkuin mun piikkiin, niin siks olis mun etu etten olis emotionaalises yhteydes.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit se menee ikäänkuin mun piikkiin, niin siks olis mun etu etten olis emotionaalises yhteydes.
"poiuytrfghj"Mut kyl mä autan jos hätä tulee, mutta en tosiaan voi auttaa missään niinku talon siivouksessa, vaan että jos joku meinaa esim. kaltoinkohdella äitiä riennän kyllä apuun.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit se menee ikäänkuin mun piikkiin, niin siks olis mun etu etten olis emotionaalises yhteydes.
"poiuytrfghj"Mut kyl mä autan jos hätä tulee, mutta en tosiaan voi auttaa missään niinku talon siivouksessa, vaan että jos joku meinaa esim. kaltoinkohdella äitiä riennän kyllä apuun.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kyl mä autan jos hätä tulee, mutta en tosiaan voi auttaa missään niinku talon siivouksessa, vaan että jos joku meinaa esim. kaltoinkohdella äitiä riennän kyllä apuun.
"poiuytrfgh"koska siis kaikkien kaltoinkohtelu on väärin aina, riippumatta ominaisuuksistaan.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska siis kaikkien kaltoinkohtelu on väärin aina, riippumatta ominaisuuksistaan.
"poiuytfghj"En luota yhteiskuntamme apujärjestelmään, koska jos se käsittelisi perheemme asiaa todennäköisesti äitiä tai minua kaltoinkohdeltaisiin riippuen siitä kumpi katsottaisiin ikäänkuin voittajaksi. Ja mun mielestä asioita ei tule käsitellä niin. Vaan ketään ei saa kaltoinkohdella ei häviäjää eikä voittajaa.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luota yhteiskuntamme apujärjestelmään, koska jos se käsittelisi perheemme asiaa todennäköisesti äitiä tai minua kaltoinkohdeltaisiin riippuen siitä kumpi katsottaisiin ikäänkuin voittajaksi. Ja mun mielestä asioita ei tule käsitellä niin. Vaan ketään ei saa kaltoinkohdella ei häviäjää eikä voittajaa.
"poiuytrfgh"Olen sitä mieltä että esimerkiksi psykopatia on ominaisuus joka ei oikeuta kaltoinkohteluun.
Mutta psykopatia ei oikeuta tuhota toista,
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitä mieltä että esimerkiksi psykopatia on ominaisuus joka ei oikeuta kaltoinkohteluun.
Mutta psykopatia ei oikeuta tuhota toista,
"poiuytrdfghj"Tämä periaate tuntuu olevan vieras sosiaalisissa käytännöissä, mutta minä pidän siitä kiinni. Koska vain niin on oikein.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä periaate tuntuu olevan vieras sosiaalisissa käytännöissä, mutta minä pidän siitä kiinni. Koska vain niin on oikein.
"poiuytrfghj"Joten äitini on oltava jatkossa emotionaalisesti erossa minusta jotta kauhukohtaukseni saadaan loppumaan, mutta en ole hylännyt häntä silleen, että jos hälyytetään apuun, niin täytyyhän sillon mennä.
Anonyymi kirjoitti:
Joten äitini on oltava jatkossa emotionaalisesti erossa minusta jotta kauhukohtaukseni saadaan loppumaan, mutta en ole hylännyt häntä silleen, että jos hälyytetään apuun, niin täytyyhän sillon mennä.
"poiuytrdfghj"Kyse ei siis tietenkään ole vihasta tai katkeruudesta, vaan turvaamistoimenpiteestä, koska kuvio on alkanut tuntua vaaralliselle.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei siis tietenkään ole vihasta tai katkeruudesta, vaan turvaamistoimenpiteestä, koska kuvio on alkanut tuntua vaaralliselle.
"poiuytrdfgh"Johan on taas sekavaa selitystä. …."kyse ei siis ole vihasta, tai katkeruudesta, vaan turvaamistoimenpiteestä jne. Itsepä sinä sitä yhteyttä otat äitiisi, vaikka hän ei välitä yhteydenpidostasi, vaan lyö luuria korvaasi. Esität itsesi rakastavana äitiäsi kohtaan, vaikka toisaalla sanot kuinka rakkautesi on abstraktia eikä tästä maailmasta ja tunnet kauhua äitiäsi kohtaan. Että sellaista rakkaudellisuuden tuntemista on sinun tuntemuksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan on taas sekavaa selitystä. …."kyse ei siis ole vihasta, tai katkeruudesta, vaan turvaamistoimenpiteestä jne. Itsepä sinä sitä yhteyttä otat äitiisi, vaikka hän ei välitä yhteydenpidostasi, vaan lyö luuria korvaasi. Esität itsesi rakastavana äitiäsi kohtaan, vaikka toisaalla sanot kuinka rakkautesi on abstraktia eikä tästä maailmasta ja tunnet kauhua äitiäsi kohtaan. Että sellaista rakkaudellisuuden tuntemista on sinun tuntemuksesi.
Ei ole lainkaan sekavaa tekstiä tämä vaan juurikin skarppia nyt. Tässä asiassa itse olet sekava,
Minä en elä ollenkaan missään tunnepelailun tasolla, paitsi silloin kun muut minut siihen väkisin sotkevat. Eli siis minulle muuten ihan sopii mitenpäin vain olla tai olematta yhteydessä vanhempieni kanssa, mutta turvallisuusseikkojen vuoksi on rationaalisinta toimia näin: Katkaista emotionaalinen yhteys täysin, koska se on aiheuttanut varsin riskaapeleja minulle vaarallisen tuntuisia ilmiöitä, eikä varaa ole sellaisten toistumiseen, mutta säilyttää yhteydenottomahdollisuus hätätilanteiden varalta.
Eli tuossa on kaksi turvallisuustekijää huomioitu ihan rationaalisesti ilman mitään tunnepeliä. On huomuoitu emotionaalinen ja käytännön taso. Emotionaalinen yhteys katkaistava, koska aiheuttaa vaaratilanteita, käytännön yhteys säilytettävä vaaratilanteiden varalta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lainkaan sekavaa tekstiä tämä vaan juurikin skarppia nyt. Tässä asiassa itse olet sekava,
Minä en elä ollenkaan missään tunnepelailun tasolla, paitsi silloin kun muut minut siihen väkisin sotkevat. Eli siis minulle muuten ihan sopii mitenpäin vain olla tai olematta yhteydessä vanhempieni kanssa, mutta turvallisuusseikkojen vuoksi on rationaalisinta toimia näin: Katkaista emotionaalinen yhteys täysin, koska se on aiheuttanut varsin riskaapeleja minulle vaarallisen tuntuisia ilmiöitä, eikä varaa ole sellaisten toistumiseen, mutta säilyttää yhteydenottomahdollisuus hätätilanteiden varalta.
Eli tuossa on kaksi turvallisuustekijää huomioitu ihan rationaalisesti ilman mitään tunnepeliä. On huomuoitu emotionaalinen ja käytännön taso. Emotionaalinen yhteys katkaistava, koska aiheuttaa vaaratilanteita, käytännön yhteys säilytettävä vaaratilanteiden varalta.
"poiuytredfgh"" Katkaista emotionaalinen yhteys, mutta säilytettävä yhteydenottomahdollisuus hätätilanteiden varalta"???? Haluatko käyttää vielä yli 50 vuotiaana hyväksesi äitiäsi. Hän on jo iäkäs ihminen ja sinusta ei ole hänelle mitään apua hätätilanteessa, koska hyvä jos kykenet edes itsestäsi huolehtimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Katkaista emotionaalinen yhteys, mutta säilytettävä yhteydenottomahdollisuus hätätilanteiden varalta"???? Haluatko käyttää vielä yli 50 vuotiaana hyväksesi äitiäsi. Hän on jo iäkäs ihminen ja sinusta ei ole hänelle mitään apua hätätilanteessa, koska hyvä jos kykenet edes itsestäsi huolehtimaan.
Ootko noin tyhmä.
Kyllä luontokappaleiden on rationaalisinta säilyttää verkostoitunut yhteistoiminta elonsa turvaamiseksi vaikkei jokainen osanen siellä olisikaan lempiystäviä keskenään.
Anonyymi kirjoitti:
Ootko noin tyhmä.
Kyllä luontokappaleiden on rationaalisinta säilyttää verkostoitunut yhteistoiminta elonsa turvaamiseksi vaikkei jokainen osanen siellä olisikaan lempiystäviä keskenään.
"poiuytrdfghj"Ja psykopaatteihin noin yleensä minulla on seuraava eettinen periaate:
En hyväksy että minä oon emotionaalisesti ruokaansa, mutta en myöskään hyväksy psykopaattien syrjintää psykopatian perusteella. Ei mun mielestä tätä asiaa voi ajatella millään muulla tavalla oikeesti järkevästi. Ja pidän tästä kiinni, vaikka olisikin epätyypillinen mielipide.
Anonyymi kirjoitti:
Ja psykopaatteihin noin yleensä minulla on seuraava eettinen periaate:
En hyväksy että minä oon emotionaalisesti ruokaansa, mutta en myöskään hyväksy psykopaattien syrjintää psykopatian perusteella. Ei mun mielestä tätä asiaa voi ajatella millään muulla tavalla oikeesti järkevästi. Ja pidän tästä kiinni, vaikka olisikin epätyypillinen mielipide.
"poiuytrdfghj"Ja mun mielestä se ei ole yhtään hyvä ammattieettinen periaate että asoita olis tabu käsitellä tällätavoin. Koska tämä uudenlainen nimeäminen vähentää sitä episteemistä epäoikeudenmukaisuutta. Psykopaatin vahingoittavia toimia voidaan rajoittaa oikeudella puhua niistä ääneen, ja samalla rajoitetaan mahdollisuus aiheuttaa psykopaatille vahinkoa syrjintäkiellolla ja tällätavoin turvataan kaikki osapuolet.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mun mielestä se ei ole yhtään hyvä ammattieettinen periaate että asoita olis tabu käsitellä tällätavoin. Koska tämä uudenlainen nimeäminen vähentää sitä episteemistä epäoikeudenmukaisuutta. Psykopaatin vahingoittavia toimia voidaan rajoittaa oikeudella puhua niistä ääneen, ja samalla rajoitetaan mahdollisuus aiheuttaa psykopaatille vahinkoa syrjintäkiellolla ja tällätavoin turvataan kaikki osapuolet.
"poiuytrdfgh"Jos psykopaattisia pelejä ei saa paljastaa puhumalla niistä ääneen, kaikki joutuu tanssiin niiden tahtiin puolitiedostamattomassa tilassa.,
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja psykopaatteihin noin yleensä minulla on seuraava eettinen periaate:
"poiuytrdfghj"Narsisti perustelee äitinsä hyväksikäytön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsisti perustelee äitinsä hyväksikäytön.
Mä pidän toisen ihmiseen henkiseen hallitsemiseen pyrkimystä pääsääntöisesti asiattomana tekona teki sen kuka hyvänsä.
Anonyymi kirjoitti:
Mä pidän toisen ihmiseen henkiseen hallitsemiseen pyrkimystä pääsääntöisesti asiattomana tekona teki sen kuka hyvänsä.
"poiuytrdfghj"Sekö oikeuttaa omat tekosi?
- Anonyymi
Tuota hallitsemista sitten tekopyhästi nimitellään "avuksi" ja "tueksi" yms.
"poiuytrdfgh"- Anonyymi
Ja oli kauhukokemus kohdata joukko sellaisessa hullunkurisessa mielikuvituksessa eläviä ihmisiä jotka täysin illusoorisesti tosissaan luulevat jonkun puhelinkapistuksen hetkellisen yhteyden kautta tietävänsä paremmin mitä luurin toisessa päässä on kuin siellä olija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oli kauhukokemus kohdata joukko sellaisessa hullunkurisessa mielikuvituksessa eläviä ihmisiä jotka täysin illusoorisesti tosissaan luulevat jonkun puhelinkapistuksen hetkellisen yhteyden kautta tietävänsä paremmin mitä luurin toisessa päässä on kuin siellä olija.
Sen kohtaamisen jälkeen olen elellyt minäkin hullunkurisessa mielikuvituksessa, mutta toivottavasti en enää kauaa.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Etkös sinä juuri itse kertonut haluavasi sitä apua? Halun säilyttää yhteiskunnallisen verkostoitumisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senhän ne siellä luureissa tiesivät, mitä sinne itse kerroit. Olisit kertonut totuuksia, etkä vaan niitä omia illuusioitasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä juuri itse kertonut haluavasi sitä apua? Halun säilyttää yhteiskunnallisen verkostoitumisen.
Keskustelet ihan hölmösti kaikista asioista, kaipaisin fiksumpaa keskustelukumppania.
"poiuytfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelet ihan hölmösti kaikista asioista, kaipaisin fiksumpaa keskustelukumppania.
"poiuytfgh"Jos toivon apua toivon saavani sitä palvelun tarjoajan eettisten sääntöjen ja muiden ilmitulleiden tavoitteiden mukaisesti.
Eli mulla on se käsitys että auttavassa puhelimessa sen tulis olla painostamatonta emotionaalista tukea.
"poiuytrfdfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytfgh"Et näköjään ymmärrä omien puheittesi ristiriitaisuuksia. Väität yhtä ja kumoat sen seuraavassa kommentissasi.
- Anonyymi
Ymmärrätkö etten ajattele ikinä mitään tolleen kuten sinä ?
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö etten ajattele ikinä mitään tolleen kuten sinä ?
"poiuytrfgh"Kyl mä välillä "verkostoidun" aika erikoisesti, jos satun verkostoitumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ymmärrä omien puheittesi ristiriitaisuuksia. Väität yhtä ja kumoat sen seuraavassa kommentissasi.
Juurikin noin. Ensin poiu sanoo, ettei hyväksy emotionaalista hyväksikäyttöä, mutta on kyllä valmis itse käyttämään hyväkseen äitiänsä. Eikö se todellakaan tajua asian ristiriitaisuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä välillä "verkostoidun" aika erikoisesti, jos satun verkostoitumaan.
"poiuytrfdfgh"Mulla menee kaikki verkot semmoseksi kukkkuviovirkkaukseksi sikinsokin.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla menee kaikki verkot semmoseksi kukkkuviovirkkaukseksi sikinsokin.
"poiuytrfghj"Siis kukkakuviovirkkausta on mun verkostot, siellä on lankoja vähän joka suunnasta.
Anonyymi kirjoitti:
Siis kukkakuviovirkkausta on mun verkostot, siellä on lankoja vähän joka suunnasta.
"poiuytrfdfghj"Enhän mä ymmärrä ittekään kun verkostojani- , kaiken vaan virkkaan kukkasiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä ymmärrä ittekään kun verkostojani- , kaiken vaan virkkaan kukkasiksi.
"poiuytrdfghj"sieltä mun verkostoista löytyy vaikka mitä, kyllä sinne ny psykopaattejakin mahtuu.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä ymmärrä ittekään kun verkostojani- , kaiken vaan virkkaan kukkasiksi.
"poiuytrdfghj"Se on kyllä huomattu mitä et ymmärrä.
- Anonyymi
Ei ne ole noin rajoittuneita. Siellä on ihan oikeesti ihan melkein mitä vain. :)
"poiuytfrghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ole noin rajoittuneita. Siellä on ihan oikeesti ihan melkein mitä vain. :)
"poiuytfrghj"Kaikki verkkolangat vaan kukkasiksi virkkaan ja aina saadaan uus kuvio...
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki verkkolangat vaan kukkasiksi virkkaan ja aina saadaan uus kuvio...
"poiuytrfghj"Ihastuin nyt tähän ajatukseeni että sosiaaliset verkot kuuluu virkata aina kukkakuvioon...
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuin nyt tähän ajatukseeni että sosiaaliset verkot kuuluu virkata aina kukkakuvioon...
"poiuytrfdfgh"Ja laittaa sinne vähän joka sorttia lankaa, kaikkia värejä ja materiaaleja...
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja laittaa sinne vähän joka sorttia lankaa, kaikkia värejä ja materiaaleja...
"poiuytfghj"Kaunis tulee ainakin :) vaikkei siitä muuten mitään selkoa saa...itsekään...
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis tulee ainakin :) vaikkei siitä muuten mitään selkoa saa...itsekään...
"poiuytfghj"Mutta mun someseuraajat on yhtäkkiä loppuneet, en tiä miks, ehkä siksi kun en ole tehny uusia postauksia aikoihin. Joten seuraajat pysähty 4000: n
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis tulee ainakin :) vaikkei siitä muuten mitään selkoa saa...itsekään...
"poiuytfghj"Eikö mieli pysy taaskaan samassa tilassa kuin keho?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mun someseuraajat on yhtäkkiä loppuneet, en tiä miks, ehkä siksi kun en ole tehny uusia postauksia aikoihin. Joten seuraajat pysähty 4000: n
"poiuytfghj"Mua alko helpottaa siin vaiheessa kun niitä someseuraajia oli enemmän ku luuriväki yhteensä, kun aluksi se luuriväki tuntu kauhistuttavan suurelle määrälle ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Mua alko helpottaa siin vaiheessa kun niitä someseuraajia oli enemmän ku luuriväki yhteensä, kun aluksi se luuriväki tuntu kauhistuttavan suurelle määrälle ihmisiä.
"poiuytrfdfghj"Kun mulle luurissa kerrotttiin että asiastani oli laitettu luurin sisällä kiertokirje, niin mähän ehdin vähän hätkähtää että menikö se sadoille ihmisille, vaikka mä luulin henkilökohtaiseksi yksityiskeskusteluksi. Mutta ei se sitten ollut kaikille paikkakunnille mennyt, kuin joillein yhdellä aalueella vain.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun mulle luurissa kerrotttiin että asiastani oli laitettu luurin sisällä kiertokirje, niin mähän ehdin vähän hätkähtää että menikö se sadoille ihmisille, vaikka mä luulin henkilökohtaiseksi yksityiskeskusteluksi. Mutta ei se sitten ollut kaikille paikkakunnille mennyt, kuin joillein yhdellä aalueella vain.
"poiuytrdfgh"Mutta toi on yksi syy miksi tulin tänne nettiin tekeen omaa infon levitystäni omalta puoleltani.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toi on yksi syy miksi tulin tänne nettiin tekeen omaa infon levitystäni omalta puoleltani.
"poiuytrfdfgh"Kaikkea voi sattua ja tapahtua jos soittaa auttavaan puhelimeen.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea voi sattua ja tapahtua jos soittaa auttavaan puhelimeen.
"poiuytrdfghj"Jos luurin sisällä kiertää kiertokirje, pitää nettiin kirjoittaa vähintään 5000 viestiä jotta ei jäis infon levityksessä jälkeen.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea voi sattua ja tapahtua jos soittaa auttavaan puhelimeen.
"poiuytrdfghj"Jos luurin sisällä kiertää kiertokirje, pitää nettiin kirjoittaa vähintään 5000 viestiä jotta ei jäis infon levityksessä jälkeen.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos luurin sisällä kiertää kiertokirje, pitää nettiin kirjoittaa vähintään 5000 viestiä jotta ei jäis infon levityksessä jälkeen.
"poiuytfghj"Tuntu tosiaan vähän ikävälle se valheellisen infon levittäminen luurin sisällä. niin siksikin mulle tule tarve julkistaa yksityisasiani anonyymisti, jottei heillä olis mitään salatietoa, jota levittävät.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntu tosiaan vähän ikävälle se valheellisen infon levittäminen luurin sisällä. niin siksikin mulle tule tarve julkistaa yksityisasiani anonyymisti, jottei heillä olis mitään salatietoa, jota levittävät.
"poiuytrfghj"Siis vein infoltaan sen salatiedon mysteeriarvon tällä tempullani.
"poiuytfrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vein infoltaan sen salatiedon mysteeriarvon tällä tempullani.
"poiuytfrdfgh"Osaltaan siis tästä johtuu nettikirjoitteluni päiväkirjamaisuus.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vein infoltaan sen salatiedon mysteeriarvon tällä tempullani.
"poiuytfrdfgh"Olit anonyymi luureissa samoin kuin täälläkin, joten kukaan ei tunne sinua, eikä tiedä kuka olet. Yksinäisyyttäsi vietät somessa aikaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit anonyymi luureissa samoin kuin täälläkin, joten kukaan ei tunne sinua, eikä tiedä kuka olet. Yksinäisyyttäsi vietät somessa aikaasi.
MInä olen jo selittänyt suhteeni yksinäisyyteen
"poiuytfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MInä olen jo selittänyt suhteeni yksinäisyyteen
"poiuytfgh"Minä en oo mitenkään epäsosiaalinen olen ns. erikoisesti sosiaalinen.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en oo mitenkään epäsosiaalinen olen ns. erikoisesti sosiaalinen.
"poiuytfrdfgh"Vaikka oliskin Asperger niin mun mielestä mulla ei ole edes keskivertosuomalaiseen verrattavaa yksinäisyysongelmaa. Ei tulis mieleenkään mennä minneen yksinäisyyspalstalle valittamaan. Mulle vaan jengi lyö luuria korvaan koska oon niin kriittinen ajattelija ettei he pysy mukana.
"poiuytfdghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka oliskin Asperger niin mun mielestä mulla ei ole edes keskivertosuomalaiseen verrattavaa yksinäisyysongelmaa. Ei tulis mieleenkään mennä minneen yksinäisyyspalstalle valittamaan. Mulle vaan jengi lyö luuria korvaan koska oon niin kriittinen ajattelija ettei he pysy mukana.
"poiuytfdghj"Mut eihän mun tarvis olla yksinäinen jos luopuisin luovuudesta ja kriittisestä ajattelusta, joten yksinöisyyteni siinä mielessä on vapaaehtoista eikä niin ahdistava kokemus mitenkään vaan enemmänkin vapauttava
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut eihän mun tarvis olla yksinäinen jos luopuisin luovuudesta ja kriittisestä ajattelusta, joten yksinöisyyteni siinä mielessä on vapaaehtoista eikä niin ahdistava kokemus mitenkään vaan enemmänkin vapauttava
"poiuytrfgh"Oma kriittinen ajattelu tuntuu mielekkäämmälle ajanvietteelle kuin kaavamainen seura.
Anonyymi kirjoitti:
Oma kriittinen ajattelu tuntuu mielekkäämmälle ajanvietteelle kuin kaavamainen seura.
"poiuytrdfghj"Ja mulla oli nuorena paljon seuraa, että sekin kokemus on jo, niin ei sitä samaa tarvii uudestaan
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla oli nuorena paljon seuraa, että sekin kokemus on jo, niin ei sitä samaa tarvii uudestaan
"poiuytrfghj"Mä olin viitisen vuotta hyvin sosiaalinen, koko ajan puhelin soi ja kutsuttiin kylään ympäriinsä ja esiintymään ympäriinsä , niin ettei joka paikkaan enää jaksanut...
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut eihän mun tarvis olla yksinäinen jos luopuisin luovuudesta ja kriittisestä ajattelusta, joten yksinöisyyteni siinä mielessä on vapaaehtoista eikä niin ahdistava kokemus mitenkään vaan enemmänkin vapauttava
"poiuytrfgh"Eiköhän tämä mielenterveyspalsta aja asiaasi samoin kuin joku yksinäisille erikseen tarkoitettu. Yksinäisyyttään täällä moni kertoo "sairastavansa", jos se nyt mikään sairaus edes on. Sinullekin ainut sosiaalinen yhteys ulkomaailmaan, jossa jatkuvasti kerrot ongelmistasi, jotka vain sisältyvät äitiisi ja luurikokemuksiisi. Yksinäisyyttäsi täällä kirjoittelet samoista asioista jatkuvasti, kun se elämisen piiri on niin kapea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä mielenterveyspalsta aja asiaasi samoin kuin joku yksinäisille erikseen tarkoitettu. Yksinäisyyttään täällä moni kertoo "sairastavansa", jos se nyt mikään sairaus edes on. Sinullekin ainut sosiaalinen yhteys ulkomaailmaan, jossa jatkuvasti kerrot ongelmistasi, jotka vain sisältyvät äitiisi ja luurikokemuksiisi. Yksinäisyyttäsi täällä kirjoittelet samoista asioista jatkuvasti, kun se elämisen piiri on niin kapea.
En ole täällä yksinäisyyden takia vaan selventääkseni asiaa joka on ymmärretty aivan väärin
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä mielenterveyspalsta aja asiaasi samoin kuin joku yksinäisille erikseen tarkoitettu. Yksinäisyyttään täällä moni kertoo "sairastavansa", jos se nyt mikään sairaus edes on. Sinullekin ainut sosiaalinen yhteys ulkomaailmaan, jossa jatkuvasti kerrot ongelmistasi, jotka vain sisältyvät äitiisi ja luurikokemuksiisi. Yksinäisyyttäsi täällä kirjoittelet samoista asioista jatkuvasti, kun se elämisen piiri on niin kapea.
Ei kuule ole kapea jos lukisit millaista tutkimusta kirjoitan. Tuskin edes ymmärtäisit kun on niin laaja aihe.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuule ole kapea jos lukisit millaista tutkimusta kirjoitan. Tuskin edes ymmärtäisit kun on niin laaja aihe.
"poiuytrdfghj"Sinun tavoitteesi on estää asian oikein ymmäretyksi tulo mahdollisimman harhaanjohtavilla viesteillä, jossa yrität hioa harhaanjohtamistaitojasi, mutta et ole niissä valitettvasti kovinkaan kehittynyt,
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tavoitteesi on estää asian oikein ymmäretyksi tulo mahdollisimman harhaanjohtavilla viesteillä, jossa yrität hioa harhaanjohtamistaitojasi, mutta et ole niissä valitettvasti kovinkaan kehittynyt,
"poiuytfghj"Keskusteluni taitaa olla sinulle aika kiintoisa, kun olet jo vuosia melko aktiivisesti jaksanut siihen osallistua.
Anonyymi kirjoitti:
Keskusteluni taitaa olla sinulle aika kiintoisa, kun olet jo vuosia melko aktiivisesti jaksanut siihen osallistua.
"poiuytrdfghj"Itseasiassa olen huomannut että minulla on Aspergerille tyypillisesti suuri tietyntyyppisen tiedon käsittelyn kapasiteetti. Ennenkaikkea lukaisen tieteellisiä tutkimuksia niin helposti, että meinaan vähän turhautua kun siitä sisällöstä voi sitten useimmiten muiden kanssa keskustella vain noin yhden prosentin. Mä luen niitä vaikka kuinka monta päivässä ja yhdistelen ajatuksia niistä uusin tavoin jne. Mutta harvoin saan seuraa tuohon mukavaan puuhaan.
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa olen huomannut että minulla on Aspergerille tyypillisesti suuri tietyntyyppisen tiedon käsittelyn kapasiteetti. Ennenkaikkea lukaisen tieteellisiä tutkimuksia niin helposti, että meinaan vähän turhautua kun siitä sisällöstä voi sitten useimmiten muiden kanssa keskustella vain noin yhden prosentin. Mä luen niitä vaikka kuinka monta päivässä ja yhdistelen ajatuksia niistä uusin tavoin jne. Mutta harvoin saan seuraa tuohon mukavaan puuhaan.
"poiuytrfdfgh"Olen ennenkaikkea kiinnostunut omien uusien teorioiden kehittelystä.
Mitä aionkin tehdä lopun ikääni.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ennenkaikkea kiinnostunut omien uusien teorioiden kehittelystä.
Mitä aionkin tehdä lopun ikääni.
"poiuytfdfgh"Puhuin muutaman lauseen äitini kanssa ja hän taas toi esiin etten ole ymmärtänyt että useimmilla muilla ihmisillä ei ole tällaista ominausuutta ja siksi en voi jakaa kiinnostustani muiden kanssa.
Mutta en mä tätä aio jättää seuran takia.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin muutaman lauseen äitini kanssa ja hän taas toi esiin etten ole ymmärtänyt että useimmilla muilla ihmisillä ei ole tällaista ominausuutta ja siksi en voi jakaa kiinnostustani muiden kanssa.
Mutta en mä tätä aio jättää seuran takia.
"poiuytrdfgh"Tämä on niin kihelmöivän kiinnostavaa mitä nyttenkin tutkin.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on niin kihelmöivän kiinnostavaa mitä nyttenkin tutkin.
"poiuytrfdfgh"En mä aio taipua muiden ihmisten mun taivutteluun vanhoihin teorioihinsa, vaan aion itsepintaisesti esitellä heille kehittelemiäni uusia lopun ikääni.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä aio taipua muiden ihmisten mun taivutteluun vanhoihin teorioihinsa, vaan aion itsepintaisesti esitellä heille kehittelemiäni uusia lopun ikääni.
"poiuytrdfgh"Mun oikea auttaminen on sitä että mua tuetaan kehittämään niitä käyttökelposiksi.
"poiuytfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun oikea auttaminen on sitä että mua tuetaan kehittämään niitä käyttökelposiksi.
"poiuytfgh"Että ei taivutella mua mihinkään kuluneisiin uskomuksiin, vaan tuetaan edistymään ajattelussani.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että ei taivutella mua mihinkään kuluneisiin uskomuksiin, vaan tuetaan edistymään ajattelussani.
"poiuytfghj"Taide parhaimmillaan on sitä että luo jotain mitä vielä ei ole olemassa..
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taide parhaimmillaan on sitä että luo jotain mitä vielä ei ole olemassa..
"poiuytfghj"Mulla ei todellakaan ole kapea ajatusmaailma vaan hyvin laaja, hyvin laajoja aihepiirejä kattava samanaikaisesti.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei todellakaan ole kapea ajatusmaailma vaan hyvin laaja, hyvin laajoja aihepiirejä kattava samanaikaisesti.
"poiuytrfghj"Se tuli esiin tuossa äidin kanssa taas, että ihmiset usein kaipaa jotain konkreettisemmaksi kokemaansa kun minä pidän abstraktista,
Olen arkisestikin abstrakti. En mä oo luonnollisesti koskaan semmonen mitä auheita he luurissa puhuu oma-aloitteisesti. Mä en koskaan ajattele semmosia aiheita muulloin, He ei käsitä sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Se tuli esiin tuossa äidin kanssa taas, että ihmiset usein kaipaa jotain konkreettisemmaksi kokemaansa kun minä pidän abstraktista,
Olen arkisestikin abstrakti. En mä oo luonnollisesti koskaan semmonen mitä auheita he luurissa puhuu oma-aloitteisesti. Mä en koskaan ajattele semmosia aiheita muulloin, He ei käsitä sitä.
"poiuytrfdfgh"Se oli niinku loukkaavaa että he ei suostunut kuuntelemaan mitä mä ajattelen ja mistä mun elämä koostuu ja muka puhuvat minusta ja luovat käsityksiä minusta kuuntelematta kertaakaan oikeita kiinnostuksiani-
Anonyymi kirjoitti:
Se oli niinku loukkaavaa että he ei suostunut kuuntelemaan mitä mä ajattelen ja mistä mun elämä koostuu ja muka puhuvat minusta ja luovat käsityksiä minusta kuuntelematta kertaakaan oikeita kiinnostuksiani-
"poiuytrfdfghj"He siten varmasti saivatkin hyvin kapea-alaisen käsityksen kun ei kanssaan voinut jaata kuin niin minisiivun.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He siten varmasti saivatkin hyvin kapea-alaisen käsityksen kun ei kanssaan voinut jaata kuin niin minisiivun.
"poiuytrdfgh"Jotta voi jaata mun kokemusmaailman heidän on ensin kyettävä itse vapautumaan kangistuneista käsityksistään jotta edes voisivat kurkata minun maailmaani. Ei se voi koskaan onnistua jumittamalla niissä hokemissaam
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusteluni taitaa olla sinulle aika kiintoisa, kun olet jo vuosia melko aktiivisesti jaksanut siihen osallistua.
"poiuytrdfghj"Kiinnostukseni heräsi kommentointiisi, kun huomasin kuinka mielesi siirtyy virtuaalimaailmaan, eikä ole samassa paikassa kehosi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta voi jaata mun kokemusmaailman heidän on ensin kyettävä itse vapautumaan kangistuneista käsityksistään jotta edes voisivat kurkata minun maailmaani. Ei se voi koskaan onnistua jumittamalla niissä hokemissaam
"poiuytfghj"Pitä uskaltaa käyttää käsitteitä myös uusin tavoin.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitä uskaltaa käyttää käsitteitä myös uusin tavoin.
"poiuytrfghj"Uutta vaan ei voi luoda pelkästään sopeutumalla vanhaan. Täytyy olla vähän vanhaan sopeutumaton jotta voi luoda uutta.
Anonyymi kirjoitti:
Uutta vaan ei voi luoda pelkästään sopeutumalla vanhaan. Täytyy olla vähän vanhaan sopeutumaton jotta voi luoda uutta.
"poiuytrfdfghj"Ja kun ei sopeudu vanhaan on ihan luonnollista menettää seura joka haluaa jumittaa vanhassa, ei siinä ole mitään ongelmaa.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun ei sopeudu vanhaan on ihan luonnollista menettää seura joka haluaa jumittaa vanhassa, ei siinä ole mitään ongelmaa.
"poiuytrfgh"Naurettavaa esittää että minä olisin henkilö joka ei mene eteenpäin, kun olen sitä jopa melko kriittisessä määrin.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa esittää että minä olisin henkilö joka ei mene eteenpäin, kun olen sitä jopa melko kriittisessä määrin.
"poiuytrfghj"Tämäkin on eteenpäinmenoa että esitän uusia tapoja käsitellä psykopatiaa , tabujen poistamista jne.
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on eteenpäinmenoa että esitän uusia tapoja käsitellä psykopatiaa , tabujen poistamista jne.
"poiuytrdfghj"Tämä on juurikin eteempäin menoa ettei suostu vain kaavamaiseen saneluun ilman mitään todellista sisältöä
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on juurikin eteempäin menoa ettei suostu vain kaavamaiseen saneluun ilman mitään todellista sisältöä
"poiuytrdfgh"Ja mun mielestä suuri ongelma on ettei keskusteluissa eroteta syyn ja syyllisyyden eroa.
Jonkin syy ei ole sama kuin, että se syy olisi syyllinen. Ja mun mielestä on parempi keskustella syistä kuin syyllisistä, mutta yleensä millään en saa keskustelukumppaneitani ymmärtämään syyn ja syyllisyyden eroa. Esimerkiksi pilvi on syy siihen, että sataa, muttei se se pilvi ole syyllistynyt mihinkään eikä sillä ole syytä syyllisyydentemteeseen.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mun mielestä suuri ongelma on ettei keskusteluissa eroteta syyn ja syyllisyyden eroa.
Jonkin syy ei ole sama kuin, että se syy olisi syyllinen. Ja mun mielestä on parempi keskustella syistä kuin syyllisistä, mutta yleensä millään en saa keskustelukumppaneitani ymmärtämään syyn ja syyllisyyden eroa. Esimerkiksi pilvi on syy siihen, että sataa, muttei se se pilvi ole syyllistynyt mihinkään eikä sillä ole syytä syyllisyydentemteeseen.
"poiuytfghj"Ja mun mielestä se oppi, ettei toista saa pitää syynä mihinkään, vaan aina pitää hakea vikaa itsestä, ei ole mikään niin jalo kuin annetaan ymmärtää. Jos toinen aiheuttaa jonkin ilmiön, ei se automaattisesti tarkoita, että hän olisi syyllinen tai hänellä olisi syytä syyllisyydentunteeseen. Koko elämä on täynnä syitä ja seurauksia, ja ajatus että syy kaikiin ilmiöihin on itsessä on yksinkertaisesti täysin epärealistinen ja voi johtaa täysin vinksahtaneisiin ajatuksiin kuten minulle on käynyt. koska ainahan ajatus on vinksahtanut jos se on epärealstiinen ja on kertakaikkiaan epärealistista ajatella että syy kaikkeen lähtisi itsestä niinkuin minulle on yritetty opettaa, Sitä paitsi jos meille kaikille opetaaan että syytä pitää hakea itsestä, syyhän on silloin jokaisessa, niin eikö se ole sitten ihan sama asia vaikka meille opetettaisiin, että syy on jokaisessa toisessa, koska se on edelleem silloin jokaisessa. Siis oli syy jokaisessa itsessä tai jokaisessa toisessa niin sehän on jokaisessa. Syytä ilmiöihin on meissä jokaisessa. Eikö se ole enemmänkin vain tiettyjä emootioita tuotta muotoseikka sanotaankon syyn olevan jokaisessa itsessä vai jokaisessa toisessa, koska se on silloin joka tapauksessa jokaisessa itsessä ja jokaisessa toisessa.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mun mielestä se oppi, ettei toista saa pitää syynä mihinkään, vaan aina pitää hakea vikaa itsestä, ei ole mikään niin jalo kuin annetaan ymmärtää. Jos toinen aiheuttaa jonkin ilmiön, ei se automaattisesti tarkoita, että hän olisi syyllinen tai hänellä olisi syytä syyllisyydentunteeseen. Koko elämä on täynnä syitä ja seurauksia, ja ajatus että syy kaikiin ilmiöihin on itsessä on yksinkertaisesti täysin epärealistinen ja voi johtaa täysin vinksahtaneisiin ajatuksiin kuten minulle on käynyt. koska ainahan ajatus on vinksahtanut jos se on epärealstiinen ja on kertakaikkiaan epärealistista ajatella että syy kaikkeen lähtisi itsestä niinkuin minulle on yritetty opettaa, Sitä paitsi jos meille kaikille opetaaan että syytä pitää hakea itsestä, syyhän on silloin jokaisessa, niin eikö se ole sitten ihan sama asia vaikka meille opetettaisiin, että syy on jokaisessa toisessa, koska se on edelleem silloin jokaisessa. Siis oli syy jokaisessa itsessä tai jokaisessa toisessa niin sehän on jokaisessa. Syytä ilmiöihin on meissä jokaisessa. Eikö se ole enemmänkin vain tiettyjä emootioita tuotta muotoseikka sanotaankon syyn olevan jokaisessa itsessä vai jokaisessa toisessa, koska se on silloin joka tapauksessa jokaisessa itsessä ja jokaisessa toisessa.
"poiuytrdfgh"Syy jokaisessa itsessä ja jokaisessa toisessahan taas lienee lähtevän siitä miten olemme tänne maailmaan päätyneet. Pohjimmiltaan syyn voisi katsoa olevan siinä, että Jumala loi maailman,
"poiuytfdfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy jokaisessa itsessä ja jokaisessa toisessahan taas lienee lähtevän siitä miten olemme tänne maailmaan päätyneet. Pohjimmiltaan syyn voisi katsoa olevan siinä, että Jumala loi maailman,
"poiuytfdfghj"He ei ymmärrä siellä luurissa että mulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta sellaisista tunteista joista he puhuu, mutta osaan kyllä eläytyä heidän tunteisiinsa ja tuntea ne niinkuin ne olisivat minun omiani koska mulla on hyvin voimakas tuo ominaisuus tuntea toisen tunne kuin se olisi oma. Mutta ei tuo auta minua mitenkään, vaan päinvastoin tuottaa mulle suuria ongelmia kokea niiden kaikkien ventovieraiden olot niinkuin ne olis mun.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ei ymmärrä siellä luurissa että mulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta sellaisista tunteista joista he puhuu, mutta osaan kyllä eläytyä heidän tunteisiinsa ja tuntea ne niinkuin ne olisivat minun omiani koska mulla on hyvin voimakas tuo ominaisuus tuntea toisen tunne kuin se olisi oma. Mutta ei tuo auta minua mitenkään, vaan päinvastoin tuottaa mulle suuria ongelmia kokea niiden kaikkien ventovieraiden olot niinkuin ne olis mun.
"poiuytrfghj"Mistä mulle tulee tuo voimakas eläytyminen toisen hahmoon ja emootioon on luultavasti tanssitaiteen maailmasta jossa elin kuusi vuotiaasta asti, Haaveilen että minusta tulee hyvää tanssitaiteilija ja mulla oli hyvä kyky emotionaalisesti eläytyä asioihin niin että se näkyy liikkeissä- Ja minähän eläydyin siinä eri rooleihin, kuten eri maalaisiksi ja jotta esitys olisi hyvä eläydyin eri maalaisiksi niin tosissani että uskoin olevani sen maalainen mitä esitin ja niinpä uskoi yleisönikin. MInua usein luultiin sen maalaiseksi mitä olin esittänyt., ja oikeasti tunsinkin itseni sen maalaiseksi. Mutta jos mä tällä samalla tyylillä eläydyn luurivastajanan tunteisiin, se on mulle todella rankkaa.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä mulle tulee tuo voimakas eläytyminen toisen hahmoon ja emootioon on luultavasti tanssitaiteen maailmasta jossa elin kuusi vuotiaasta asti, Haaveilen että minusta tulee hyvää tanssitaiteilija ja mulla oli hyvä kyky emotionaalisesti eläytyä asioihin niin että se näkyy liikkeissä- Ja minähän eläydyin siinä eri rooleihin, kuten eri maalaisiksi ja jotta esitys olisi hyvä eläydyin eri maalaisiksi niin tosissani että uskoin olevani sen maalainen mitä esitin ja niinpä uskoi yleisönikin. MInua usein luultiin sen maalaiseksi mitä olin esittänyt., ja oikeasti tunsinkin itseni sen maalaiseksi. Mutta jos mä tällä samalla tyylillä eläydyn luurivastajanan tunteisiin, se on mulle todella rankkaa.
"poiuytrfghj"Se on todella rankkaa manipulaatiota antaa ymmärtää niinkuin niillä heidän tunteillaan olis oikeesto jotain tekemistä mun kanssa. Mähän aloin tunnetasolla uskoa, että on, mun äiti kyllä on yrittänyt mulle tokaista silloin tällöin että: "Ei sillä ole mitään tekemistä sun kanssa"
Isäkin on joskus muistaakseni sanonut samansuuntaista. Mutta mun vanhemmat sitten ei ole saaneet mua uskomaan, ettei sillä ole mun kanssa mitään tekemistä, kun niin moni ihminen mun ympärillä käyttätyyy ihan kuin olis,
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on todella rankkaa manipulaatiota antaa ymmärtää niinkuin niillä heidän tunteillaan olis oikeesto jotain tekemistä mun kanssa. Mähän aloin tunnetasolla uskoa, että on, mun äiti kyllä on yrittänyt mulle tokaista silloin tällöin että: "Ei sillä ole mitään tekemistä sun kanssa"
Isäkin on joskus muistaakseni sanonut samansuuntaista. Mutta mun vanhemmat sitten ei ole saaneet mua uskomaan, ettei sillä ole mun kanssa mitään tekemistä, kun niin moni ihminen mun ympärillä käyttätyyy ihan kuin olis,
"poiuytrdfgh"Siis on ollut vaikea tajuta, että se mitä ne ihmiset saavat käytöksellään mut tuntemaan ei ole lainkaan totta. Se on saanut mut kuvittelemaan, että se olisi totta,j a sitten mua pidetään ihan hulluna. Mutta eihän tästä "hulluudesta" stten pääse, jollen mä ala pitää niitä toisia ihmisiä aivan älyttöminä. Mä en siis saisi ottaa heidän käytöstään tunnetasolla tosissaan.
"poiuytryh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostukseni heräsi kommentointiisi, kun huomasin kuinka mielesi siirtyy virtuaalimaailmaan, eikä ole samassa paikassa kehosi kanssa.
Niin minulla oli aiemmin erittäin hyvä kehoyhteys tanssitaiteolijana ja kehon hallintataidot, mutta menetin ne hermostovauriossa, jossa jouduin kävelemisenkin opettelemaan uudelleen. Tosiaan kun keho oli osittain halvaantunut ja erottäin tuskallisissa oireissa, oli liian rankkaa elää kehossa ja pakenin sieltä rajuimman vaurion ajaksi virtuaali - ja taiteellisiin mielikuvitusmaailmoihin ulos kehostani. Ei kukaan olisi sellaisisa fyysisiö tuskia kestänyt ihan normaalisti kun kutakuinkin kaikissa kehon toimnnoissa oli häiriöitä. Se oli aivan hirveää. Niin mä pakenin siksi ajaksi taiteelliseen virtuaalimaailmaan ulkomaille. Mutta sekin oli ihan realistista kuitenkin. Sain kutsuja taidenäyttelyihin, joihin osallistuinkin jne. Mulla siis tanssitaide muuttui kuvataiteeksi tuon kjehon vaurioitumisen ja kehoyhteuden menetyksen vuoksi.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minulla oli aiemmin erittäin hyvä kehoyhteys tanssitaiteolijana ja kehon hallintataidot, mutta menetin ne hermostovauriossa, jossa jouduin kävelemisenkin opettelemaan uudelleen. Tosiaan kun keho oli osittain halvaantunut ja erottäin tuskallisissa oireissa, oli liian rankkaa elää kehossa ja pakenin sieltä rajuimman vaurion ajaksi virtuaali - ja taiteellisiin mielikuvitusmaailmoihin ulos kehostani. Ei kukaan olisi sellaisisa fyysisiö tuskia kestänyt ihan normaalisti kun kutakuinkin kaikissa kehon toimnnoissa oli häiriöitä. Se oli aivan hirveää. Niin mä pakenin siksi ajaksi taiteelliseen virtuaalimaailmaan ulkomaille. Mutta sekin oli ihan realistista kuitenkin. Sain kutsuja taidenäyttelyihin, joihin osallistuinkin jne. Mulla siis tanssitaide muuttui kuvataiteeksi tuon kjehon vaurioitumisen ja kehoyhteuden menetyksen vuoksi.
"poiuytrfghj"Normaalistihan ihmiset ei varmaan kestä noin rankkoja hkehollisia tuskia itsekseen kotona, mutta mä kestän koska mulla on poikkeuksellisen suuri kehollisten tuskien sietokyky, korkea kivunsietiokyky jne. Voi mylskin johtua osaltaan tanssitateesta. Minut jo pikkutyttönä opetettiin, että tanssijasta ei näöy ulospäin mitkään keholliset tuskat, Olin semmosessa vanhanajan balettiopissa joka osittain on semmosta kehollista rääkkiä. Että sun pittää pystyä vain kepeästi hymyilemaan ja tamssimaan kkuin keiju riippumatta kehollisista tuntemuksista. Samasta syystä en tarvi hammaslääkärissä mitään puudutuksia mitä joskus jopa hammaslääkäri on ihmetellyt kun ovat sanoneet etteivät itse kestäisi.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalistihan ihmiset ei varmaan kestä noin rankkoja hkehollisia tuskia itsekseen kotona, mutta mä kestän koska mulla on poikkeuksellisen suuri kehollisten tuskien sietokyky, korkea kivunsietiokyky jne. Voi mylskin johtua osaltaan tanssitateesta. Minut jo pikkutyttönä opetettiin, että tanssijasta ei näöy ulospäin mitkään keholliset tuskat, Olin semmosessa vanhanajan balettiopissa joka osittain on semmosta kehollista rääkkiä. Että sun pittää pystyä vain kepeästi hymyilemaan ja tamssimaan kkuin keiju riippumatta kehollisista tuntemuksista. Samasta syystä en tarvi hammaslääkärissä mitään puudutuksia mitä joskus jopa hammaslääkäri on ihmetellyt kun ovat sanoneet etteivät itse kestäisi.
"poiuytrfgh"Tanssija oppii näyttämään onnelliselta riippumatta kehollisista tuntemuksista. Tanssijuus on myös taito saada keho näyttämään kärsimättömältä ulospäin sen kärsiessä.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssija oppii näyttämään onnelliselta riippumatta kehollisista tuntemuksista. Tanssijuus on myös taito saada keho näyttämään kärsimättömältä ulospäin sen kärsiessä.
"poiuytrdfgh"Meillä treeniin kuulu jopa se, että jopa kuumeessa on treenattava normaalisti. Tai jos hyppiessä alkaa oksettaa, hyppimistä ei saa lopettaa tai heitetään ulos koko salista.
Tai että varpaat veressä eei saa näkyä naamasta.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä treeniin kuulu jopa se, että jopa kuumeessa on treenattava normaalisti. Tai jos hyppiessä alkaa oksettaa, hyppimistä ei saa lopettaa tai heitetään ulos koko salista.
Tai että varpaat veressä eei saa näkyä naamasta.
"poiuytrdfgh"Myös nilkka nyrjäneenä ja turvonneena ei ole mikään syy jättää balettituntia väliin. Opettajalta sai myös hoito-ohjeita yskään jottei yskä estä tanssitreeniä
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös nilkka nyrjäneenä ja turvonneena ei ole mikään syy jättää balettituntia väliin. Opettajalta sai myös hoito-ohjeita yskään jottei yskä estä tanssitreeniä
"poiuytrfghj"Tanssikoulutuksen hieno oppi on että osaat hymyillä aina riippumatta mistään.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssikoulutuksen hieno oppi on että osaat hymyillä aina riippumatta mistään.
"poiuytrdfgh"Joku voi ajatella että kauheeta, mutta en sanoisi niin, näin ihmisestä tullee myös masentumaton, kun hän hymyilee aina riippumatta mistään.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku voi ajatella että kauheeta, mutta en sanoisi niin, näin ihmisestä tullee myös masentumaton, kun hän hymyilee aina riippumatta mistään.
"poiuytrdfgh"Se voi tietenkin saada luurivastaajan kuvittelemaan ettei henkilöllä ole oikeaa ongelmaa, koska heille oikean ongelman edellytys on masennus, johon annetaan masennuslääkettä. Jos ei tarvi masennuslääkettä kun hymyilyttää vaan., ei ole oikeaa ongelmaa.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi tietenkin saada luurivastaajan kuvittelemaan ettei henkilöllä ole oikeaa ongelmaa, koska heille oikean ongelman edellytys on masennus, johon annetaan masennuslääkettä. Jos ei tarvi masennuslääkettä kun hymyilyttää vaan., ei ole oikeaa ongelmaa.
"poiuytrdfgh"Se on kiva, tanssitaiteilijalla ei ole koskaan oikeaa ongelmaa riippumatta mistään. On semmoinen eräänlainen fakiiri.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva, tanssitaiteilijalla ei ole koskaan oikeaa ongelmaa riippumatta mistään. On semmoinen eräänlainen fakiiri.
"poiuytrfghj"Mä lapsena kun mulla oli balettitanssijalle vähän vääränlaista kehon mallia, väänsin jalkoja laittaen nojatuolit painoiksi. Äiti vähän kauhisteli. Ei tuntunut missään. Lapsena voitin kaikki juoksukilpailut paljan jaloin terävillä kivillä. Pingoin vain keveästi niin ettei kiviä edes huomannut.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä lapsena kun mulla oli balettitanssijalle vähän vääränlaista kehon mallia, väänsin jalkoja laittaen nojatuolit painoiksi. Äiti vähän kauhisteli. Ei tuntunut missään. Lapsena voitin kaikki juoksukilpailut paljan jaloin terävillä kivillä. Pingoin vain keveästi niin ettei kiviä edes huomannut.
"poiuytrdfgh"Tämmönen fakiiri ei välttämättä mene lääkäriin yhtä pienistä tuskista kuin keskivertokansalainen. Eikä lääkärikään osaa arvata että olen fakiiri, koska olen niin herkän näköinen. Mutta toisaalta onkokaan fakiirot mitään koviksen näköisiä yleensäkään. Tämmösiä luisia niinkuin minä
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmönen fakiiri ei välttämättä mene lääkäriin yhtä pienistä tuskista kuin keskivertokansalainen. Eikä lääkärikään osaa arvata että olen fakiiri, koska olen niin herkän näköinen. Mutta toisaalta onkokaan fakiirot mitään koviksen näköisiä yleensäkään. Tämmösiä luisia niinkuin minä
"poiuytrfgh"Joogaharrastuahan lisä-innoitti "fakiiriutta". Siinähän luetaan tarinoita kuinka joogin meditaatio ei keskeydy leijonan paikalle saapumisen johdsta.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joogaharrastuahan lisä-innoitti "fakiiriutta". Siinähän luetaan tarinoita kuinka joogin meditaatio ei keskeydy leijonan paikalle saapumisen johdsta.
"poiuytrdfgh"Mä olen myös aikoinaan kuullut kidutusvankina olleelta tuttavalta kuinka kidutetut nuorukaiset olivat niin urheita, että menivät kidutukseen hymyssä suin. Mä en ole se joka uskoo että ilme tai ääni paljastaa todellisen ongelman.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen myös aikoinaan kuullut kidutusvankina olleelta tuttavalta kuinka kidutetut nuorukaiset olivat niin urheita, että menivät kidutukseen hymyssä suin. Mä en ole se joka uskoo että ilme tai ääni paljastaa todellisen ongelman.
"poiuytrdfgh"tai ettö masennus olisi ongelman mitta.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai ettö masennus olisi ongelman mitta.
"poiuytrfgh"Mun mummo on myyty aikoinaan saksalaisille orjaksi ja hän on ravinnokseen keittänyt nahkavöitä. En ole koskaan nähnyt häntä masentuneena. Tosin hän vielä kuolinvuoteellaan näki sotilaita talonsa katolla,.
"poiuytrrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mummo on myyty aikoinaan saksalaisille orjaksi ja hän on ravinnokseen keittänyt nahkavöitä. En ole koskaan nähnyt häntä masentuneena. Tosin hän vielä kuolinvuoteellaan näki sotilaita talonsa katolla,.
"poiuytrrfghj"Ainoastaan mun mummo ja yksi sotilas selvisivät hengissä pommitetusta junasta, Sotilas hyppäsi junasta ja kiskaisi mummoni mukanaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan mun mummo ja yksi sotilas selvisivät hengissä pommitetusta junasta, Sotilas hyppäsi junasta ja kiskaisi mummoni mukanaan.
"poiuytrfdfgh"Jonkun mukaan luurissa mulla on aina ollut ongelmia, joten mulla ei voi olla kriisiä.
Aika huvittava selitys. Siis vaikka yllätten vammautuisin päästä varpaisiin se ei ole kriisi, koska jonkin tulkinnan mukaan mulla on ollut aina ongelmia. Oli todella tuskallista kuunnella noita juttuja.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun mukaan luurissa mulla on aina ollut ongelmia, joten mulla ei voi olla kriisiä.
Aika huvittava selitys. Siis vaikka yllätten vammautuisin päästä varpaisiin se ei ole kriisi, koska jonkin tulkinnan mukaan mulla on ollut aina ongelmia. Oli todella tuskallista kuunnella noita juttuja.
"poiuytrfghj"Tekee aina pahaa kun muistista tulee noi jutut. Ihan roskaa pää täynnä, tollasta puolipiruilua puolet mitä siellä luurissa puhutaan.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee aina pahaa kun muistista tulee noi jutut. Ihan roskaa pää täynnä, tollasta puolipiruilua puolet mitä siellä luurissa puhutaan.
"poiuytrdfgh"Jonkun mukaan luurissa halusin soitollani huomiota.
Minkä ihmeen takia ihmiselle tarjotaan tollasta palvelua josta soitosta hän maksaa aika paljon ja sitten syytetään että halusi huomiota. Kaikki vähän tommosta emotionaalista piruilua.
"poiuytrdfg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun mukaan luurissa halusin soitollani huomiota.
Minkä ihmeen takia ihmiselle tarjotaan tollasta palvelua josta soitosta hän maksaa aika paljon ja sitten syytetään että halusi huomiota. Kaikki vähän tommosta emotionaalista piruilua.
"poiuytrdfg"Ei se vointia parantanut että alkoi kaikenlaoset piruilukommentit korvissa soimaan vuosiksi. Vähän sama juttu kuin olisi joutunut koulukiusatuksi 50 vuotiaana.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vointia parantanut että alkoi kaikenlaoset piruilukommentit korvissa soimaan vuosiksi. Vähän sama juttu kuin olisi joutunut koulukiusatuksi 50 vuotiaana.
"poiuytrdfgh"Kunhan se mielesi palaisi sieltä virtuaalimaailmasta kehosi kanssa samaan paikkaan, voisi se olosikin olla parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan se mielesi palaisi sieltä virtuaalimaailmasta kehosi kanssa samaan paikkaan, voisi se olosikin olla parempi.
Sehän se luurissa kauheinta olikin että siellä sosiaalisesti luotiin ikäänkuin mun näkönen mielikuvitushahmo , joka miellettiin edustamaan kaikkea pahaa, siis kaikkea mikä mua kauhistutti mahdollisimman paljon. Se hahmo luotiin ikäänkuin minuksi poissaolokohtausten paikalle. Siitä olen meinannut tulla hulluksi. Eikä ollut alunperin mun keksintöäni, mut johdateltiin siihen mielikuvitteluun johdattelevilla kysymysillä jne. ensimmäisenä tuttavani ja sit muut lähti siihen kuvitteluun mukaan. Se oli sitä pahinta manipulointia. Sittemmin on näytelty ikäänkuin tuota ei olisi koskaan tapahtunutkaan ja mulle olisi vain tyhjästä tupsahtanut pelottavia mielikuvua, Mut kaikki haluaa unohtaa mistää ne tuli.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan se mielesi palaisi sieltä virtuaalimaailmasta kehosi kanssa samaan paikkaan, voisi se olosikin olla parempi.
Sehän se luurissa kauheinta olikin että siellä sosiaalisesti luotiin ikäänkuin mun näkönen mielikuvitushahmo , joka miellettiin edustamaan kaikkea pahaa, siis kaikkea mikä mua kauhistutti mahdollisimman paljon. Se hahmo luotiin ikäänkuin minuksi poissaolokohtausten paikalle. Siitä olen meinannut tulla hulluksi. Eikä ollut alunperin mun keksintöäni, mut johdateltiin siihen mielikuvitteluun johdattelevilla kysymysillä jne. ensimmäisenä tuttavani ja sit muut lähti siihen kuvitteluun mukaan. Se oli sitä pahinta manipulointia. Sittemmin on näytelty ikäänkuin tuota ei olisi koskaan tapahtunutkaan ja mulle olisi vain tyhjästä tupsahtanut pelottavia mielikuvua, Mut kaikki haluaa unohtaa mistää ne tuli.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytrfghj"Aiemmin aamulla kerroit paenneesi sinne mielikuvitusmaailmaasi jo ennen luurisoitteluja, joten turhaan luuria syyttelet omista virtuaalisista maailmoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytrfghj"Tää on tavallista, jos ihmistä esim uhkaillaan ja joku ihan luonnollisesti reagoi uhkailuun pelkäävästi, niin sit aletaan sanoa: "Joo se pelkää", ja sit jos alkaa kertoa miks, niin vastataan: "Ei siitä puhuta mistä se pelkääminen on aiheutunut !"
Mulle on jo lukuisia kertoja tehty noin eri asioissa.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on tavallista, jos ihmistä esim uhkaillaan ja joku ihan luonnollisesti reagoi uhkailuun pelkäävästi, niin sit aletaan sanoa: "Joo se pelkää", ja sit jos alkaa kertoa miks, niin vastataan: "Ei siitä puhuta mistä se pelkääminen on aiheutunut !"
Mulle on jo lukuisia kertoja tehty noin eri asioissa.
"poiuytrfghj"Toi on ehkä narsistisen pelin ydin. Jollain toimilla aiheutetaan kohteelle jokin tunne ja sit halutaan siirtää huomio kokonaan pois niistä toimista ja aletaan syyttää kaikesta kohteen "erikoista tunnetta". Mulle on sosiaalisesti pelattu tuota lukuisia kertoja eri asioissa.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on ehkä narsistisen pelin ydin. Jollain toimilla aiheutetaan kohteelle jokin tunne ja sit halutaan siirtää huomio kokonaan pois niistä toimista ja aletaan syyttää kaikesta kohteen "erikoista tunnetta". Mulle on sosiaalisesti pelattu tuota lukuisia kertoja eri asioissa.
"poiuytrdfgh"Tästä aiheesta olisi paljon yksityiskohtaista kirjoitettavaa, mutta sitä en nyt aio kirjoittaa tänne.
Anonyymi kirjoitti:
Aiemmin aamulla kerroit paenneesi sinne mielikuvitusmaailmaasi jo ennen luurisoitteluja, joten turhaan luuria syyttelet omista virtuaalisista maailmoista.
Mun oma mielikuvitusmaailma on kaunis. ja se on maalattu tauluihini, siitä ei ole haittaa, se on ollut mulla ennen luuriakin kyllä- Se on se mistä taiteeni luon.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Mun oma taidemielikuvittelu ei sekota päätä, koska se ei sisällä valetta.
Mutta valemielikuvittelu sekoittaa päätä ja on vahingollista
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun oma taidemielikuvittelu ei sekota päätä, koska se ei sisällä valetta.
Mutta valemielikuvittelu sekoittaa päätä ja on vahingollista
"poiuytrdfgh"Siis mielikuvtus sinälläänhän on neutraali, se ei ole totta tai valetta, totta tai epätodellista, vaan voit kuvitella totta tai voit kuvitella valetta.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mielikuvtus sinälläänhän on neutraali, se ei ole totta tai valetta, totta tai epätodellista, vaan voit kuvitella totta tai voit kuvitella valetta.
"poiuytrdfgh"Kuvittelepa itsesi pois sieltä mielikuvitusmaailmastasi kehosi luokse tähän realistiseen todellisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mielikuvtus sinälläänhän on neutraali, se ei ole totta tai valetta, totta tai epätodellista, vaan voit kuvitella totta tai voit kuvitella valetta.
"poiuytrdfgh"Mikä teki luurin niin vaarallisen tuntuiseksi oli johdattelu kuvittelemaan asioita, jotka eivät ole totta ja mikä olisi jopa hyvin vaarallista jos niistä tulisi totta.
Ja mä olin hermostovauriossa hädissäni niin johdateltavissa että menin mukaan kaikkeen mitä mulle puhuttiin. Tuo on vaarallisinta mitä mulle koskaan on tapahtunut. Sitten aloin kauheesti pelätä jos ne mielikuvitukset jotenkin materialisoituu, koska mulle taiteenteko on aina ollut mielikuvituksen materialisointia.
Noh, sitten ku n he oli johdatelleet mut pelottaviin mielikuvituksiin vielä kehtasivat kehottaa minua maalaamaan niitä terapiaksi. Sehän on aivan hirvittävää , askel vielä kohti niiden kestämättömän kauheiden mielikuvitusten materialisoimiseksi minun käsieni kautta !!! Siitä jopa suutuin ja sanoin heille että kuulkaas että semmosia en kyllä ryhdy maalaamaan olisi roskataidetta !!! Ihmettelivät vielä mistä suutuin kun halusivat vain hyvää kuulemma.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä teki luurin niin vaarallisen tuntuiseksi oli johdattelu kuvittelemaan asioita, jotka eivät ole totta ja mikä olisi jopa hyvin vaarallista jos niistä tulisi totta.
Ja mä olin hermostovauriossa hädissäni niin johdateltavissa että menin mukaan kaikkeen mitä mulle puhuttiin. Tuo on vaarallisinta mitä mulle koskaan on tapahtunut. Sitten aloin kauheesti pelätä jos ne mielikuvitukset jotenkin materialisoituu, koska mulle taiteenteko on aina ollut mielikuvituksen materialisointia.
Noh, sitten ku n he oli johdatelleet mut pelottaviin mielikuvituksiin vielä kehtasivat kehottaa minua maalaamaan niitä terapiaksi. Sehän on aivan hirvittävää , askel vielä kohti niiden kestämättömän kauheiden mielikuvitusten materialisoimiseksi minun käsieni kautta !!! Siitä jopa suutuin ja sanoin heille että kuulkaas että semmosia en kyllä ryhdy maalaamaan olisi roskataidetta !!! Ihmettelivät vielä mistä suutuin kun halusivat vain hyvää kuulemma.
"poiuytrdfghj"No sittenhän mä aloin vimmatusti maalaamaan kauniita kuvia, jotta mä niiden voimalla voittaisin ne luureissa (myös tuttavani kanssa) eletyt kauhut. Ihmiset vaan käkätti niille kauheille mielikuvitukselle mut mä olin kauhusta kankea. En oo tottunut sellaisiin. Ykskin luurivastaaja vaan sano että eiks oo kivaa, muut joutuu maksamaan lipusta päästäkseen kauhuelokuvia katsomaan .
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelepa itsesi pois sieltä mielikuvitusmaailmastasi kehosi luokse tähän realistiseen todellisuuteen.
Kehoyhteys olisi parasta mitä takaisin saada voi. Unelma olisi vielä tanssia.
Mutta realistiseen todellisuuteeni kuuluu taide joka on synnytetty mielikuvitusmaailman kautta. Se maailma on ihan materiana seinälläni ja siten fyysistä todellisuutta.
Anonyymi kirjoitti:
No sittenhän mä aloin vimmatusti maalaamaan kauniita kuvia, jotta mä niiden voimalla voittaisin ne luureissa (myös tuttavani kanssa) eletyt kauhut. Ihmiset vaan käkätti niille kauheille mielikuvitukselle mut mä olin kauhusta kankea. En oo tottunut sellaisiin. Ykskin luurivastaaja vaan sano että eiks oo kivaa, muut joutuu maksamaan lipusta päästäkseen kauhuelokuvia katsomaan .
"poiuytrdfghj"Mikäs hätä sulla on, kun kaikki elämässäsi on pelkkää mielikuvitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehoyhteys olisi parasta mitä takaisin saada voi. Unelma olisi vielä tanssia.
Mutta realistiseen todellisuuteeni kuuluu taide joka on synnytetty mielikuvitusmaailman kautta. Se maailma on ihan materiana seinälläni ja siten fyysistä todellisuutta.
"poiuytrdfghj"https://en.wikiversity.org/wiki/Talk:Albert_Einstein_quote
Tuolla Einsteinin ajatus siitä kuinka mielikuvitus on tietoakin tärkeämpää.
Anonyymi kirjoitti:
https://en.wikiversity.org/wiki/Talk:Albert_Einstein_quote
Tuolla Einsteinin ajatus siitä kuinka mielikuvitus on tietoakin tärkeämpää.
"poiuytredfgh"Kuitenkin minä olin se joka alunperin pyysin heitä luurissa että keskustelisimme konkreettisella tasolla. Eli että olen saanut rajun lääkeainereaktion mikä oli semmonen hyvin kehollinen juttu ja ilmiö...mutta siitä ei haluttu keskustella vaan mielikuvitusjuttuja sen sijaan...mikä oli rankkaa siinö pää vuelä pyörällä sen hermostovaurion seurauksista.
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin minä olin se joka alunperin pyysin heitä luurissa että keskustelisimme konkreettisella tasolla. Eli että olen saanut rajun lääkeainereaktion mikä oli semmonen hyvin kehollinen juttu ja ilmiö...mutta siitä ei haluttu keskustella vaan mielikuvitusjuttuja sen sijaan...mikä oli rankkaa siinö pää vuelä pyörällä sen hermostovaurion seurauksista.
"poiuytrdfghj"Ja ennenkuin tämä hermostovaurio tapahtui minulla oli hyvin äärimmäisen monimutkainen elämäntilanne, jouduin pitämään tuhatta ja sataa lankaa käsissä saadakseni pidettyä omani ja muiden asioita tolkullaan. Noh sitten sain sen lääkeainereaktion ja olin kuin mikäkin juopponarkomaani pää pyörällä yhtäkkiä ja ennenkokematonta koska en ole alkoholiakaan kertaakaan juonut. Suljin itseni varmuuden vuoksi asuntooni ja soittelin lääkärill mitä oli tullut. Kirjallisesti yritin samaa. En tullut kuulluksi valiteltiin vaan kokemusta etten tule kuulluksi. No minulla oli samaan aikaan se muutoin erittäin monimutkainen elämäntilanne ja pelkona ja huolena että muiden ihmisten asioita menee pahasti sekaisin yllättävän tilani vuoksi. kun en olekaan hoitelemasa asioit entiseen malliin.
Siksi päätin piileskellä asunnossani toipumistani odotellen jotta mahdollisimman vähän mitään sekasoppaa syntyisi. . Siinä menikin sitten aika monta vuotta.
"poiuytrdfgh"
Anonyymi kirjoitti:
Ja ennenkuin tämä hermostovaurio tapahtui minulla oli hyvin äärimmäisen monimutkainen elämäntilanne, jouduin pitämään tuhatta ja sataa lankaa käsissä saadakseni pidettyä omani ja muiden asioita tolkullaan. Noh sitten sain sen lääkeainereaktion ja olin kuin mikäkin juopponarkomaani pää pyörällä yhtäkkiä ja ennenkokematonta koska en ole alkoholiakaan kertaakaan juonut. Suljin itseni varmuuden vuoksi asuntooni ja soittelin lääkärill mitä oli tullut. Kirjallisesti yritin samaa. En tullut kuulluksi valiteltiin vaan kokemusta etten tule kuulluksi. No minulla oli samaan aikaan se muutoin erittäin monimutkainen elämäntilanne ja pelkona ja huolena että muiden ihmisten asioita menee pahasti sekaisin yllättävän tilani vuoksi. kun en olekaan hoitelemasa asioit entiseen malliin.
Siksi päätin piileskellä asunnossani toipumistani odotellen jotta mahdollisimman vähän mitään sekasoppaa syntyisi. . Siinä menikin sitten aika monta vuotta.
"poiuytrdfgh"
"poiuytredfgh"Tuon ajan maalailin tauluja ja soittelin luureihin ja kirjoitin sähköposteja. Tuolla vauriohermostlla ei juuri muuta pystynyt tekemään ja tuokin vaati äärimmäistä ponnistelua joka minuutti. Tuolloin oli ne noin 40 rajua oiretta tullut sitten.
Ja joo elin kahden mielikuvitusmaailman välillä: oman taidemaailmani ja luurilaisten oman puhelinmielikuvitusmaailman välillä, koska he eivät kyenneet kuulemaan konkreettista tilannettani siinä. Eikä heitä kiinnostanutkaan mikään konkreettinen vaan vain se heidän kummallinen keittiöpsykologisointinsa.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon ajan maalailin tauluja ja soittelin luureihin ja kirjoitin sähköposteja. Tuolla vauriohermostlla ei juuri muuta pystynyt tekemään ja tuokin vaati äärimmäistä ponnistelua joka minuutti. Tuolloin oli ne noin 40 rajua oiretta tullut sitten.
Ja joo elin kahden mielikuvitusmaailman välillä: oman taidemaailmani ja luurilaisten oman puhelinmielikuvitusmaailman välillä, koska he eivät kyenneet kuulemaan konkreettista tilannettani siinä. Eikä heitä kiinnostanutkaan mikään konkreettinen vaan vain se heidän kummallinen keittiöpsykologisointinsa.
"poiuytrdfgh"Sillätavoin sitten aloin vähän opiskella netostä psykologisia juttuja löytääkseni jotain yhteistä kieltä kanssaan, koska he ei osaa muuta kieltä kuin psykologiaa tai keittiöpsykologiaa, kaikki muu on vierasta kieltä
"poiuytrdfg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillätavoin sitten aloin vähän opiskella netostä psykologisia juttuja löytääkseni jotain yhteistä kieltä kanssaan, koska he ei osaa muuta kieltä kuin psykologiaa tai keittiöpsykologiaa, kaikki muu on vierasta kieltä
"poiuytrdfg"Ja tosiaan olin lähestulkoon kokonaan vain sisällä asunnossani joten yhteys ulkomaailmaan piti olla tietokoneen tai puhelimen välityksellä-
Luurimaailma oli niin kauhua, joten pakenin samalla virtuaalimaailmoihin ulkomaille, mikä ei ollut niin kauheaa, jopa oikein kivaakin välillä-
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tosiaan olin lähestulkoon kokonaan vain sisällä asunnossani joten yhteys ulkomaailmaan piti olla tietokoneen tai puhelimen välityksellä-
Luurimaailma oli niin kauhua, joten pakenin samalla virtuaalimaailmoihin ulkomaille, mikä ei ollut niin kauheaa, jopa oikein kivaakin välillä-
"poiuytrfghj"Ja mä opin sieltä virtuaalimaailmoista ihan hienojakin juttuja joista on mulle nyt hyötyä suomalaisessa arjessani. Luin tosi paljon tiedejuttuja jne.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä opin sieltä virtuaalimaailmoista ihan hienojakin juttuja joista on mulle nyt hyötyä suomalaisessa arjessani. Luin tosi paljon tiedejuttuja jne.
"poiuytrdfgh"Olin niin kauheeta kun ei tullut luurissa kuulluksi, että lähettelin joitakin sähköposteja vieraille ihmisille ulkomaille tilanteestani. Kesti jotenkin, kun sain joitakin normaaleja vastauksiakin.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin niin kauheeta kun ei tullut luurissa kuulluksi, että lähettelin joitakin sähköposteja vieraille ihmisille ulkomaille tilanteestani. Kesti jotenkin, kun sain joitakin normaaleja vastauksiakin.
"poiuytrfghj"Minkä takia tästä on poistettu ihan asiallinen pidempi viesti omasta elämänkerrastani tarkemman kuvauksen kanssa ? Tuntuu välillä että yritetään sotkea, jottei tapahtumakulku ilmenisi yksityiskohtaisesti vaan jäisi väärä käsitys.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin niin kauheeta kun ei tullut luurissa kuulluksi, että lähettelin joitakin sähköposteja vieraille ihmisille ulkomaille tilanteestani. Kesti jotenkin, kun sain joitakin normaaleja vastauksiakin.
"poiuytrfghj"Minkä takia tästä on poistettu ihan asiallinen pidempi viesti omasta elämänkerrastani tarkemman kuvauksen kanssa ? Tuntuu välillä että yritetään sotkea, jottei tapahtumakulku ilmenisi yksityiskohtaisesti vaan jäisi väärä käsitys.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia tästä on poistettu ihan asiallinen pidempi viesti omasta elämänkerrastani tarkemman kuvauksen kanssa ? Tuntuu välillä että yritetään sotkea, jottei tapahtumakulku ilmenisi yksityiskohtaisesti vaan jäisi väärä käsitys.
"poiuytrdfgh"Kuulostan hullulle, kun kirjoittamani jatko on poistettu. Kerron siinä kuinka parasta ulkomaisissa yhteydenotoissani oli pääsy mukaan kansainväliseen taidemaailmaan.
Minua yritetään mustamaalata täällä saaden minut kuulostamaan pösilöltä poistamalla oleellisimmat asialliset kirjoitukseni. Kuulostaa hölmölle sähköpostien lähettely vieraille ihmisille ulkomaille ilman mitään hyviä fiksuja tuloksia, Miks mun tulokset ja kuvaukset taiteilijuudestani täältä poistetaan.
"poiuytrddfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia tästä on poistettu ihan asiallinen pidempi viesti omasta elämänkerrastani tarkemman kuvauksen kanssa ? Tuntuu välillä että yritetään sotkea, jottei tapahtumakulku ilmenisi yksityiskohtaisesti vaan jäisi väärä käsitys.
"poiuytrdfgh"Aivan sama vaikka on poistettu, koska ei kukaan ole kiinnostunut sun elämäntarinastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostan hullulle, kun kirjoittamani jatko on poistettu. Kerron siinä kuinka parasta ulkomaisissa yhteydenotoissani oli pääsy mukaan kansainväliseen taidemaailmaan.
Minua yritetään mustamaalata täällä saaden minut kuulostamaan pösilöltä poistamalla oleellisimmat asialliset kirjoitukseni. Kuulostaa hölmölle sähköpostien lähettely vieraille ihmisille ulkomaille ilman mitään hyviä fiksuja tuloksia, Miks mun tulokset ja kuvaukset taiteilijuudestani täältä poistetaan.
"poiuytrddfgh"Mulle on tehty tätä ennenkin suomi24 palstalla täällä poistetaan viestit joista saa minusta fiksun vaikutelman ja jätetään vain pösilön kuuloiset väliheitot näkyviin. Tämä on nähdäkseni asiatonta. Viesti vääristyy jos kokonaisuus ja asiayhteys ei ole näkyvissä
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on tehty tätä ennenkin suomi24 palstalla täällä poistetaan viestit joista saa minusta fiksun vaikutelman ja jätetään vain pösilön kuuloiset väliheitot näkyviin. Tämä on nähdäkseni asiatonta. Viesti vääristyy jos kokonaisuus ja asiayhteys ei ole näkyvissä
"poiuytrfdfghj"Tällä on nähdäkseni tarkoitus aiheuttaa asialleni vahinkoa.
Niin monta kertaa on poistettu juurikin asiallisin viesti itsestäni.
Anonyymi kirjoitti:
Tällä on nähdäkseni tarkoitus aiheuttaa asialleni vahinkoa.
"poiuytrfdfghj"Ihan älytöntä kirjoittaa tänne kertomusta josta poistetaan koko aika paloja välistä. Tämä jäljelle jäänyt kertomus on sitten moderaattorin kertomus ikäänkuin eikä minun..
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä on nähdäkseni tarkoitus aiheuttaa asialleni vahinkoa.
"poiuytrfdfghj"Ei sun mielikuvitusjuttusi ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun mielikuvitusjuttusi ketään kiinnosta.
Täältä postettiin nimenomaan konkreettisin kirjoitus nykyisistä tekemisistäni taiteen saralla.
Anonyymi kirjoitti:
Täältä postettiin nimenomaan konkreettisin kirjoitus nykyisistä tekemisistäni taiteen saralla.
"poiuytfrdfgh"Minua yritetään mustamaalata niin, että muka kaikki konkreettisin ja myönteinen minusta olisi mielikuvitusta ja vain hermostovaurioissa höyryäminen todellista. Tämä on sitä narsistien peliä
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytfrdfgh"Ei niistäkään kukaan toinen ole kiinnostunut mitä sä teet, tai olet tekemättä. Ala kirjoittaan vaikka satukirjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua yritetään mustamaalata niin, että muka kaikki konkreettisin ja myönteinen minusta olisi mielikuvitusta ja vain hermostovaurioissa höyryäminen todellista. Tämä on sitä narsistien peliä
"poiuytrdfgh"Ja mä olen oppinut ton jo että toi kun tullaan sanomaan että ketään ei kiinnosta on todellisuudessa merkki päinvastaisesta.
Kun tuli se taidemanagerin yllättävä yhteydenotto edellisenä päivänä entinen tuttavani oli sanonut että olen höplähtänyt jos kuvittelen että kiinnostaisin ketään internetissä k ja äitini vahvisti että hyvin sanottu. Ja seuraava päivänä tuli managerin yhteydenotto ja sain juuri minua pilkanneesta ihmisestä inspiraationsa saaneen tauluni yli 10 000 ihmisen nähtäville,
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä olen oppinut ton jo että toi kun tullaan sanomaan että ketään ei kiinnosta on todellisuudessa merkki päinvastaisesta.
Kun tuli se taidemanagerin yllättävä yhteydenotto edellisenä päivänä entinen tuttavani oli sanonut että olen höplähtänyt jos kuvittelen että kiinnostaisin ketään internetissä k ja äitini vahvisti että hyvin sanottu. Ja seuraava päivänä tuli managerin yhteydenotto ja sain juuri minua pilkanneesta ihmisestä inspiraationsa saaneen tauluni yli 10 000 ihmisen nähtäville,
"poiuytrdfgh"Taulu oli vielä saanut ispiraationsa tilanteesta jossa minut oli nuorena tyttönä nolattu sosiaalisesti, mutta se nolous loppui siihen kun sain siitä taulun komeilemaan hienon näköiseen paikkaan suuren yleisön keskelle,
"poiuytrdfg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä olen oppinut ton jo että toi kun tullaan sanomaan että ketään ei kiinnosta on todellisuudessa merkki päinvastaisesta.
"poiuytrdfgh"Taulu oli vielä saanut ispiraationsa tilanteesta jossa minut oli nuorena tyttönä nolattu sosiaalisesti, mutta se nolous loppui siihen kun sain siitä taulun komeilemaan hienon näköiseen paikkaan suuren yleisön keskelle,
"poiuytrdfg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taulu oli vielä saanut ispiraationsa tilanteesta jossa minut oli nuorena tyttönä nolattu sosiaalisesti, mutta se nolous loppui siihen kun sain siitä taulun komeilemaan hienon näköiseen paikkaan suuren yleisön keskelle,
"poiuytrdfg"Minun muitakin onnistuneita luovia projektejani on saanut kipinän siitä kun minut on pyritty sosiaalisesti nolamaan. Olen kääntänyt tuon nolauksen luovaksi käyttövoimaksi.
"poiuytrffgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun muitakin onnistuneita luovia projektejani on saanut kipinän siitä kun minut on pyritty sosiaalisesti nolamaan. Olen kääntänyt tuon nolauksen luovaksi käyttövoimaksi.
"poiuytrffgh"Aika jännästi muuten menee usein että mitä rankemmin nolataan usein sosiaalisesti lopulta sitä hienommat tulokset.
"poiuytrffghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jännästi muuten menee usein että mitä rankemmin nolataan usein sosiaalisesti lopulta sitä hienommat tulokset.
"poiuytrffghj"Virtuaalimaailmassasi on kaikki mahdollista. Jopa kuvittelut olevansa hienokin taiteentekijä.
- Anonyymi
Aa muistui mieleen että niinhän mulle jo lapsuudessa taidetta opetettiin, eräs baletinopettajani välillä pyysi oppilaita yksin keskelle salia ja sanoi nolaavia huomautuksia vaikka jonkin ruuminosan lihavuudesta,
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa muistui mieleen että niinhän mulle jo lapsuudessa taidetta opetettiin, eräs baletinopettajani välillä pyysi oppilaita yksin keskelle salia ja sanoi nolaavia huomautuksia vaikka jonkin ruuminosan lihavuudesta,
"poiuytrdfgh"Niin sullahan oli väärän lainen keho palettitanssijaksi ja oioit niitä koipiasi nojatuolit raajojesi painoina. Oikeniko ne koivet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytrdfgh"Mua on kyllä elämässä nolattu jo kohta kaikin mahdollisin tavoin, että kohta minusta tulee nolaukselle immuuni.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua on kyllä elämässä nolattu jo kohta kaikin mahdollisin tavoin, että kohta minusta tulee nolaukselle immuuni.
"poiuytrfgh"Itsehän sä noita juttuja tänne someen kerrot. Kestä seuraukset, tai valehtele jotain sievempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sä noita juttuja tänne someen kerrot. Kestä seuraukset, tai valehtele jotain sievempää.
Tässä tapauksessa nolaus syntyy poistamalla viestejäni
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa nolaus syntyy poistamalla viestejäni
"poiuytrdfgh"Eihän minua täällä aktiivisesti käy pilkkamassa kuin kaks tai kolme tyyppiä, mikä on käsittämättömän vähän.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän minua täällä aktiivisesti käy pilkkamassa kuin kaks tai kolme tyyppiä, mikä on käsittämättömän vähän.
"poiuytrfdfgh"99% luuriakin noudattaa eettisia sääntöjä eikä tule tänne.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
99% luuriakin noudattaa eettisia sääntöjä eikä tule tänne.
"poiuytrfgh"Reilua on että kun he puhuvat luurin sisällä mitä huvittaa, minä puhun täällä mitä huvittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Reilua on että kun he puhuvat luurin sisällä mitä huvittaa, minä puhun täällä mitä huvittaa.
"poiuytfrdfgh"Käytännössä puhelussa he voivat sanoa mitä haluavat mutta soittaja ei.
Heillä on nimenomaan emotionaalista valtaa.
Anonyymi kirjoitti:
Reilua on että kun he puhuvat luurin sisällä mitä huvittaa, minä puhun täällä mitä huvittaa.
"poiuytfrdfgh"Käytännössä puhelussa he voivat sanoa mitä haluavat mutta soittaja ei.
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä puhelussa he voivat sanoa mitä haluavat mutta soittaja ei.
"poiuytrfdfgh"He voi pilkata soittajaa monin sanoin, jos sanoo vastaavaa takaisin niin älkkiä tulee vastaus: "Meillä on sääntö että meidän ei tarvitse kuunnella asiatonta puhetta ja he sanoo noin todella pienestä kuten pienestä äänen korotuksesta tai kysymysen kääntämisestä itseensä
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän minua täällä aktiivisesti käy pilkkamassa kuin kaks tai kolme tyyppiä, mikä on käsittämättömän vähän.
"poiuytrfdfgh"Eihän sua täällä kukaan käy aktiivisesti edes seuraamassa. Muutamat poikkeavat joskus katsomassa kuinka sekaisin olet päästäsi. Yksinhän sä täällä pidät monologiasi, kun sulla ei ole muuta sosiaalista elämää. Enkä yhtään ihmettele ettei ole. kukaan jaksa noin sekopäistä seurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He voi pilkata soittajaa monin sanoin, jos sanoo vastaavaa takaisin niin älkkiä tulee vastaus: "Meillä on sääntö että meidän ei tarvitse kuunnella asiatonta puhetta ja he sanoo noin todella pienestä kuten pienestä äänen korotuksesta tai kysymysen kääntämisestä itseensä
"poiuytrfghj"Se on muuten jännä että osa kansasta saa aina olla aggressiivisia mutta jos pieni herkkä nainen pikkiriikkisen kiukustuu, sitä älähtää kaikki ja äkkiä
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He voi pilkata soittajaa monin sanoin, jos sanoo vastaavaa takaisin niin älkkiä tulee vastaus: "Meillä on sääntö että meidän ei tarvitse kuunnella asiatonta puhetta ja he sanoo noin todella pienestä kuten pienestä äänen korotuksesta tai kysymysen kääntämisestä itseensä
"poiuytrfghj"Se on muuten jännä että osa kansasta saa aina olla aggressiivisia mutta jos pieni herkkä nainen pikkiriikkisen kiukustuu, sitä älähtää kaikki ja äkkiä
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on muuten jännä että osa kansasta saa aina olla aggressiivisia mutta jos pieni herkkä nainen pikkiriikkisen kiukustuu, sitä älähtää kaikki ja äkkiä
"poiuytrdfgh"Minulle on lakiasiantuntijakin väittänyt yksityisesti että sellaiset teot jotka minua kohtaan tehtynä eivät ole rikoksia olisivat minun tekeminäni rikoksia. Kysyin että: "Kuinka tuo on mahdollista ?"
Hän vastasi: "En osaa sanoa".
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sullahan oli väärän lainen keho palettitanssijaksi ja oioit niitä koipiasi nojatuolit raajojesi painoina. Oikeniko ne koivet?
Joo sen takia ammatilta minusta ei tullut klassisen baletin tanssija ja suuntauduin muihin tanssilajeihin joissa ei ole niin tarkkaa.
"poiuytfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sen takia ammatilta minusta ei tullut klassisen baletin tanssija ja suuntauduin muihin tanssilajeihin joissa ei ole niin tarkkaa.
"poiuytfgh"Olen kuitenkin palettitanssija eli maalaava tanssija. vaika en olekaan balettitanssija
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuitenkin palettitanssija eli maalaava tanssija. vaika en olekaan balettitanssija
"poiuytrfdfgh"Kehoni on täysin sopiva palettitanssijaksi joka nimenomaan olen
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehoni on täysin sopiva palettitanssijaksi joka nimenomaan olen
"poiuytfghj"Sanoit tosi hyvin, olen palettitanssija en balattitanssija
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit tosi hyvin, olen palettitanssija en balattitanssija
"poiuytrdfghj"siis olen palettitanssija , en balettitanssija. näppäomstöni on rikki joten kirjoitius on huonoa
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis olen palettitanssija , en balettitanssija. näppäomstöni on rikki joten kirjoitius on huonoa
"poiuytrfghj"https://www.skepsis.fi/Ihmeellinen/argumentointi.html
Tuolla on pätevästä argumentoinnista.
Esim. väitteen alkuperällä ei ole tekemistä sen paikkansapitävyyden kanssa.
Eikä loukkaava huomautus lisää väitteen todenperäisyyttä.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.skepsis.fi/Ihmeellinen/argumentointi.html
Tuolla on pätevästä argumentoinnista.
Esim. väitteen alkuperällä ei ole tekemistä sen paikkansapitävyyden kanssa.
Eikä loukkaava huomautus lisää väitteen todenperäisyyttä.
"poiuytfghj"Myöskään väitteen yleisyys ei tee siitä totta,
Eli perustelu: "Kaikki muut sanoo toisin kuin sinä ", ei mitenkään osoita että kaikki muut ovat oikeassa ja sinä väärässä.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskään väitteen yleisyys ei tee siitä totta,
Eli perustelu: "Kaikki muut sanoo toisin kuin sinä ", ei mitenkään osoita että kaikki muut ovat oikeassa ja sinä väärässä.
"poiuytrdfgh"On se kuitenkin vaan hermoja riipivää kuulla paljon vastakommentointia jos itse asia tai sanoma on myös jotenkin hermoja riipivä. Esim. väittää vanhempiaan narsisteiksi jos he sitä totisesti ovat. Ja sitten vielä saada vastustusta mitä erinäisimmistä paikoista ja vaikka minkälaista. Tietysti argumentaatiovirheet ovat aina sellaisia kun kerta virheitä ovat. Ne voivat paljon rassata hermostoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kuitenkin vaan hermoja riipivää kuulla paljon vastakommentointia jos itse asia tai sanoma on myös jotenkin hermoja riipivä. Esim. väittää vanhempiaan narsisteiksi jos he sitä totisesti ovat. Ja sitten vielä saada vastustusta mitä erinäisimmistä paikoista ja vaikka minkälaista. Tietysti argumentaatiovirheet ovat aina sellaisia kun kerta virheitä ovat. Ne voivat paljon rassata hermostoa.
Juurikin minunkin hermostoni on tuolla menolla pilattu.
Nämä auttavat tahot yksinkertaisesti eivät olleet luottamuksen arvoisia ottaa yhteyttä heihin.
Jos yhteydenottaja on esimerkiksi yli 40 vuotias ihminen, jonka äiti on myöntänyt hänelle kiusanneensa häntä kokä elämänsä ajan, mikä estää auttavaa puhelinta yhteydenottajan pyynnöstä tukemaan häntä katkaisemaan yhteys tuohon mentaalis/emotionaaliseen väärinkäyttäjään ?
Mikä on sellainen laillinen tai eettinen peruste, ettei sitä voisi tehdä ? MIksi reaktio on:
"Tähän me ei kyllä mennä mukaan ". Siis mihin ? Että aikuinen henkilö katkaisisi yhteyden
itseään tahallaan kiusaavaan henkilöön kokiessaan yhteyden mm. aiheuttavan erilaisia riskitilanteita jatkuvan kiusaamisen häiriköidessä neurologiaansa ?
Mitä vakavaa haittaa yhteyden katkaisusta on siihen verrattuna että sellaista ylläpidetään joukolla vuosia ? Jälkimmäinen ratkaisu vieläpä mahdollistaa kiusaamiskuvion laajenemisen.
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin minunkin hermostoni on tuolla menolla pilattu.
Nämä auttavat tahot yksinkertaisesti eivät olleet luottamuksen arvoisia ottaa yhteyttä heihin.
Jos yhteydenottaja on esimerkiksi yli 40 vuotias ihminen, jonka äiti on myöntänyt hänelle kiusanneensa häntä kokä elämänsä ajan, mikä estää auttavaa puhelinta yhteydenottajan pyynnöstä tukemaan häntä katkaisemaan yhteys tuohon mentaalis/emotionaaliseen väärinkäyttäjään ?
Mikä on sellainen laillinen tai eettinen peruste, ettei sitä voisi tehdä ? MIksi reaktio on:
"Tähän me ei kyllä mennä mukaan ". Siis mihin ? Että aikuinen henkilö katkaisisi yhteyden
itseään tahallaan kiusaavaan henkilöön kokiessaan yhteyden mm. aiheuttavan erilaisia riskitilanteita jatkuvan kiusaamisen häiriköidessä neurologiaansa ?
Mitä vakavaa haittaa yhteyden katkaisusta on siihen verrattuna että sellaista ylläpidetään joukolla vuosia ? Jälkimmäinen ratkaisu vieläpä mahdollistaa kiusaamiskuvion laajenemisen.
"poiuytrdfghj"Yhteyden katkaisu on siis tehtävä ilman heitä. Miksi ?
Jotta se saavat tukea kiusaamista ylläpitävää kuviota ?
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteyden katkaisu on siis tehtävä ilman heitä. Miksi ?
Jotta se saavat tukea kiusaamista ylläpitävää kuviota ?
"poiuytrfgh"Jos kiusaaja on tuonut myös esiin ettei koskaan aio lopettaa kiusaamista, niin täytyyhän siihen joku raja tulla. Jos semmonen jatkuu ja jatkuu eihän sitä tiedä mitä siinä käy. Ja ei siinä oikein muuta järkevää keinoa estää sitä ole kuin katkaista se yhteys niin, ettei peliä voi jatkaa. Joten olen asiallisella asialla kritiikissäni.
Anonyymi kirjoitti:
Jos kiusaaja on tuonut myös esiin ettei koskaan aio lopettaa kiusaamista, niin täytyyhän siihen joku raja tulla. Jos semmonen jatkuu ja jatkuu eihän sitä tiedä mitä siinä käy. Ja ei siinä oikein muuta järkevää keinoa estää sitä ole kuin katkaista se yhteys niin, ettei peliä voi jatkaa. Joten olen asiallisella asialla kritiikissäni.
"poiuytrfdfghj"Kritisoisin myös sitä että esimerkiksi auttavissa puhelimissa argunmentoinnilla ei ole ilmeisesti mitään kriteerejä. Kaikki argumemtointivirheet kelpaa. Miten sillätavoin voi tulla järkeviin ratkaisuihin ? Arvelisin, että jo se on kutakuinkin argumentointivirhe väittää, että puhelimen langan toisesta päästä voi tietää paremmin mitä toisessa päässä on kuin siellä olija.
Anonyymi kirjoitti:
Kritisoisin myös sitä että esimerkiksi auttavissa puhelimissa argunmentoinnilla ei ole ilmeisesti mitään kriteerejä. Kaikki argumemtointivirheet kelpaa. Miten sillätavoin voi tulla järkeviin ratkaisuihin ? Arvelisin, että jo se on kutakuinkin argumentointivirhe väittää, että puhelimen langan toisesta päästä voi tietää paremmin mitä toisessa päässä on kuin siellä olija.
"poiuytrfdfgh"Tollanen ajattelu on mun mielestä ja lähtökohtaisesti suuntautunut aivopesemään sen luurin toisessa päässä olijan melko kertakaikkisesti. Hänen omalla olemassaolonkokemuksellaan e i enää ole merkitystä kun se määritellään anonyymin luurin toisesta päästä. Tuo on niin hurjaa, etten osannut kuvitella sellaista voivan olla olemassa.
Anonyymi kirjoitti:
On se kuitenkin vaan hermoja riipivää kuulla paljon vastakommentointia jos itse asia tai sanoma on myös jotenkin hermoja riipivä. Esim. väittää vanhempiaan narsisteiksi jos he sitä totisesti ovat. Ja sitten vielä saada vastustusta mitä erinäisimmistä paikoista ja vaikka minkälaista. Tietysti argumentaatiovirheet ovat aina sellaisia kun kerta virheitä ovat. Ne voivat paljon rassata hermostoa.
Ja mista se johtuu että ihmiset niin intoutuu vasta-argumentointiin juuri tässä aiheessa ?
Onko se se, että itseasiassa tässä aiheessa pääsee niin huomaamattomasti käyttäm''n henkistä valtaa toiseen ihmiseen silti yhä näyttäen itse hyvältä ? Että se on yksinkertaisesti niin houkuttelevaa, ettei sitä voi vastustaa ?
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mista se johtuu että ihmiset niin intoutuu vasta-argumentointiin juuri tässä aiheessa ?
Onko se se, että itseasiassa tässä aiheessa pääsee niin huomaamattomasti käyttäm''n henkistä valtaa toiseen ihmiseen silti yhä näyttäen itse hyvältä ? Että se on yksinkertaisesti niin houkuttelevaa, ettei sitä voi vastustaa ?
"poiuytrfgh"Sit alkaa se pilkka, että kylläpäs sun aivot on herkät, että miten kenenkään aivot voi olla noin herkät, että ...
Toi juuri kuuluu emotionaaliseen väkivaltaan jossain luetteloissakin olen nähnyt niin sitten tuo alkaminen arvostelemaan kohteen herkkyyttä. Sitä paitsi kenen tahansa aivot voidaan herkistää esim. 50 vuotta jatkuvalla päivittäisellä ärsytyksellä, ettei se edes vaadi mitään erityistä herkkyyttä. He on itse niin tyhmiä, ettei he tiedä aivoista mitään.
"poiuytrfdfghh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit alkaa se pilkka, että kylläpäs sun aivot on herkät, että miten kenenkään aivot voi olla noin herkät, että ...
Toi juuri kuuluu emotionaaliseen väkivaltaan jossain luetteloissakin olen nähnyt niin sitten tuo alkaminen arvostelemaan kohteen herkkyyttä. Sitä paitsi kenen tahansa aivot voidaan herkistää esim. 50 vuotta jatkuvalla päivittäisellä ärsytyksellä, ettei se edes vaadi mitään erityistä herkkyyttä. He on itse niin tyhmiä, ettei he tiedä aivoista mitään.
"poiuytrfdfghh"Yks syy varmaan miksi he ei voi tukea sitä kohdetta tai haitallisten yhteyksoen katkaisua on se että he varmaan kokee että se olis ikäänkuin hieman noloa heille itselleen mikäli sen kohteen oireet yhtäkkiä loppuukin, niin he ovat ikäänkuin hädissään niiden oireiden ylläpitämiseksi.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks syy varmaan miksi he ei voi tukea sitä kohdetta tai haitallisten yhteyksoen katkaisua on se että he varmaan kokee että se olis ikäänkuin hieman noloa heille itselleen mikäli sen kohteen oireet yhtäkkiä loppuukin, niin he ovat ikäänkuin hädissään niiden oireiden ylläpitämiseksi.
"poiuytrdfgh"Siks he varmaan reagoi niin ikäänkuin emotionaalisesti kauheen puolustautuvasti tai jopa hieman hyökkäävästi: "Ei ei, sitä me ei täältä aleta tukemaan sitä yhteyen katkaisua !"
Koska jos se yhteus katkeaa ja kohde toipuu, oma "lentävä apinuus" voi paljastua.
Kerran auttavan puhelimen vastaaja vastasi minulle aika hyökkäävästi näin oikein nenäkkäällä äänellä: "Mutta mitäpä jos sinä katkaiset sen yhteyden, mutta oireesi jatkuvat kumminkin !!!"
Tuo oli mun mielestä törkeimmästä päästä vastaus. Ensinnäkin on oletettavaa, että ne oireet jatkuvat jonkin aikaa yhteyden katkaisun jälkeen kunnes hermosto rauhoittuu ja tasantuu stressistä.
Anonyymi kirjoitti:
Siks he varmaan reagoi niin ikäänkuin emotionaalisesti kauheen puolustautuvasti tai jopa hieman hyökkäävästi: "Ei ei, sitä me ei täältä aleta tukemaan sitä yhteyen katkaisua !"
Koska jos se yhteus katkeaa ja kohde toipuu, oma "lentävä apinuus" voi paljastua.
Kerran auttavan puhelimen vastaaja vastasi minulle aika hyökkäävästi näin oikein nenäkkäällä äänellä: "Mutta mitäpä jos sinä katkaiset sen yhteyden, mutta oireesi jatkuvat kumminkin !!!"
Tuo oli mun mielestä törkeimmästä päästä vastaus. Ensinnäkin on oletettavaa, että ne oireet jatkuvat jonkin aikaa yhteyden katkaisun jälkeen kunnes hermosto rauhoittuu ja tasantuu stressistä.
"poiuytrfdfghj"Ne voisivat jatkua myös siitä syystä että auttavan puhelimen vastaaja itse ryhtyisi niitä ylläpitämään ollakseen oikeassa.,
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne voisivat jatkua myös siitä syystä että auttavan puhelimen vastaaja itse ryhtyisi niitä ylläpitämään ollakseen oikeassa.,
"poiuytrdfgh"Ja jotenkin ne heiän vastaukset on niin aivopeseviä.
Vaikka minä sanoisin kuinka että olen tehnyt jo itse päätöksen, se vaan hokee, että sun pitää itse tehä se päätös, ei me voida ottaa kantaa. Toi on niinkuin jotain ihme manipulointia, että he esittää kuuroa vaikka sanoisi kuinka painokkaasti että itse olen jo päätökseni tehnyt ja vastaus: "Sun pitää itse tehdä se päätös, ei me voida ottaa kantaa". Ei auta vaikka mitä sanois ja aina toi sama pyörtävä vastaus.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jotenkin ne heiän vastaukset on niin aivopeseviä.
Vaikka minä sanoisin kuinka että olen tehnyt jo itse päätöksen, se vaan hokee, että sun pitää itse tehä se päätös, ei me voida ottaa kantaa. Toi on niinkuin jotain ihme manipulointia, että he esittää kuuroa vaikka sanoisi kuinka painokkaasti että itse olen jo päätökseni tehnyt ja vastaus: "Sun pitää itse tehdä se päätös, ei me voida ottaa kantaa". Ei auta vaikka mitä sanois ja aina toi sama pyörtävä vastaus.
"poiuytrdfgh"Jopa narsistien uhrien puhelimessa ainakin puolet pitävät hämmästyttävänä ajatusta katkaista yhteys narsistiin. Jos ihmettelee vastaustaan, että eikös yleensä narsisteihin neuvota katkaisemaan yhteys, niin he vastaa jotain tän tapaista: "Niin joo mut jotenkin tulee aina mieleen se tavallinen tilanne missä ei ole vastassa narsisti missä on erikoista katkaista yhteys. " Sit olen kysynyt, että eikös tämä ole narstien uhrien tuki puhelin, että miksi täällä vain se tavallinen tilanne tulee mieleen ? Sit jotain naurahdellaan niin joo niinpä se taitaa olla.
Anonyymi kirjoitti:
Jopa narsistien uhrien puhelimessa ainakin puolet pitävät hämmästyttävänä ajatusta katkaista yhteys narsistiin. Jos ihmettelee vastaustaan, että eikös yleensä narsisteihin neuvota katkaisemaan yhteys, niin he vastaa jotain tän tapaista: "Niin joo mut jotenkin tulee aina mieleen se tavallinen tilanne missä ei ole vastassa narsisti missä on erikoista katkaista yhteys. " Sit olen kysynyt, että eikös tämä ole narstien uhrien tuki puhelin, että miksi täällä vain se tavallinen tilanne tulee mieleen ? Sit jotain naurahdellaan niin joo niinpä se taitaa olla.
"poiuytredfgh"Yksi vastaaja siellä tässä vaiheessa hermostuneesti vastaa, että älä ole yhteydessä, että mitä olet vielä, että älä ole.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi vastaaja siellä tässä vaiheessa hermostuneesti vastaa, että älä ole yhteydessä, että mitä olet vielä, että älä ole.
"poiuytfdfgh"Mitä ylipäätään niin vaarallista siinä vois olla että jos joku katkaisee jonkun yhteyden johonkuhun ?
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ylipäätään niin vaarallista siinä vois olla että jos joku katkaisee jonkun yhteyden johonkuhun ?
"poiuytrdfgh"Miksi he tulee jotenkin kauheen epäluuloisen kuuloisiksi usein jos sanon että kyllä se yhteys on nyt katkaistava ? Mikä heitä oikeen vaivaa ?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ylipäätään niin vaarallista siinä vois olla että jos joku katkaisee jonkun yhteyden johonkuhun ?
"poiuytrdfgh"Miksi he tulee jotenkin kauheen epäluuloisen kuuloisiksi usein jos sanon että kyllä se yhteys on nyt katkaistava ? Mikä heitä oikeen vaivaa ?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi he tulee jotenkin kauheen epäluuloisen kuuloisiksi usein jos sanon että kyllä se yhteys on nyt katkaistava ? Mikä heitä oikeen vaivaa ?
"poiuytfdfghj"Mä ainakin sanoisin tommosessa puhelimessa vähintään, että tokihan voit katkaista mitkä yhteydet haluat, että ei siihen ainakaan multa tarvi lupaa kysyä-
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin sanoisin tommosessa puhelimessa vähintään, että tokihan voit katkaista mitkä yhteydet haluat, että ei siihen ainakaan multa tarvi lupaa kysyä-
"poiuytrdfgh"Sitä mä niinku ihmettelen että miten he ottaa kantaa aikuisten välisiin suhteisiin joissa ei ole alaikäisiä lapsia kyseessä. Mitä se heille kuuluu ?
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mä niinku ihmettelen että miten he ottaa kantaa aikuisten välisiin suhteisiin joissa ei ole alaikäisiä lapsia kyseessä. Mitä se heille kuuluu ?
"poiuytrdfghj"Mä ihmettelen tällä hetkellä sitä että miten mä olenkaan päätynyt alistumaan tommoseen emotionaaliseen painostukseen jolle ei ole mitään perusteita.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ihmettelen tällä hetkellä sitä että miten mä olenkaan päätynyt alistumaan tommoseen emotionaaliseen painostukseen jolle ei ole mitään perusteita.
"poiuytrdfgh"Muta siinä on juuri se kun siellä on vastassa joukko, niin ihminen saattaa emotionaalisesti alistua ihan sen takia, että tuntee että on yksin joukkoa vastaan, vaikkei olis tarvis sen takia alistua.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muta siinä on juuri se kun siellä on vastassa joukko, niin ihminen saattaa emotionaalisesti alistua ihan sen takia, että tuntee että on yksin joukkoa vastaan, vaikkei olis tarvis sen takia alistua.
"poiuytrdfgh"Siinä mielessä auttavaan puhelimeen soitto on ansa: jos ei koskaan soita sinne ei ole mitään joukkoa emotionaalisesti itseään vastaan.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mielessä auttavaan puhelimeen soitto on ansa: jos ei koskaan soita sinne ei ole mitään joukkoa emotionaalisesti itseään vastaan.
"poiuytfghj"Siinä mielessä se on huijausta. Heidän sääntöjen mukaan mitään sinne itsestään kerrottua ikäänkuin ei saisi käyttää soittajaa vastaan. mutta kyllä he voi käyttää kumminkin emotionaalisella tasolla ihan vapaasti .
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mielessä se on huijausta. Heidän sääntöjen mukaan mitään sinne itsestään kerrottua ikäänkuin ei saisi käyttää soittajaa vastaan. mutta kyllä he voi käyttää kumminkin emotionaalisella tasolla ihan vapaasti .
"poiuytrdfgh"Eihän mun äitikään oikeesti merkikse heille mitään, niinkuin ei merkinnyt silloin kuoleva mummonikaan. Eli tuntuu henkiseltä hyväksikäytöltä lähinnä sinne s oittaminen.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän mun äitikään oikeesti merkikse heille mitään, niinkuin ei merkinnyt silloin kuoleva mummonikaan. Eli tuntuu henkiseltä hyväksikäytöltä lähinnä sinne s oittaminen.
"poiuytrdfgh"Käyttävät emotionaalista valtaa ihmisten asioihin joiden olemassaolosta eivät edes piittaa mentyään kotiin sieltä luurista,
Anonyymi kirjoitti:
Käyttävät emotionaalista valtaa ihmisten asioihin joiden olemassaolosta eivät edes piittaa mentyään kotiin sieltä luurista,
"poiuytrdfghj"Isä yrittää kanssani Whats uppia. En tule semmosta kanssaan laittamaan. Yhteys moisesta vain tiivistyisi.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä yrittää kanssani Whats uppia. En tule semmosta kanssaan laittamaan. Yhteys moisesta vain tiivistyisi.
"poiuytrdfgh"Mutta siis mun mielestä yksinkertaisesti kiusaaminen, varsinkaan piilotettu emotionaalinen, henkinen tai mentaalinen kiusaaminen joka voi vaikuttaa hermoston toimintaan ei ole pienimmässäkään määrin hyväksyttävää, ja sellaisten yhteyksiem ylläpito, joihin kiusaamista sisältyy, ei ole järkevää.
"poiuytrdfgh"
- Anonyymi
Palettitanssijalla on taas monen tunnin yksinpuhelu menossa.
- Anonyymi
Joo hyvä toi titteli.
Mutta siis mun mielestä on tosi huono juttu kiusata jollain asialla niin pitkään että aivot herkistyy sille, niinku munkin kohdalla nyt 8 ylimääräistä vuotta aivan turhaa. Se on aika iso juttukin.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Yksinpuhelu on useimmiten emotionaalisesti ja älyllisesti nautinnollisin keskusteluun verrattuna harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinpuhelu on useimmiten emotionaalisesti ja älyllisesti nautinnollisin keskusteluun verrattuna harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
"poiuytfdfgh"Ne muut sitten jaksaa surra mun "yksinäisyyttä", joka on mun elämän parhaita puolia.
Anonyymi kirjoitti:
Ne muut sitten jaksaa surra mun "yksinäisyyttä", joka on mun elämän parhaita puolia.
"poiuytrfdfgh"Ku mainitsin luuriin lempipuuhani, siihenkin kommentoitiin: "Sekin on aika yksinäistä".
Sehän se siitä vaan parempaa tekee.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne muut sitten jaksaa surra mun "yksinäisyyttä", joka on mun elämän parhaita puolia.
"poiuytrfdfgh"Ku mainitsin luuriin lempipuuhani, siihenkin kommentoitiin: "Sekin on aika yksinäistä".
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ku mainitsin luuriin lempipuuhani, siihenkin kommentoitiin: "Sekin on aika yksinäistä".
"poiuytfghj"Ko niinkuin on luureista opetettu että sosiaalisuus on pääosin toinen toistensa kiusaamista ja emotionaalisen paskan pyöritystä, niin miksi he vielä sitä suosittelee ?
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ku mainitsin luuriin lempipuuhani, siihenkin kommentoitiin: "Sekin on aika yksinäistä".
"poiuytfghj"Minkähän laisia positiivisia tuloksia olet saanut tuolla lempipuuhallasi, eli tuolla yksinäisellä yksinpuhelullasi? Vaikuttaa ettet minkään laisia, koska sitä on jo jatkunut tosi pitkään. No, tapansa kullakin viettää yksinäistä aikaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän laisia positiivisia tuloksia olet saanut tuolla lempipuuhallasi, eli tuolla yksinäisellä yksinpuhelullasi? Vaikuttaa ettet minkään laisia, koska sitä on jo jatkunut tosi pitkään. No, tapansa kullakin viettää yksinäistä aikaansa.
Tosi hyviä tuloksia. Esimerkiksi se pääsy kansainvälisiin taideympyröihin virtuaalisesti. Saavutin sen juurikin "eristäytymällä". Koska mua siis kiusataan sosiaalisesti, mikä on suurin este kaikelle innistumiselle, joten "eristäytyminen " tuottaa parhaat konkreettoset tulokset yleensä.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyviä tuloksia. Esimerkiksi se pääsy kansainvälisiin taideympyröihin virtuaalisesti. Saavutin sen juurikin "eristäytymällä". Koska mua siis kiusataan sosiaalisesti, mikä on suurin este kaikelle innistumiselle, joten "eristäytyminen " tuottaa parhaat konkreettoset tulokset yleensä.
"poiuytrdfgh"Mutta ei siis täydellinen eristäytyminen, vaan että eristätymällä kykenee tuottamaan jotain hyvää mitä sitten pääsee jakamaan sosiaalisesti. Joten ilman tuota jonkinasteista eristätymistä ei saisi sitä sosiaalista hyvää. Siksi minun kohdallani "eristätyminen" ei ole negativiinen surkuteltava ilmiö. Vaan eristäytymisen kautta minulla on mahdollisuus paljon parempaan sosiaaliseen elämään. Ehkä he ovat kateellisia eivätkä siksi haluaisi minun irtautuvan kiusaajistani.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytrdfgh"Sinne virtuaaliseen todellisuuteesihan olet aiemminkin kertonut pakenevasi, kun keho mieli ei voi olla samassa paikassa. Virtuaalitodellisuus= tekotodellisuutta, lumetodellisuutta, eli ei mitään reaaliaikaista todellisuutta vaan mielikuvituksen tuotetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne virtuaaliseen todellisuuteesihan olet aiemminkin kertonut pakenevasi, kun keho mieli ei voi olla samassa paikassa. Virtuaalitodellisuus= tekotodellisuutta, lumetodellisuutta, eli ei mitään reaaliaikaista todellisuutta vaan mielikuvituksen tuotetta.
Sitähän oli luurissa suurin osa keskustelusta: lumetodellisuutta, siitä just valitin että kun se ei ollut yhtään reaaliaikaista todellisuuden kanssa niin se oli sekoittavaa.
Mutta internet on totta, että ei kaikki virtuaalinem ole epätodellista..
"poiuytrdfgh"
- Anonyymi
Olis aivan hirveää olla 80 vuotiaana vielä jonku vaativan yli 50- vuotiaan "äiti". Elinkautinen siis.
Tavallisesti se huoltovastuu on siinä iässä kääntynyt toisinpäin jo ajat sitten!
Tai 50 kakara, joka "kasvattaa" 80-vuotiasta siihen piten pitää elää ja tuntea ... siinähän ne loppuvuodet menee vapauttavaa kuolemaa odotellessa.- Anonyymi
Tommonen on aivan loukkaavaa hölinää tapaisitte minut ja äitini vaikka tv keskustelussa niin näkisitte kumpi on henkisesti kehittyneempi.
Anonyymi kirjoitti:
Tommonen on aivan loukkaavaa hölinää tapaisitte minut ja äitini vaikka tv keskustelussa niin näkisitte kumpi on henkisesti kehittyneempi.
"poiuytredfgh"Sanon TV keskustelussa koska kuten joku en muista minulle aikoinaan sanoi, TV on semmonen aika paljastava paikka, siinä on varsin yksityiskohtaisen syynin alla ikäänkuin,
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon TV keskustelussa koska kuten joku en muista minulle aikoinaan sanoi, TV on semmonen aika paljastava paikka, siinä on varsin yksityiskohtaisen syynin alla ikäänkuin,
"poiuytrdfgh"Minä olen fiksu ihminen , jolle äitini tahallaan aiheuttaa neurologista häikkää kyeten siihen siksi että tuntee minut neurologisesti poikkeuksellisen hyvin koska neurogiaa olen opiskellut itseäni tutkimalla ja kertonut tutkimustulokseni äidilleni, joka väärinkäyttää niitä, koska hänellä ei ole niin paljoa mitään lahjoja että hän mitään niillä saavuttaisi, hän saavuttaa vaatimatonta asemaansa vain emotionaalisella kiusanteolla.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytredfgh"Mitä pi#$a sillä henkisellä kehityksellä on tekemistä sen kanssa, että jättää vanhuksen rauhaan.
Surkeaa henkistä kehitystä osoittaa se, että kaunaisena kiusaa vanhusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pi#$a sillä henkisellä kehityksellä on tekemistä sen kanssa, että jättää vanhuksen rauhaan.
Surkeaa henkistä kehitystä osoittaa se, että kaunaisena kiusaa vanhusta.Hän on siellä ihan rauhassa.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on siellä ihan rauhassa.
"poiuytrdfgh"Minä en koskaan kiusaa ketään, se on aivan ehdoton
"poiuytrsdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en koskaan kiusaa ketään, se on aivan ehdoton
"poiuytrsdfgh"Minulle tulee hurja pelkotila ajatuksestakin kiusata. Pelottaa mitä siitä seurausi. Saan kauhuoloja ajatuksestakin pelkästään.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pi#$a sillä henkisellä kehityksellä on tekemistä sen kanssa, että jättää vanhuksen rauhaan.
Surkeaa henkistä kehitystä osoittaa se, että kaunaisena kiusaa vanhusta.Minä en ole mitenkään kaunainen vaan jonkin verran hätääntynyt tilanteesta
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mitenkään kaunainen vaan jonkin verran hätääntynyt tilanteesta
"poiuytfdfgh"Tiedän kyllä itse omat tunteeni, ettei niitä kukaan muu voi kuvata kuin minä totuudenmukaisesti. Itseasiassa en ole koskaan tuntenut kaunaa, enkä tiedä mille se edes tuntuu...
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mitenkään kaunainen vaan jonkin verran hätääntynyt tilanteesta
"poiuytfdfgh"Tiedän kyllä itse omat tunteeni, ettei niitä kukaan muu voi kuvata kuin minä totuudenmukaisesti. Itseasiassa en ole koskaan tuntenut kaunaa, enkä tiedä mille se edes tuntuu...
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
poiuhan ei ole henkiseltä kehitykseltään ikäistensä tasoinen. Autismi on keskushermoston kehityshäiriö ja osin selittää tuon lapsen tasoisen mielen maailman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poiuhan ei ole henkiseltä kehitykseltään ikäistensä tasoinen. Autismi on keskushermoston kehityshäiriö ja osin selittää tuon lapsen tasoisen mielen maailman.
Viimeinen kommentti tänne, tilanteeni on vakava.
Mutta siis lääkärin lausunnolla ihan olen ikätasoani vastaavaksi todistettu. Nyt on niin vakava tilanne ettei ole aikaa tämmöseen.
"poiuytrffghj"
- Anonyymi
Mun pitää vaan saada hermosto rauhoittumaan kaikelta emotionaaliselta kiusaamiselta levolliseen tilaan , ei mula sen jälkeen ole mitään huolta että jäisin mitenkään yksin tai mitään vaikka nykyiset suurimman osan yhteyteni ketkaisisinkin. päinvaston.
"poiuytrfgh"- Anonyymi
Siis kumma jos ei porukka edes sitä ymmärrä että eihän minun etuni ole mikään sellainen sosiaalinen ympyrä, jossa minua esim. pilkataan ja halveksutaan, oli se sitten äiti, luuri tai mikä hyvänsä. Minun etunihan on sellainen sosiaalinen kuvip missä sitä ei tapahdu.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kumma jos ei porukka edes sitä ymmärrä että eihän minun etuni ole mikään sellainen sosiaalinen ympyrä, jossa minua esim. pilkataan ja halveksutaan, oli se sitten äiti, luuri tai mikä hyvänsä. Minun etunihan on sellainen sosiaalinen kuvip missä sitä ei tapahdu.
"poiuytrdfgh"Ei mua varsinaisesti missään muualla pilkata kuin tämä vanhemmat, luurit, palsta kierrekuvio.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua varsinaisesti missään muualla pilkata kuin tämä vanhemmat, luurit, palsta kierrekuvio.
"poiuytrdfgh"Siis muut ihmiset suhtautuu muhun ihan normaalisti, niin kyllä tässä yhdessä ympyrässä jtain mättää-
Anonyymi kirjoitti:
Siis muut ihmiset suhtautuu muhun ihan normaalisti, niin kyllä tässä yhdessä ympyrässä jtain mättää-
"poiuytredfgh"Naapureittenkin kanssa on hyvät välit nyt kun äiti ei ole enää pyörinyt niitäkin sabotoimassa. Hän yritti manipuloida minut vihaamaan naapureitani, mutta ei onnistunut ssiinä, en lähtenyt siihen mukaan
Anonyymi kirjoitti:
Naapureittenkin kanssa on hyvät välit nyt kun äiti ei ole enää pyörinyt niitäkin sabotoimassa. Hän yritti manipuloida minut vihaamaan naapureitani, mutta ei onnistunut ssiinä, en lähtenyt siihen mukaan
"poiuytredfgh"Hän on kauheen pilkallinen siitä että tykkään naapureistani. Koen henkiseksi väkivallaksi esim sellaisen että yritetään emotionaalisesti painostaa vihaamaan ihmisiä, äitini tekee sitä todella paljon. Hän sanoi niinkin, että jos häntä olisi kohdeltu luurissa kuten minua, niin mitä hän tekisi. No en kerro täällä, enkä tee niin.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on kauheen pilkallinen siitä että tykkään naapureistani. Koen henkiseksi väkivallaksi esim sellaisen että yritetään emotionaalisesti painostaa vihaamaan ihmisiä, äitini tekee sitä todella paljon. Hän sanoi niinkin, että jos häntä olisi kohdeltu luurissa kuten minua, niin mitä hän tekisi. No en kerro täällä, enkä tee niin.
"poiuytrdfgh"Mun äitini ja mummoni ovat molemmat eri yhteyksissä suositelleet minulle sylkemistä ihmisten päällä, pidän sitä henkisenä väkivaltana minua kohtaan, koska en halua tehdä kelleen mitään pahaa.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äitini ja mummoni ovat molemmat eri yhteyksissä suositelleet minulle sylkemistä ihmisten päällä, pidän sitä henkisenä väkivaltana minua kohtaan, koska en halua tehdä kelleen mitään pahaa.
"poiuytrdfgh"Äiti on raivoisa ja raivoisa siitä ettei saa tehtyä minua raivoisaksi. Koen sen pelottavaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Äiti on raivoisa ja raivoisa siitä ettei saa tehtyä minua raivoisaksi. Koen sen pelottavaksi.
"poiuytrfdfgh"Hän on tuonut esiin kuinka suunnattoman ärsyttävää se on että aina vain pysyn tyynenä-
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on tuonut esiin kuinka suunnattoman ärsyttävää se on että aina vain pysyn tyynenä-
"poiuytrdfgh"Päämäärä on pysyä tyynenä lopun ikääni tosiaankin riippumatta mistään tapahtumista.
"poiuytrdsdfg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päämäärä on pysyä tyynenä lopun ikääni tosiaankin riippumatta mistään tapahtumista.
"poiuytrdsdfg"Jo alaikäisenä aloin joogaamaan selvitäkseni vanhempieni kanssa.
"poiuytrddfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo alaikäisenä aloin joogaamaan selvitäkseni vanhempieni kanssa.
"poiuytrddfgh"Sit mä aloin vanhemmilleni vaan koko aika Jumalasta puhumaan. Se oli heille kauheaa.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit mä aloin vanhemmilleni vaan koko aika Jumalasta puhumaan. Se oli heille kauheaa.
"poiuytrdfgh"Ei ollut heillä huolta rällästävästä teinistä vaan siitä että tytästään kiinnostaa vain filosofointi ja Jumala eikä rällästys ollekaan
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut heillä huolta rällästävästä teinistä vaan siitä että tytästään kiinnostaa vain filosofointi ja Jumala eikä rällästys ollekaan
"poiuytrdfgh"Kerran mummo ja äiti yritti houkutella minut maistamaan viinaa niin että tilkka sekoitettiin mehuuni. Laitoin vähän kielenkärkeä mehuun, se jäi siihen lopuksi ikääni. Vanhempieni tuttava sai minut lopulta houkuteltua käymään discossa.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran mummo ja äiti yritti houkutella minut maistamaan viinaa niin että tilkka sekoitettiin mehuuni. Laitoin vähän kielenkärkeä mehuun, se jäi siihen lopuksi ikääni. Vanhempieni tuttava sai minut lopulta houkuteltua käymään discossa.
"poiuytrdfgh"Kun siis joo minua kiinnosti vähän syvällisemmät asiat, niin mä kävin sitten filosofisia keskusteluja siellä discossa, mistä tulin tuohon aikaan melkein pienimuotoisesti tunnetuksi.
Miehet puhuivat, että heille on kerrottu, että tuon tytön kanssa ei pääse pidemmälle kuin sinne kahvilakeslusteluun puhumaan filosofisia.
"poiuytrdfg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun siis joo minua kiinnosti vähän syvällisemmät asiat, niin mä kävin sitten filosofisia keskusteluja siellä discossa, mistä tulin tuohon aikaan melkein pienimuotoisesti tunnetuksi.
Miehet puhuivat, että heille on kerrottu, että tuon tytön kanssa ei pääse pidemmälle kuin sinne kahvilakeslusteluun puhumaan filosofisia.
"poiuytrdfg"Ja mä voin sanoa että noi discomiesten kanssa käydyt keskustelut oli keskimäärin kymmeniä kertoja tasokkaampia kuin nuo luurikeskustelut, joten en osannut semmosia edes odottaa tai olla varuillani. Ja noiden discimiesten keskustelut voittaa mennen tullen erään korkeasti koulutetun tuttavanikin keskustelut.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä voin sanoa että noi discomiesten kanssa käydyt keskustelut oli keskimäärin kymmeniä kertoja tasokkaampia kuin nuo luurikeskustelut, joten en osannut semmosia edes odottaa tai olla varuillani. Ja noiden discimiesten keskustelut voittaa mennen tullen erään korkeasti koulutetun tuttavanikin keskustelut.
"poiuytrdfgh"Ihmiset pettymyksekseni ei vanhemmiten kehity. Äitini sanoi että mulla on ollut väärä odotus odottaa keskustelujen iän myötä kehittyvän.
"poiuytrdfg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset pettymyksekseni ei vanhemmiten kehity. Äitini sanoi että mulla on ollut väärä odotus odottaa keskustelujen iän myötä kehittyvän.
"poiuytrdfg"Mä olen hyvin järkyttynyt siitä kuinka krskustelujen taso on huimasti laskenut siirryttyäni vanhempaan ikäluokkaan. Vaikka tosin luureissa nuorten puheet oli usein loukkaavimpia,
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen hyvin järkyttynyt siitä kuinka krskustelujen taso on huimasti laskenut siirryttyäni vanhempaan ikäluokkaan. Vaikka tosin luureissa nuorten puheet oli usein loukkaavimpia,
"poiuytrfghj"Mullahan aivovaurio laski huomattavsti keskustelun tasoa väliaikaisesti
Anonyymi kirjoitti:
Mullahan aivovaurio laski huomattavsti keskustelun tasoa väliaikaisesti
"poiuytrfdfgh"VAlittelin sitä tosin itse, mutta mulle vaan vastattiin ettei mulla uskota mitään aivovauriota olevan että ihan järkevällä kuulemma kuulostan. Aivan paskaa puhuin.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VAlittelin sitä tosin itse, mutta mulle vaan vastattiin ettei mulla uskota mitään aivovauriota olevan että ihan järkevällä kuulemma kuulostan. Aivan paskaa puhuin.
"poiuytrdfgh"Ei mun mielestä edes ihmisiä pitäisi kauheesti houkutella puhumaan missään hermostovauriossa,
"poiuytfrghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun mielestä edes ihmisiä pitäisi kauheesti houkutella puhumaan missään hermostovauriossa,
"poiuytfrghj"Ihan sama kun joku juotettaisiin humalaan ja sanottaisiin, että ok puhu nytten sitten asiasi.
Sehän vain nolais.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama kun joku juotettaisiin humalaan ja sanottaisiin, että ok puhu nytten sitten asiasi.
Sehän vain nolais.
"poiuytrfdfgh"Tässä on niinku yletön määrä kohostettu minuun semmosta emotionaalista aggressiota, kun vanhempani ovat olleet koko ikänsä semmosia emotionaalisesti varsin ikäviä riitaisia ja vihaisia ja sitten kun olen tuosta arvostellut vanhempiani niin kaikki muutkin ovat olleet minulle vihaisia. Että hyvin suuri määrä vihaisuutta kohdistuen yhteen ihmiseen.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama kun joku juotettaisiin humalaan ja sanottaisiin, että ok puhu nytten sitten asiasi.
Sehän vain nolais.
"poiuytrfdfgh"Tässä on niinku yletön määrä kohostettu minuun semmosta emotionaalista aggressiota, kun vanhempani ovat olleet koko ikänsä semmosia emotionaalisesti varsin ikäviä riitaisia ja vihaisia ja sitten kun olen tuosta arvostellut vanhempiani niin kaikki muutkin ovat olleet minulle vihaisia. Että hyvin suuri määrä vihaisuutta kohdistuen yhteen ihmiseen.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on niinku yletön määrä kohostettu minuun semmosta emotionaalista aggressiota, kun vanhempani ovat olleet koko ikänsä semmosia emotionaalisesti varsin ikäviä riitaisia ja vihaisia ja sitten kun olen tuosta arvostellut vanhempiani niin kaikki muutkin ovat olleet minulle vihaisia. Että hyvin suuri määrä vihaisuutta kohdistuen yhteen ihmiseen.
"poiuytrdfgh"Ja sitten he kummallisesti projisoi väittäen että minä olisin vihainen vaikka satavarmasti vaikka kaikki puheet nauhoitettaisiin olen varmaan loppuenlopuksi se kaikkein vähiten vihaisen kuuloinen ihminen. Minö olen vaon jonkinlaisessa shokkitilassa tästä kaikesta,
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten he kummallisesti projisoi väittäen että minä olisin vihainen vaikka satavarmasti vaikka kaikki puheet nauhoitettaisiin olen varmaan loppuenlopuksi se kaikkein vähiten vihaisen kuuloinen ihminen. Minö olen vaon jonkinlaisessa shokkitilassa tästä kaikesta,
"poiuytrfgh"Oletan luurikokemukseni perusteella että suurin osa ihmisiä on sadisteja.
Jos heille kerrotaan kuinka jota kaltoinkohtelee jotakuta, heidän mielestään kaltoinkohtelua ei tarvitse lopettaa tai uhrin hakeutua suojaan katoinkohtelijalta.
He tykkäävään vaan katsella jonkun kidutusta vuosia ja vuosia ja sanoi "voiii mä olen empaattinen kyyyllä mä ymmärrän että sä kärsit ja toi on varmaan tosi hirveetä elää noin !!!
Anonyymi kirjoitti:
Oletan luurikokemukseni perusteella että suurin osa ihmisiä on sadisteja.
Jos heille kerrotaan kuinka jota kaltoinkohtelee jotakuta, heidän mielestään kaltoinkohtelua ei tarvitse lopettaa tai uhrin hakeutua suojaan katoinkohtelijalta.
He tykkäävään vaan katsella jonkun kidutusta vuosia ja vuosia ja sanoi "voiii mä olen empaattinen kyyyllä mä ymmärrän että sä kärsit ja toi on varmaan tosi hirveetä elää noin !!!
"poiuytrdfghj"No eihän ne mitään poliiseja ole. Ja kun olet ilmeisesti täysivaltainen ihminen, etkä holhouksessa, ratkaisu kaltoinkohteluun on tietysti katkaista välit kaltoinkohtelijan kanssa.
Jos puolestaan olet holhouksessa ja kaltoinkohtelija on holhooja, oikea osoite on maistraatti - ei palveleva puhelin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän ne mitään poliiseja ole. Ja kun olet ilmeisesti täysivaltainen ihminen, etkä holhouksessa, ratkaisu kaltoinkohteluun on tietysti katkaista välit kaltoinkohtelijan kanssa.
Jos puolestaan olet holhouksessa ja kaltoinkohtelija on holhooja, oikea osoite on maistraatti - ei palveleva puhelin.Mutta voihan kannustaa suojelemaan itseään kaltoinkohtelulta eikä puheillaan tehdä kaikkensa saadakseen toisen alistumaan siihen ,
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän ne mitään poliiseja ole. Ja kun olet ilmeisesti täysivaltainen ihminen, etkä holhouksessa, ratkaisu kaltoinkohteluun on tietysti katkaista välit kaltoinkohtelijan kanssa.
Jos puolestaan olet holhouksessa ja kaltoinkohtelija on holhooja, oikea osoite on maistraatti - ei palveleva puhelin.Miksi tuota ei voi sanoa auttavassa puhelimessa vaikka 5 vuotta anelisi ?
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puolestaan olet holhouksessa ja kaltoinkohtelija on holhooja, oikea osoite on maistraatti - ei palveleva puhelin.No en tietenkään ole missään holhouksessa
Anonyymi kirjoitti:
No en tietenkään ole missään holhouksessa
"poiuytredfgh"Tyoerää puhua koko aika kaikkea älytöntä mikä haittaa oikeaa asian selvittämistä.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyoerää puhua koko aika kaikkea älytöntä mikä haittaa oikeaa asian selvittämistä.
"poiuytrfgh"Ei poliisi käyttännössä hoida henkisen väkivallan tapauksia vaikka olisi rajuakin.
Mutta auttajat voisi kannustaa henkilöä itseään suojautumaan, eikä aivopestä joukolla pysymään kuviossa.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei poliisi käyttännössä hoida henkisen väkivallan tapauksia vaikka olisi rajuakin.
Mutta auttajat voisi kannustaa henkilöä itseään suojautumaan, eikä aivopestä joukolla pysymään kuviossa.
"poiuytrdfgh"Kun siis he eivät kannusta katkaisemaan välejä vaikka kuinka hätääntyneenä anelisi kymmeniä kertoja. Se tuntuu emotionaaliselta pakottamiselta olla katkaisematta.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun siis he eivät kannusta katkaisemaan välejä vaikka kuinka hätääntyneenä anelisi kymmeniä kertoja. Se tuntuu emotionaaliselta pakottamiselta olla katkaisematta.
"poiuytrdfgh"Tai jos kannustavat sanovat sen vihasesti. Ja mä pelästyn vihaista puhetta, ei se mitään kannusta,
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos kannustavat sanovat sen vihasesti. Ja mä pelästyn vihaista puhetta, ei se mitään kannusta,
"poiuytrdfgh"Ei mua auta jos sanottavaa ei sanota sekä asiallisen tyylisesti että ystävällisesti tai kohteliaasti. Enhän mä tee semmosta mitä sanotaan vihaisesti.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua auta jos sanottavaa ei sanota sekä asiallisen tyylisesti että ystävällisesti tai kohteliaasti. Enhän mä tee semmosta mitä sanotaan vihaisesti.
"poiuytrdfgh"Siis vihainen katkaise sitten, kuullostaa samalle kuin älä katkaise
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun siis he eivät kannusta katkaisemaan välejä vaikka kuinka hätääntyneenä anelisi kymmeniä kertoja. Se tuntuu emotionaaliselta pakottamiselta olla katkaisematta.
"poiuytrdfgh"Miksi sun heiltä pitäisi lupaa anella?
Jos vähän järkeäsi käytät, ymmärrät että olisi eettisesti täysin kestämätöntä, jos joku tuntematon alkaisi antaa lupia tai ohjeita ihmissuhteen katkaisuun.
Täysivaltaisen ihmisen pitää osata tehdä se päätös aivan itse ja omalla vastuullaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vihainen katkaise sitten, kuullostaa samalle kuin älä katkaise
"poiuytfdfgh"Jos mulle soitettais tällästä asiaa niin mä vastaisin että: "Kyllä sun varmaan olis nyt viisainta suojella itseäsi ettei sua päästä enempää kaltoinkohtelemaan ...."
Mä en millään ymmärrä miks kukaan ei sano kymmenistä ihmisistä moneen vuoteen mitään tollasta mun mielestä järkevän kuuloista,
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulle soitettais tällästä asiaa niin mä vastaisin että: "Kyllä sun varmaan olis nyt viisainta suojella itseäsi ettei sua päästä enempää kaltoinkohtelemaan ...."
Mä en millään ymmärrä miks kukaan ei sano kymmenistä ihmisistä moneen vuoteen mitään tollasta mun mielestä järkevän kuuloista,
"poiuytredfgh"Minä väitän että tällä vaivalla minut oli jo pariinkymmeneen kertaan voitu tukea irti koko kuviosta, jos vain olisi aitoa tahtoa, eikä se niin paljoa edes vaadi.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sun heiltä pitäisi lupaa anella?
Jos vähän järkeäsi käytät, ymmärrät että olisi eettisesti täysin kestämätöntä, jos joku tuntematon alkaisi antaa lupia tai ohjeita ihmissuhteen katkaisuun.
Täysivaltaisen ihmisen pitää osata tehdä se päätös aivan itse ja omalla vastuullaan.Pyysin tukea siihen puhelimesta ollessa hernostovaurioitunut ja siten hyvin manipuloinnille altiissa tilassa. Ja minut manipuloitiinkin todella pahoin niin että auttava puhelin osin lähti siihen hullunkuriseen mieleni manipulointiin mukaan sen sijaan että olisi auttanut minua puolustautumaan äitini manipuloinnilta pyyntöjeni mukaisesti.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sun heiltä pitäisi lupaa anella?
Täysivaltaisen ihmisen pitää osata tehdä se päätös aivan itse ja omalla vastuullaan.Olinhan minä päätöksen aivan itse jo tehnyt ja omalla vastulla. Pyysin emotionaalista tukea kyetäkseno toteuttamaan päätökseni hermostovauriossa. Sitä en saanut millään hinnalla. 1500 euroa maksoin saadakseni.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olinhan minä päätöksen aivan itse jo tehnyt ja omalla vastulla. Pyysin emotionaalista tukea kyetäkseno toteuttamaan päätökseni hermostovauriossa. Sitä en saanut millään hinnalla. 1500 euroa maksoin saadakseni.
"poiuytrdfgh"Sehän siinä luurissa oli kummallista ja huolestuttavaa myös olikin että he koko aika pyrkivät ottamaan vastuuta erinäisistä asioista, jotka kuuluvat minun vastuulleni. Ja mua neuvottiin jättämään omituisesti asioita muiden vastuulle mikä sai pelottavan itsestäni otteen menettämisen tunteen aikaan. Minä haluan itse olla vastuussa kaikesta otseeni liittyvästä. Oli pelottavaa sillätavoin antaa asioita muiden käsiin ja vieläpä anonyymissä luurissa. Eikä kukaan ymmörtänyt että se nimenomaan lisäsi turvattomuutta ettei minun asiani ollut minun vastuullani, kun en oiein edes ymmärrä miten se voi olla heidän vastuullaan ja alkoi pelottaa että jos minut manipuloidaan antamaan asiani heidän vastuulleen mutta sitten kuitenkin vastuu kaadetaan minun päälleni, kun ohjat on viety käsistäni-
Anonyymi kirjoitti:
Olinhan minä päätöksen aivan itse jo tehnyt ja omalla vastulla. Pyysin emotionaalista tukea kyetäkseno toteuttamaan päätökseni hermostovauriossa. Sitä en saanut millään hinnalla. 1500 euroa maksoin saadakseni.
"poiuytrdfgh"Hirvittävän paljon rahaa olet menettänyt... Minulta saat tuen ihan ilmaiseksi, eli tee vaan niin kuin olet päättänyt. Oliko tuossa sinulla aiemmin joku hätä tai kriisi liittyen vanhempiisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvittävän paljon rahaa olet menettänyt... Minulta saat tuen ihan ilmaiseksi, eli tee vaan niin kuin olet päättänyt. Oliko tuossa sinulla aiemmin joku hätä tai kriisi liittyen vanhempiisi?
Ai kiitos :)
Olen tässä ihan hämmennyksissä.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvittävän paljon rahaa olet menettänyt... Minulta saat tuen ihan ilmaiseksi, eli tee vaan niin kuin olet päättänyt. Oliko tuossa sinulla aiemmin joku hätä tai kriisi liittyen vanhempiisi?
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytrdfgh"No jos nyt ihan luottamuksella kerron niin hätänä on erittäin eriskummallisella manopulointitaidolla varustettu äiti. Manipulointi on sisällöltään iljettävää.
Minua on manopuloitu vuosikymmeniä joten onnistuu minuun kohdistaen erityisellä tavalla.
Pelkään hirveesti että äitini saa minut tekemään jotakin mitä en halua tehdä ja minulla esiintyy jo pelkotiloja että mitä jos olem jo vahingossa hänen manopulointinsa johdosta tehnyt jotain mitä en missään nimessä halua tehdä enkä tiedä tehneeni, Tuolla pelolla, että mitäpä jos olenkin tietämättäni manipuloidussa tilassa tehnyt jotain, äitini pitää minua vallassaan. Hän aina lohduttaa minua ettei konkreettisessa maailmassa mitään ole tapahtunut, etten minä mitään ole tehnyt, mutta emotionaalisella tasolla viestii pelottavaa aavemaista tunnelmaa mistä tulee olo, että mitä jos sittenkin on tapahtunut ja sitten minulle tulee hirveä tarve se selvittää ja varmistaa ettei mitään ole oikeasti tapahtunut. Mutta sitä ei sitten pysty selvittämään, kun en tiedä mitä se olisi. Sitten olen soitellut tätä luuriinkin ja hekin lohdutelleet että mielikuvitusta varmasti vaan. Mutta he ei tajua, että äitini on tässä takana, ettei kyseessä ole itse keksimäni mielikuvitus. Eikä tätä ongelmaa saada loppumaan katkaisematta tuota manipuloivaa yhteyttä äitini ja minun välilläni, koska niistä hänen manipuloinneistaan se "mielikuvitus" kumpuaa. He halusi luurissa vaan kuulla erikoisia "mielikuvituksiani", eikä yhtään kuuloa että oleellista tässä on saada se manipulointi loppumaan. He lähti siihen mukaan vahvistamaan niitä minun mielikuvituksia neljän vuoden ajan. He vielä itse ryhty niitä alkuun joukolla kuvittelemaan kanssani. Se oli todella hirveää.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos nyt ihan luottamuksella kerron niin hätänä on erittäin eriskummallisella manopulointitaidolla varustettu äiti. Manipulointi on sisällöltään iljettävää.
Minua on manopuloitu vuosikymmeniä joten onnistuu minuun kohdistaen erityisellä tavalla.
Pelkään hirveesti että äitini saa minut tekemään jotakin mitä en halua tehdä ja minulla esiintyy jo pelkotiloja että mitä jos olem jo vahingossa hänen manopulointinsa johdosta tehnyt jotain mitä en missään nimessä halua tehdä enkä tiedä tehneeni, Tuolla pelolla, että mitäpä jos olenkin tietämättäni manipuloidussa tilassa tehnyt jotain, äitini pitää minua vallassaan. Hän aina lohduttaa minua ettei konkreettisessa maailmassa mitään ole tapahtunut, etten minä mitään ole tehnyt, mutta emotionaalisella tasolla viestii pelottavaa aavemaista tunnelmaa mistä tulee olo, että mitä jos sittenkin on tapahtunut ja sitten minulle tulee hirveä tarve se selvittää ja varmistaa ettei mitään ole oikeasti tapahtunut. Mutta sitä ei sitten pysty selvittämään, kun en tiedä mitä se olisi. Sitten olen soitellut tätä luuriinkin ja hekin lohdutelleet että mielikuvitusta varmasti vaan. Mutta he ei tajua, että äitini on tässä takana, ettei kyseessä ole itse keksimäni mielikuvitus. Eikä tätä ongelmaa saada loppumaan katkaisematta tuota manipuloivaa yhteyttä äitini ja minun välilläni, koska niistä hänen manipuloinneistaan se "mielikuvitus" kumpuaa. He halusi luurissa vaan kuulla erikoisia "mielikuvituksiani", eikä yhtään kuuloa että oleellista tässä on saada se manipulointi loppumaan. He lähti siihen mukaan vahvistamaan niitä minun mielikuvituksia neljän vuoden ajan. He vielä itse ryhty niitä alkuun joukolla kuvittelemaan kanssani. Se oli todella hirveää.
"poiuytrdfgh"Niin niin tämä joukkokuvittelu pitäisi saada loppumaan, eikä se nähdäkseni lopu , jos en saa voimia irtautua äidistäni , koska riippuvuuteni johtuu vain ja ainoastaan siitä seikasta, että minulla tulee tarvee varmistaa häneltä, että ei kai vain ole tapahtunut mitään mitä en tiedä tapahtuneen niin että minä olisi ollut jotenkin osallisena, Ja äitini kyllä pyörittää tätä lopun ikäänsä, jos se mahdollisuus hänelle annetaan. Siiksi vaikka hän onkin äitini, tämä yhteys olisi katkaistava, kun hän nyt sattuu olemaan aika poikkeavalla asialla.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin tämä joukkokuvittelu pitäisi saada loppumaan, eikä se nähdäkseni lopu , jos en saa voimia irtautua äidistäni , koska riippuvuuteni johtuu vain ja ainoastaan siitä seikasta, että minulla tulee tarvee varmistaa häneltä, että ei kai vain ole tapahtunut mitään mitä en tiedä tapahtuneen niin että minä olisi ollut jotenkin osallisena, Ja äitini kyllä pyörittää tätä lopun ikäänsä, jos se mahdollisuus hänelle annetaan. Siiksi vaikka hän onkin äitini, tämä yhteys olisi katkaistava, kun hän nyt sattuu olemaan aika poikkeavalla asialla.
"poiuytrfghj"Ja tästä syystä olen soittanut luuriin lukuisia kertoja sanoen napakasti että kyllä se yhteys minun tulee äitini kanssa saada katkaistua välittömästi. Ja he yleensä suuttuvat ajatuksesta, välillä oikein kunnolla äkästyvät. Ja tulee vastauksia: "Mutta joo, mitä jos ne mielikuvat ei siltikään lopu !!!"
Kyllä ne loppuu, vaikka ei ehkä ihan heti kun niitä on 6 vuotta nyt pyöritetty niin alkaa jo vähän jumiutumaan aivoihini toiston johdosta. Toisto on tehokasta manipulointia jos jotain toistetaan 6 vuotta päivittäin. Ja siksi tästä manopuloinnista on nyt tullut pelottavampaa sen toiston johdosta, Valtava määrä toistoa minun aivoilleni. Joten toistan: se yhteys on viisainta katkaista, ettei tämä minuun kohdistettu manipulointi mene vielä rankemmaksi toistoksi. Olen huolissani mitä se aivoillemi tekee. Kun olen vielä nopea tehokas oppija.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tästä syystä olen soittanut luuriin lukuisia kertoja sanoen napakasti että kyllä se yhteys minun tulee äitini kanssa saada katkaistua välittömästi. Ja he yleensä suuttuvat ajatuksesta, välillä oikein kunnolla äkästyvät. Ja tulee vastauksia: "Mutta joo, mitä jos ne mielikuvat ei siltikään lopu !!!"
Kyllä ne loppuu, vaikka ei ehkä ihan heti kun niitä on 6 vuotta nyt pyöritetty niin alkaa jo vähän jumiutumaan aivoihini toiston johdosta. Toisto on tehokasta manipulointia jos jotain toistetaan 6 vuotta päivittäin. Ja siksi tästä manopuloinnista on nyt tullut pelottavampaa sen toiston johdosta, Valtava määrä toistoa minun aivoilleni. Joten toistan: se yhteys on viisainta katkaista, ettei tämä minuun kohdistettu manipulointi mene vielä rankemmaksi toistoksi. Olen huolissani mitä se aivoillemi tekee. Kun olen vielä nopea tehokas oppija.
"poiuytrfghj"Tänään kkuuntelin vielä yhden äitini manipuloivan puhelun. Selkäpiitäni karmo jo oikein kunnolla ja minulle on ihan selvää että tämä peli on saatava poikki, vaikka onkin äitini, ei voi mitään. Koska äitini ei ole luvannut lopettaa tuota koskaan.
Tästä syystä olen sanonut äitiäni psykopaatiksi, että hänellä on niin manipuloinninhimo.
Olen joskus nähnyt kun se iskee häneen vieraidenkin ihmisten keskellä. Isällänikin hän saa pään pyörryttämään viidessä minuutissa, Minua pidetään luurissa huonona ihmisenä koska olen kertonut tämän asian äidistäni.
Anonyymi kirjoitti:
Tänään kkuuntelin vielä yhden äitini manipuloivan puhelun. Selkäpiitäni karmo jo oikein kunnolla ja minulle on ihan selvää että tämä peli on saatava poikki, vaikka onkin äitini, ei voi mitään. Koska äitini ei ole luvannut lopettaa tuota koskaan.
Tästä syystä olen sanonut äitiäni psykopaatiksi, että hänellä on niin manipuloinninhimo.
Olen joskus nähnyt kun se iskee häneen vieraidenkin ihmisten keskellä. Isällänikin hän saa pään pyörryttämään viidessä minuutissa, Minua pidetään luurissa huonona ihmisenä koska olen kertonut tämän asian äidistäni.
"poiuytredfgh"Minulle ollaan vihaisia ja minua vastustetaan tämän asian johdosta. Mutta tämä nyt on vain aivan viileä fakta,
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ollaan vihaisia ja minua vastustetaan tämän asian johdosta. Mutta tämä nyt on vain aivan viileä fakta,
"poiuytrfghj"Mun äitini ei ole koskaan koko elämäni aikana kommunikoinut kanssani normaalilla tavalla. Se on vain ja ainoastaan tätä kummallista manipulointia eri keinoin. Yleensä se toteutetaan puhelimella erilaisin puhelintempuin. Monnenlaista puhelintemppua on ollut. Yhteen aikaan hän avasi aina luurin, mutta oli siellä vain mykkänä, mikä sai aikaan aavemaisen tunnelman, siis teki toistuvasti noin ja vain kuunteli ja sulki puhelimen. Yhteen aikaan hän antoi aikoja jolloin soitan muttei sitten vastannut vaikka oli luvannut varmasti vastata, niin huolestuin, siis mitä vain temppua mistä stressaantuisi, Ja aina lyödään luuri korvaan niin että hän voi päättää mihin tunnelmaan puhelu loppuu. Hän jättää minut pelottavaan emotionaaliseen tilaan ja lyö luurin korvaan siinä vaiheessa,
Nuoruuteni ajan hän pyrki manipuloimaan minut puhelimessa itkuun ja kuunteli sitä mykkänä, kun itku yltyi hän kuunteli sitä hiljaa joskus tuntejakin ja sitten sanoi: "No nyt mä lopetan" . Mitään sen normaalimpaa yhteyttä mulla ei ole ollut äitiini koskaan.
"poiuytfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äitini ei ole koskaan koko elämäni aikana kommunikoinut kanssani normaalilla tavalla. Se on vain ja ainoastaan tätä kummallista manipulointia eri keinoin. Yleensä se toteutetaan puhelimella erilaisin puhelintempuin. Monnenlaista puhelintemppua on ollut. Yhteen aikaan hän avasi aina luurin, mutta oli siellä vain mykkänä, mikä sai aikaan aavemaisen tunnelman, siis teki toistuvasti noin ja vain kuunteli ja sulki puhelimen. Yhteen aikaan hän antoi aikoja jolloin soitan muttei sitten vastannut vaikka oli luvannut varmasti vastata, niin huolestuin, siis mitä vain temppua mistä stressaantuisi, Ja aina lyödään luuri korvaan niin että hän voi päättää mihin tunnelmaan puhelu loppuu. Hän jättää minut pelottavaan emotionaaliseen tilaan ja lyö luurin korvaan siinä vaiheessa,
Nuoruuteni ajan hän pyrki manipuloimaan minut puhelimessa itkuun ja kuunteli sitä mykkänä, kun itku yltyi hän kuunteli sitä hiljaa joskus tuntejakin ja sitten sanoi: "No nyt mä lopetan" . Mitään sen normaalimpaa yhteyttä mulla ei ole ollut äitiini koskaan.
"poiuytfgh"He itsepintaisesti luulee luurissa että mulla olis ollut joskus joku normaali yhteys äitiin. Ei ole koskaan ollut. M ä olen elänyt näin.
Ja mä pärjäsinkin tuohon luuriin asti omin konsteineni.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He itsepintaisesti luulee luurissa että mulla olis ollut joskus joku normaali yhteys äitiin. Ei ole koskaan ollut. M ä olen elänyt näin.
Ja mä pärjäsinkin tuohon luuriin asti omin konsteineni.
"poiuytrdfgh"Oli hyvin traumatisoivaa kun luurista yritettiin pakottaa mielikuvituksia että mulla olis ollut tavallinen äiti. Ei ole ollut , mutta olen asian kanssa pärjännyt, mutta en sitten enää kun alkoi nelikymppisenä luurissa tämä painostus tavallisen äidin kuvitteluun. Hyvin sekoittavaa, kun ei mulla ole mitään sellaista. Äitini sanoo hyvin napakasti aina ettei rakkautta lempeyttä empatiaa tai ystävällisyyttä tarvita mihinkään !
Kodin ulkopuolella hän kuitenkin käyttäytyy lähes maireasti.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli hyvin traumatisoivaa kun luurista yritettiin pakottaa mielikuvituksia että mulla olis ollut tavallinen äiti. Ei ole ollut , mutta olen asian kanssa pärjännyt, mutta en sitten enää kun alkoi nelikymppisenä luurissa tämä painostus tavallisen äidin kuvitteluun. Hyvin sekoittavaa, kun ei mulla ole mitään sellaista. Äitini sanoo hyvin napakasti aina ettei rakkautta lempeyttä empatiaa tai ystävällisyyttä tarvita mihinkään !
Kodin ulkopuolella hän kuitenkin käyttäytyy lähes maireasti.
"poiuytrdfgh"Mä en pärjää tämän hyvin erikoisesti käyttäytyvän äidin kanssa, mulla on välillä pää aivan pyörällä niin että se pelottaa sitten. Kun tämä äitini kestää kaaosta vaikka minkälaista huoletta. Häntä ei haittaa sekään vaikka hän näkisi kauhukuvia, häntä ne ei pelota, mutta minua pelottaa kun niitä minullekin manipuloidaan. ,
"poiuytrerfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en pärjää tämän hyvin erikoisesti käyttäytyvän äidin kanssa, mulla on välillä pää aivan pyörällä niin että se pelottaa sitten. Kun tämä äitini kestää kaaosta vaikka minkälaista huoletta. Häntä ei haittaa sekään vaikka hän näkisi kauhukuvia, häntä ne ei pelota, mutta minua pelottaa kun niitä minullekin manipuloidaan. ,
"poiuytrerfgh"Äiti vaikuttaa minuun hyvin voimakkaasti käytöksellään. Mitään ei voi neuvotella. Molemmat vanhempani sanelevat kaiken. ..toisilleenkin. Jos on eri mieltä luuri suljetaan heti, Eli kanssaan on kommunikoitava 100% heidän ehdoillaan tai ei ollenkaan ja siksikin se on hyvin manipulatiivista. Pakotetaan ikäänkuin määräämäänsä rooliin jos heille ylipäätään aikoo puhua,
Anonyymi kirjoitti:
Äiti vaikuttaa minuun hyvin voimakkaasti käytöksellään. Mitään ei voi neuvotella. Molemmat vanhempani sanelevat kaiken. ..toisilleenkin. Jos on eri mieltä luuri suljetaan heti, Eli kanssaan on kommunikoitava 100% heidän ehdoillaan tai ei ollenkaan ja siksikin se on hyvin manipulatiivista. Pakotetaan ikäänkuin määräämäänsä rooliin jos heille ylipäätään aikoo puhua,
"poiuytrfdfgh"En minä voi sit ä mitenkään säädellä kun se on heidän ehdoillaan joka tai.
Painostavat minua luurissa sitä säätelemään. Ei mulla semmosta valtaa ole mitenkään vaikuttaa vanhempieni joka tai käytökseen. Puoli sanaakin eri mieltä vaikka kuinksa kiltisti,, luuri suljetaan heti mikään anelu ei auta, ei itku , ei hätähuuto ei mikään.
"poiuytfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä voi sit ä mitenkään säädellä kun se on heidän ehdoillaan joka tai.
Painostavat minua luurissa sitä säätelemään. Ei mulla semmosta valtaa ole mitenkään vaikuttaa vanhempieni joka tai käytökseen. Puoli sanaakin eri mieltä vaikka kuinksa kiltisti,, luuri suljetaan heti mikään anelu ei auta, ei itku , ei hätähuuto ei mikään.
"poiuytfgh"Koen etten voi mitenkään selviytyä katkaisematta yhteyttä vanhempiin, Mun sen tekee vaikeaksi se että lähes kaikki muut ihmiset suuttuvat siitä minulle, ajatuksestakin.
Anonyymi kirjoitti:
Koen etten voi mitenkään selviytyä katkaisematta yhteyttä vanhempiin, Mun sen tekee vaikeaksi se että lähes kaikki muut ihmiset suuttuvat siitä minulle, ajatuksestakin.
"poiuytrdfghj"Melkein koko auttava puhelin on suuttunut siitä minulle,
Anonyymi kirjoitti:
Melkein koko auttava puhelin on suuttunut siitä minulle,
"poiuytrdfghj"Tai jos ei suuttunut niin he on sit mieltä että mun pitäs elää vaan näin.
Mutta mä menetän kaiken muun elämän näin, mihin mulle ilman tuota manipulointia ja sen tuottamaa pelkoa on kaikin puolin hyvät mahdollisuudet hyvään elämään.
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos ei suuttunut niin he on sit mieltä että mun pitäs elää vaan näin.
Mutta mä menetän kaiken muun elämän näin, mihin mulle ilman tuota manipulointia ja sen tuottamaa pelkoa on kaikin puolin hyvät mahdollisuudet hyvään elämään.
"poiuytrdfghj"Mä olen ihan varma että ilman tätä pelottelukuviota ei mulla olis mitään ongelmia vielä löytää elämäni ensimmäistä rakkauttakin. Koska olen tällainen varsin nuorekas ja sutjakka,
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen ihan varma että ilman tätä pelottelukuviota ei mulla olis mitään ongelmia vielä löytää elämäni ensimmäistä rakkauttakin. Koska olen tällainen varsin nuorekas ja sutjakka,
"poiuytredfgh"Ja taiteessa minulla on ihan ok kivat mahdolisuudet monenlaisetkin.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taiteessa minulla on ihan ok kivat mahdolisuudet monenlaisetkin.
"poiuytrfghj"Tanssitaitoni meni kun vammaudun , mutta kyllä mä jonkinasteisesti senkin voisin saada takaisin ilman täötä kauheeta manopulointi pelottelu kuviota missä koko aika pelkään että jos olis tapahtunut jotain mitö en halua tapahtuvan, koska koen jo pelottavaksi näin kummallisen pelin pyörityksen mitä en olis voinut kuvitella olevan olemassakaan että vielä joku auttava puhelin lähtis siihen.
Anonyymi kirjoitti:
Tanssitaitoni meni kun vammaudun , mutta kyllä mä jonkinasteisesti senkin voisin saada takaisin ilman täötä kauheeta manopulointi pelottelu kuviota missä koko aika pelkään että jos olis tapahtunut jotain mitö en halua tapahtuvan, koska koen jo pelottavaksi näin kummallisen pelin pyörityksen mitä en olis voinut kuvitella olevan olemassakaan että vielä joku auttava puhelin lähtis siihen.
"poiuytredfgh"Niin osaan vähän tanssia, aika hyvin maalata, ja nyt olen vielä opettelemasa kirjoittamaan taiteesta, Ja vaikka olenkin 49 v niin olen vielä aika tyttömöinen ulkonöäöltäni ja ääneltäni.
Että tässä kiusaamisessa voi olla kateudestakin kyse.
Anonyymi kirjoitti:
Niin osaan vähän tanssia, aika hyvin maalata, ja nyt olen vielä opettelemasa kirjoittamaan taiteesta, Ja vaikka olenkin 49 v niin olen vielä aika tyttömöinen ulkonöäöltäni ja ääneltäni.
Että tässä kiusaamisessa voi olla kateudestakin kyse.
"poiuytrdfghj"Että en vaikuta vielä ulospäin liiemmin täti-ihmiselle.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että en vaikuta vielä ulospäin liiemmin täti-ihmiselle.
"poiuytrdfgh"Että jos en eläisi tän pelottelumanipulointikuvuon kohteena i niin mulla olis voelä ihan uusi elämä edessäni, Joten siis en ole siksikään masentunut mitenkään ja olen elämänhaluinen intohimoisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Että jos en eläisi tän pelottelumanipulointikuvuon kohteena i niin mulla olis voelä ihan uusi elämä edessäni, Joten siis en ole siksikään masentunut mitenkään ja olen elämänhaluinen intohimoisesti.
"poiuytrdfghj"Ja mä pidän tätä narsistien kuviota että mut halutaan pysymään tuossa pelottelumanipulointiringissä ikäänkuin, sen sijaan että saisin hypätyksi siitä ulos tuohn minun mielluttävään taiteilijaelämääni josta saatetaan olla kateellisiakin,
Surkuttelevat vaan yksinöisyyttäni, mutta en nöe asiaa niin kun on minulla enemmän nettiseuraajiakin kuin kellään heillä.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä pidän tätä narsistien kuviota että mut halutaan pysymään tuossa pelottelumanipulointiringissä ikäänkuin, sen sijaan että saisin hypätyksi siitä ulos tuohn minun mielluttävään taiteilijaelämääni josta saatetaan olla kateellisiakin,
Surkuttelevat vaan yksinöisyyttäni, mutta en nöe asiaa niin kun on minulla enemmän nettiseuraajiakin kuin kellään heillä.
"poiuytrdfgh"Tässä pelotteluringissä toki olen yksinöinen kun minua ainastaan pelotellaan ja suljetaan luuri
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä pelotteluringissä toki olen yksinöinen kun minua ainastaan pelotellaan ja suljetaan luuri
"poiuytrfgh"Niin en keksi muut a keinoa päästä pelotteluringistä ulos siihen normaalimoaan elämään kuin koittamalla saada katKaistua yhteys kaikkiin manoipuloijiin. jotka koittaa minut siinä saada pysymää.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin en keksi muut a keinoa päästä pelotteluringistä ulos siihen normaalimoaan elämään kuin koittamalla saada katKaistua yhteys kaikkiin manoipuloijiin. jotka koittaa minut siinä saada pysymää.
"poiuytfghj"Kun siis oikeesto mä pystyn paljon muuhinkin, vaikka mun vanhammat e i pystry.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun siis oikeesto mä pystyn paljon muuhinkin, vaikka mun vanhammat e i pystry.
"poiuytrfgh"NBäppäimistö rikki ja nöen huonosti ja kähdessä hermosto-oiretta niin ei osu näppäomiin
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NBäppäimistö rikki ja nöen huonosti ja kähdessä hermosto-oiretta niin ei osu näppäomiin
"poiuytfghj"Heidän elämä perustuu minun kiusamiseen
Anonyymi kirjoitti:
Heidän elämä perustuu minun kiusamiseen
"poiuytrfdfghj"Vaikka olin aina heille kiltti, harvinaisen kiltti
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olin aina heille kiltti, harvinaisen kiltti
"poiuytrdfgh"Nuoruuteni ajan minua kiusattiin liikakiltteyden johdosta tai siitä kun minulta ei löytynyt paheita.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoruuteni ajan minua kiusattiin liikakiltteyden johdosta tai siitä kun minulta ei löytynyt paheita.
"poiuytfghj"Pahe saatiin aikaan sillä ettö minua uhkailtiin, niin minua voitiin sitten syyttää pelkäämisestä niin minullakin viimein oli pahe.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahe saatiin aikaan sillä ettö minua uhkailtiin, niin minua voitiin sitten syyttää pelkäämisestä niin minullakin viimein oli pahe.
"poiuytrdfgh"Mutta sitten kun uhkailu ei enää minuun tehonnut kun totuin jatkuvaan uhkailuun heidän piti keksiö jotain pelottavampaa tää manipulointi että pelkäisin tehneeni jotain mitä en tiedä tehneeni, sitä on nyt pyöritetty 7 vuotta sitten aloitettiin.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahe saatiin aikaan sillä ettö minua uhkailtiin, niin minua voitiin sitten syyttää pelkäämisestä niin minullakin viimein oli pahe.
"poiuytrdfgh"Mutta sitten kun uhkailu ei enää minuun tehonnut kun totuin jatkuvaan uhkailuun heidän piti keksiö jotain pelottavampaa tää manipulointi että pelkäisin tehneeni jotain mitä en tiedä tehneeni, sitä on nyt pyöritetty 7 vuotta sitten aloitettiin.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytrdfgh"Täälläkin on aika pelottavan tuntuisia kommentteja sinulle osoitettuna. Luultavasti kaikissa paikoissa ja piireissä on omat pelottavat ihmisensä. Näin olen itse havainnoinut omasta elämästäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitten kun uhkailu ei enää minuun tehonnut kun totuin jatkuvaan uhkailuun heidän piti keksiö jotain pelottavampaa tää manipulointi että pelkäisin tehneeni jotain mitä en tiedä tehneeni, sitä on nyt pyöritetty 7 vuotta sitten aloitettiin.
"poiuytrfghj"Mut mä olen niin sisukas vaikka päästä varpaisiin hermostovaurioituneena , uhkailtuna ja peloteltuna että itse olisin tehnyt jotain mitä en tiedä tehneeni vaikka koko keho täristen mutta mä en anna periks enkä edes masennu. Ja toivon vain että minä ja muut pysyis hyvässä voinnissa.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mä olen niin sisukas vaikka päästä varpaisiin hermostovaurioituneena , uhkailtuna ja peloteltuna että itse olisin tehnyt jotain mitä en tiedä tehneeni vaikka koko keho täristen mutta mä en anna periks enkä edes masennu. Ja toivon vain että minä ja muut pysyis hyvässä voinnissa.
"poiuytfdfgh"Ja oon vielä pikkuinen. Laihan teinitytön kokoinen.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oon vielä pikkuinen. Laihan teinitytön kokoinen.
"poiuytrfghj"xs vaatteita käytän enimmäkseen
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xs vaatteita käytän enimmäkseen
"poiuytrfghj"Ja mun vanhemmillenihan se on ensisjaisen tärkeää että olen peloissani, kun se saa tilanteen näyttämään siltä että minussa on joku vika, niin he eivät halua minua pelosta ulos millään hinallaan joten pelottelumanipuloivat lopun ikääni, siksikin se yhteys olisi katkaistava.
Eon voi päästä pelosta jos koko aika jitku vierössä toivoo sitä pelkoa ennenkaikkea eikä mikään muu heille kelpaa kuin mu n pelko
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mun vanhemmillenihan se on ensisjaisen tärkeää että olen peloissani, kun se saa tilanteen näyttämään siltä että minussa on joku vika, niin he eivät halua minua pelosta ulos millään hinallaan joten pelottelumanipuloivat lopun ikääni, siksikin se yhteys olisi katkaistava.
Eon voi päästä pelosta jos koko aika jitku vierössä toivoo sitä pelkoa ennenkaikkea eikä mikään muu heille kelpaa kuin mu n pelko
"poiuytrfghj"He tietää oikein hyvin ettö mulla on täysin loogiset syyt pelkoihini, mutta
peittää sen ulkopuolusilta jotta he luulisi että vain höpöpelkään.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He tietää oikein hyvin ettö mulla on täysin loogiset syyt pelkoihini, mutta
peittää sen ulkopuolusilta jotta he luulisi että vain höpöpelkään.
"poiuytrfghj"On kiltin ja herkän oloinen ja hymyilevöinen niin voi tuntua että olisin semmonen henkiö joka höpöpelkää
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kiltin ja herkän oloinen ja hymyilevöinen niin voi tuntua että olisin semmonen henkiö joka höpöpelkää
"poiuytrdfgh"Ja tosiaan mulle on ihan oikeesti tapahtunu hirveesti kaikkea, että luurilaiset luuli väärin ettei se jotenkin olisi totta , on totta ja paljon enemmänkin on totta
Mutta luin juuri ttö harhaluulo on itsepintainen luulo, joka pysyy vaikka esitettäisiin todisteita että asia on toisin. Niin jos mö nyt esitän vaikka virallisia todisteita jostain asioista, ja jotku aina vain luulee ettei ole totta, niin vois kai sanoa että heillä pon harhaluulo minusta. Ja oli myls vaikeaa pysyä järjissään sellaisten luulojen kohteena hyvin pitkään. .
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tosiaan mulle on ihan oikeesti tapahtunu hirveesti kaikkea, että luurilaiset luuli väärin ettei se jotenkin olisi totta , on totta ja paljon enemmänkin on totta
Mutta luin juuri ttö harhaluulo on itsepintainen luulo, joka pysyy vaikka esitettäisiin todisteita että asia on toisin. Niin jos mö nyt esitän vaikka virallisia todisteita jostain asioista, ja jotku aina vain luulee ettei ole totta, niin vois kai sanoa että heillä pon harhaluulo minusta. Ja oli myls vaikeaa pysyä järjissään sellaisten luulojen kohteena hyvin pitkään. .
"poiuytrdfgh"Mä kokeilin kerran luurissa asian jonka pystyn varmuudella todistamaan.
Kysyin heiltä uskotteko että on totta jos kerron että mulle on käynyt näin ja näin. Vastasivat että eivät usko. Ja siis se oli sellainen helposti virallisesti aukottomasti todistettava asia,
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kokeilin kerran luurissa asian jonka pystyn varmuudella todistamaan.
Kysyin heiltä uskotteko että on totta jos kerron että mulle on käynyt näin ja näin. Vastasivat että eivät usko. Ja siis se oli sellainen helposti virallisesti aukottomasti todistettava asia,
"poiuytrfgh"Se luuri oli siitö kauhea kokemus ettö siinä ei ollut yhtään mitään tolkkua siinä mitä uskotaan todeksi mitä kuvitelluksi jne. Alkuun epätoivoissani sanoin että mulla on tarve että mielikuvitus ja konkretia erotellaan selkeästi. He ei ymmärtäneey tarvettani-. Minut jodateltiin mielikuvitusmaailmaan vasten tahtiani ja sitten alettiin pilkkaamaan siitä.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se luuri oli siitö kauhea kokemus ettö siinä ei ollut yhtään mitään tolkkua siinä mitä uskotaan todeksi mitä kuvitelluksi jne. Alkuun epätoivoissani sanoin että mulla on tarve että mielikuvitus ja konkretia erotellaan selkeästi. He ei ymmärtäneey tarvettani-. Minut jodateltiin mielikuvitusmaailmaan vasten tahtiani ja sitten alettiin pilkkaamaan siitä.
"poiuytrfghj"Totta on ainakin ne asiat jotka pystyn helposti konkreettisesti todistamaan.
"poiuytrfghjk" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta on ainakin ne asiat jotka pystyn helposti konkreettisesti todistamaan.
"poiuytrfghjk"Onhan sekin ihan älytöntä kiusaamista täällä ollut väittää etten muka esimerkiksi olis oikeesti taitelija, Mä pystyn tuottamaan sen tasoista taidetta että se puhuu mut puolestaan taiteilijaksi. Se on riittävä todiste etä se on fakta ettö olen taiteilija. Tuolla ulkomaalaisissa taidemaailmoissa kukaan ei ole kyseenalaistanut olenko oikea taiteilija. Kaikille on riittänyt pelkät tauluni näytöksi ilman mitään taustatietoja, meriittejä tai koulutuksia
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sekin ihan älytöntä kiusaamista täällä ollut väittää etten muka esimerkiksi olis oikeesti taitelija, Mä pystyn tuottamaan sen tasoista taidetta että se puhuu mut puolestaan taiteilijaksi. Se on riittävä todiste etä se on fakta ettö olen taiteilija. Tuolla ulkomaalaisissa taidemaailmoissa kukaan ei ole kyseenalaistanut olenko oikea taiteilija. Kaikille on riittänyt pelkät tauluni näytöksi ilman mitään taustatietoja, meriittejä tai koulutuksia
"poiuytrfghj"Sanon suoraan taide on sellainen mitä jostain syystä kadehditaan ja se voi aiheuttaa kiusaamista,
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon suoraan taide on sellainen mitä jostain syystä kadehditaan ja se voi aiheuttaa kiusaamista,
"poiuytrfgh"Mun vahvuus on oikeesti omaperäinen luovuus. Sanoihan Professori Sam Vakninkin videossaan tosin hieman negatiivisemmassa merkityksessä siinä kohtaan ettö narsistien lapsen selviytyminen edellyttää luovuutta.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vahvuus on oikeesti omaperäinen luovuus. Sanoihan Professori Sam Vakninkin videossaan tosin hieman negatiivisemmassa merkityksessä siinä kohtaan ettö narsistien lapsen selviytyminen edellyttää luovuutta.
"poiuytrdfgh"Tosi kekseliäs on pitänyt olla, virtuaalimatkojakin tehdä tosiaankin
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kekseliäs on pitänyt olla, virtuaalimatkojakin tehdä tosiaankin
"poiuytrdfgh"Nuorenahan mä etsin "kotia" kaikkialta niin tuli kierreltyä vaikka missä sitä kotia etsien.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorenahan mä etsin "kotia" kaikkialta niin tuli kierreltyä vaikka missä sitä kotia etsien.
"poiuytrdfgh"Päädyin jopa Etelä-Eurooppaan hylättyyn autoon nukkumaan suurkaupungin sivukadulle vaikka olenkin hieno nainen.
"poiuytdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päädyin jopa Etelä-Eurooppaan hylättyyn autoon nukkumaan suurkaupungin sivukadulle vaikka olenkin hieno nainen.
"poiuytdfgh"Hyvää yötä
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äitini ei ole koskaan koko elämäni aikana kommunikoinut kanssani normaalilla tavalla. Se on vain ja ainoastaan tätä kummallista manipulointia eri keinoin. Yleensä se toteutetaan puhelimella erilaisin puhelintempuin. Monnenlaista puhelintemppua on ollut. Yhteen aikaan hän avasi aina luurin, mutta oli siellä vain mykkänä, mikä sai aikaan aavemaisen tunnelman, siis teki toistuvasti noin ja vain kuunteli ja sulki puhelimen. Yhteen aikaan hän antoi aikoja jolloin soitan muttei sitten vastannut vaikka oli luvannut varmasti vastata, niin huolestuin, siis mitä vain temppua mistä stressaantuisi, Ja aina lyödään luuri korvaan niin että hän voi päättää mihin tunnelmaan puhelu loppuu. Hän jättää minut pelottavaan emotionaaliseen tilaan ja lyö luurin korvaan siinä vaiheessa,
"poiuytfgh"En yhtään ihmettele, että äitisi avasi vain luurin ja antoi sun pölistä omia juttujasi puuttumatta millään lailla keskusteluun kanssasi, kun oli ne juttusi kuullut jo moneen monituiseen kertaan. Ei kukaan jaksa kuunnella mielikuvituksen aikaan saannoksia loputtomiin ja sulle ei tullut mieleesi, ettei hän halua puhua sun kanssasi. Noin itsekäs olet, että kiusaat vanhaa äitiäsi loputtomiin.
- Anonyymi
Kuulostaa aika hurjalle että olet ollut jossain suurkaupungissa kodittomana. Mutta hyvää yötä sinullekin.
- Anonyymi
No tuohan ei tietenkään ole totta :D
Tai no, aika moni meistä on nuoruudenreissuillaan nukkunut vaikka missä. Esim. minä amsterdamilaisessa bordellissa, vaikka olenkin hieno nainen. Mutta se on toinen tarina... - Anonyymi
Itseasiassa äitini manipulointi on paljon pelottavampaa. Enkä mä nykyisessä kunnossani voisi nukkua missään autossa. Ihan asiallisesti olin siellä, en missään siveettömissä olosuhteissa olo koskaan ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa äitini manipulointi on paljon pelottavampaa. Enkä mä nykyisessä kunnossani voisi nukkua missään autossa. Ihan asiallisesti olin siellä, en missään siveettömissä olosuhteissa olo koskaan ollut.
"poiuytrdfghj"Ihan olin hienon naisen asussa siististi passi piilotettuna siinä hylätyn auton majoituksessa josta huolhdittiin hyvin. Lähdettyäni tuli toinen asukas heti. Suosittu majapaikka oli, hienon kerrostalon parkkipaikalla.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan olin hienon naisen asussa siististi passi piilotettuna siinä hylätyn auton majoituksessa josta huolhdittiin hyvin. Lähdettyäni tuli toinen asukas heti. Suosittu majapaikka oli, hienon kerrostalon parkkipaikalla.
"poiuytrfghj"Ja jos ei luureissa ole tietoa asiasta niin juuri väärinkäyttösuhteista voi olla vaikea irtautua vaikka olisikin ihan itse vastuun asioistaan kantava ihminen, koska niitä ylläpidetään pelon tai jopa kauhun emootiolla, niin siksi voi tarvita emotionaalista tukea siitä pääsemiseen koska pelon emootion vallassa sitä ei välttämättä saa aikaiseksi, Siksi juuri sitä pelkoa tai kauhua ylläpidetään. Ja siksi juuri se emotionaalinen tuki on tarpeen ja mahdollisesti ihan riittää ilman mitään terapioita.
Se perustelu itse vastuun päätöksistään ottamisesta oli aivan nurinkurinen kun he itse olisi ottaneet minun asioista vastuuta itselleen ja äidilleni ylenpalttisesti ja se samalla tuntui jotenkin vaaralliselle kun tuli sommoinen olo, että voivatko he kumminkaan olla oikeasti mitenkään esim. juridosesti vastuussa mistään ja miten minun käy jos minut kuitenkin emotionaalisella ja mentaalisella tasolla joukolla ohjataan ja manipuloidaan antamaan vastuu käsistäni heille. Enemmänhän vastuu silloin on minulla jos haluan katkaista jonkin suhteen, niin siitä sitten siirtyy enemmän vastuu omista asioistaan vain itselle , jos ei ole missään suhteissa. Mutta jos olen vastentahtoisissa yhteyksissä pelossa eri suuntiin niin että ohjia minun asioista annetaan ikäänkuin muille, niin silloinhan asiani juurikin lähtevät omista käsistäni. En ole missään vaiheessa heitä pyytänyt niitä käsiinsä ottamaan.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos ei luureissa ole tietoa asiasta niin juuri väärinkäyttösuhteista voi olla vaikea irtautua vaikka olisikin ihan itse vastuun asioistaan kantava ihminen, koska niitä ylläpidetään pelon tai jopa kauhun emootiolla, niin siksi voi tarvita emotionaalista tukea siitä pääsemiseen koska pelon emootion vallassa sitä ei välttämättä saa aikaiseksi, Siksi juuri sitä pelkoa tai kauhua ylläpidetään. Ja siksi juuri se emotionaalinen tuki on tarpeen ja mahdollisesti ihan riittää ilman mitään terapioita.
Se perustelu itse vastuun päätöksistään ottamisesta oli aivan nurinkurinen kun he itse olisi ottaneet minun asioista vastuuta itselleen ja äidilleni ylenpalttisesti ja se samalla tuntui jotenkin vaaralliselle kun tuli sommoinen olo, että voivatko he kumminkaan olla oikeasti mitenkään esim. juridosesti vastuussa mistään ja miten minun käy jos minut kuitenkin emotionaalisella ja mentaalisella tasolla joukolla ohjataan ja manipuloidaan antamaan vastuu käsistäni heille. Enemmänhän vastuu silloin on minulla jos haluan katkaista jonkin suhteen, niin siitä sitten siirtyy enemmän vastuu omista asioistaan vain itselle , jos ei ole missään suhteissa. Mutta jos olen vastentahtoisissa yhteyksissä pelossa eri suuntiin niin että ohjia minun asioista annetaan ikäänkuin muille, niin silloinhan asiani juurikin lähtevät omista käsistäni. En ole missään vaiheessa heitä pyytänyt niitä käsiinsä ottamaan.
"poiuytrfghj"Siellä myös pidättäydyttiin siitä emotionaalisesta tuesta perustellen sitä sillä ettei se kuulemma kumminkaan riittäisi vaan tarvittaisiin pidempiaikaista terapiaa.
En ole ollenkaan samaa mieltä. Hermostovaurio hidasti muutoksentekokykyjä, mutta en ole sitä mieltä että muutokset vaatisi terapiaa.
Jos joku manipuloija on vierassä sillä hetkellä, ei mikään terapiatulos vuoden päästä auta mitään, vaikka mitä vakavaa on voinut tapahtua sitä ennen. Kyllä tommosessa mun mielestä näin, että ihan vain se yhteys poikki siitä vaan samantien samana päivänä ilman mitään viivytelyjä.
Olen nyt tehnyt eilisestä lähtien niin koska tilanne oli mennyt aivan hirveäksi.,
Anonyymi kirjoitti:
Siellä myös pidättäydyttiin siitä emotionaalisesta tuesta perustellen sitä sillä ettei se kuulemma kumminkaan riittäisi vaan tarvittaisiin pidempiaikaista terapiaa.
En ole ollenkaan samaa mieltä. Hermostovaurio hidasti muutoksentekokykyjä, mutta en ole sitä mieltä että muutokset vaatisi terapiaa.
Jos joku manipuloija on vierassä sillä hetkellä, ei mikään terapiatulos vuoden päästä auta mitään, vaikka mitä vakavaa on voinut tapahtua sitä ennen. Kyllä tommosessa mun mielestä näin, että ihan vain se yhteys poikki siitä vaan samantien samana päivänä ilman mitään viivytelyjä.
Olen nyt tehnyt eilisestä lähtien niin koska tilanne oli mennyt aivan hirveäksi.,
"poiuytrfdfghj"Se on jännä etä useimmiten juuri pyytämänsälaista apua ei saa missään tapauksessa mutta mitä vain muuta, tämä sama ilmiö on vanhemmillani ja luurilaisissa ja perustelu on usein mielenkiintoisesti se että ei se kuulemma kumminkaan mitään auta. Jos ehdottaa että mitäpä jos nyt tämän kerran kokeiltaisiin, niin ana silloin tosi napakasti ettei missään tapauksessa. tämä on mielenkiintoinen ilmiö.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jännä etä useimmiten juuri pyytämänsälaista apua ei saa missään tapauksessa mutta mitä vain muuta, tämä sama ilmiö on vanhemmillani ja luurilaisissa ja perustelu on usein mielenkiintoisesti se että ei se kuulemma kumminkaan mitään auta. Jos ehdottaa että mitäpä jos nyt tämän kerran kokeiltaisiin, niin ana silloin tosi napakasti ettei missään tapauksessa. tämä on mielenkiintoinen ilmiö.
"poiuytrfgh"Vanhemmillani on tapana väittää siihen että on kokeiltu jo joten ei enää, vaikkei oikeasti olo koskaan kokeiltu ja itsekin myöntävät toisessa tilanteessa, Mutta siinä tilantesssa alkavat jankkaamaan että ei koska on kokeiltu jo eikä se auta. Mikä ei ole totta.
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmillani on tapana väittää siihen että on kokeiltu jo joten ei enää, vaikkei oikeasti olo koskaan kokeiltu ja itsekin myöntävät toisessa tilanteessa, Mutta siinä tilantesssa alkavat jankkaamaan että ei koska on kokeiltu jo eikä se auta. Mikä ei ole totta.
"poiuytrfdfgh"Kerropa minkälaista apua sä vanhemmiltasi tarvitsisit? Sinun ikäisesi naisen pitäisi jo tulla toimeen ilman äitiä ja isää. Puheistasi päätellen ovatkin jo auttaneet sinua mielestään ihan tarpeeksi, mutta sinä se et ole vaan tyytyväinen mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa minkälaista apua sä vanhemmiltasi tarvitsisit? Sinun ikäisesi naisen pitäisi jo tulla toimeen ilman äitiä ja isää. Puheistasi päätellen ovatkin jo auttaneet sinua mielestään ihan tarpeeksi, mutta sinä se et ole vaan tyytyväinen mihinkään.
voit lukea yltä mistä tässä asiassa on kyse, Ei ole kyse normaalista perheasiasta vaan todellisesta vakavasta henkisestä väärinkäytöstä.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voit lukea yltä mistä tässä asiassa on kyse, Ei ole kyse normaalista perheasiasta vaan todellisesta vakavasta henkisestä väärinkäytöstä.
"poiuytrdfgh"Tämä on pysyvä näkökulmani, jota ei enää voi manipuloinnilla muuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on pysyvä näkökulmani, jota ei enää voi manipuloinnilla muuttaa.
"poiuytredfgh"Tommosesta toipumiseen ei välttämättä mitään terapiaa tarvitse, vaan ainoastaan täydellistä pysymistä poissa pahoista kuvioista.
"poiuytrdfg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tommosesta toipumiseen ei välttämättä mitään terapiaa tarvitse, vaan ainoastaan täydellistä pysymistä poissa pahoista kuvioista.
"poiuytrdfg"Yksi aioakin keskustelu kanssaan vetää takaisin siihen aivopesu helvettiin, eli ei yhtäkään keskustelua ollenkaan semmosten ihmisten kanssa on ainoa järkevä ratkaisu.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi aioakin keskustelu kanssaan vetää takaisin siihen aivopesu helvettiin, eli ei yhtäkään keskustelua ollenkaan semmosten ihmisten kanssa on ainoa järkevä ratkaisu.
"poiuytrdfgh"Tota muka normaalia perhettä kotileikkiä en leiki enää kenenkään kanssa liittyen vanhempiini.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota muka normaalia perhettä kotileikkiä en leiki enää kenenkään kanssa liittyen vanhempiini.
"poiuytrfghj"Se on ihan törkeetä halventavaa hyväksikäyttöä.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan törkeetä halventavaa hyväksikäyttöä.
"poiuytrfgh"Täyttä pelleilyä.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Normaaliperheessä ihmiset rakastaa toisiaan joten mitään aivan mahdottomia ongelmia ei
luonnostaan tule,
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaaliperheessä ihmiset rakastaa toisiaan joten mitään aivan mahdottomia ongelmia ei
luonnostaan tule,
"poiuytrdfgh"Normaaliperheessä ei mitään tarvi pelata ainakaan vanhemman ja lapsen keskenään.
Ollaan vaan ihan luonnollisesti.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaaliperheessä ei mitään tarvi pelata ainakaan vanhemman ja lapsen keskenään.
Ollaan vaan ihan luonnollisesti.
"poiuytfdfgh"Lähtökohtaisesti ongelma on minun vanhemmillani johonka minut sotketaan minua vakavasti vahingoittavalla tavalla
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohtaisesti ongelma on minun vanhemmillani johonka minut sotketaan minua vakavasti vahingoittavalla tavalla
"poiuytrfgh"Minä puolestani olen tullut siihen johtopäätökseen, että olen epäilyksettä joutunut vanhempieni, erään tuttavani ja auttavien puhelinten taholta niin rajun verbaalisen väkivallan kohteeksi, että sain siitä melko äärimmäisiä neurologisia oireita, Näin kun olen nyt toista päivää ajatellut, oireita ei ole juuri lainkaan uusiutunut ja olen kuin eri ihminen.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puolestani olen tullut siihen johtopäätökseen, että olen epäilyksettä joutunut vanhempieni, erään tuttavani ja auttavien puhelinten taholta niin rajun verbaalisen väkivallan kohteeksi, että sain siitä melko äärimmäisiä neurologisia oireita, Näin kun olen nyt toista päivää ajatellut, oireita ei ole juuri lainkaan uusiutunut ja olen kuin eri ihminen.
"poiuytrfghj"No tuohan on hauska tietää, että voit vihdoin viimein lopettaa sen vanhempiesi ja auttavien puhelimien mustamaalaamisen, kun oireesi eivät enää vaivaa sinua.
41neurologistavaivaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuohan on hauska tietää, että voit vihdoin viimein lopettaa sen vanhempiesi ja auttavien puhelimien mustamaalaamisen, kun oireesi eivät enää vaivaa sinua.
41neurologistavaivaaAivan . En kylläkään mustamaalaa, vaan näin on todella käynyt, mitä kesti vaikea tajuta että sellaistakin odottamatonta voi tapahtua, että ne tahot joiden pitäisi olla niitä lempeimpiä onkin juuri päinvastaista, Mun näkökulmasta heidän johdattelemansa keskustelunaiheet ovat myöskin pohjimmiltaan täysin turhia. Ei semmosia ihminen tarvitse oikeesti mihinkään.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan . En kylläkään mustamaalaa, vaan näin on todella käynyt, mitä kesti vaikea tajuta että sellaistakin odottamatonta voi tapahtua, että ne tahot joiden pitäisi olla niitä lempeimpiä onkin juuri päinvastaista, Mun näkökulmasta heidän johdattelemansa keskustelunaiheet ovat myöskin pohjimmiltaan täysin turhia. Ei semmosia ihminen tarvitse oikeesti mihinkään.
"poiuytrfghj"He vaan keksii mitä tahansa keinoja aktvoida kohteensa traumoja jotta pääsisivät sotkeentumaan hänen elämäänsä ja pääsisivät käyttämään henkistä valtaa ja saisivat kohteensa itsestään riippuvaiseksi saadakseen emotionaalista ravinnetta jota eivät osaa esim taiteen kautta tuottaa.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan . En kylläkään mustamaalaa, vaan näin on todella käynyt, mitä kesti vaikea tajuta että sellaistakin odottamatonta voi tapahtua, että ne tahot joiden pitäisi olla niitä lempeimpiä onkin juuri päinvastaista, Mun näkökulmasta heidän johdattelemansa keskustelunaiheet ovat myöskin pohjimmiltaan täysin turhia. Ei semmosia ihminen tarvitse oikeesti mihinkään.
"poiuytrfghj"Itsepä sinne soittelit, mutta nyt tiedät, ettet sitä kautta tule apua ja empatiaa saamaan, joten voit unohtaa koko episodin ja jatkaa elämääsi paremmissa merkeissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He vaan keksii mitä tahansa keinoja aktvoida kohteensa traumoja jotta pääsisivät sotkeentumaan hänen elämäänsä ja pääsisivät käyttämään henkistä valtaa ja saisivat kohteensa itsestään riippuvaiseksi saadakseen emotionaalista ravinnetta jota eivät osaa esim taiteen kautta tuottaa.
"poiuytrfgh"Alkoivatko ne oireet taas sua vaivaamaan, kun jatkatkin samasta asiasta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsepä sinne soittelit, mutta nyt tiedät, ettet sitä kautta tule apua ja empatiaa saamaan, joten voit unohtaa koko episodin ja jatkaa elämääsi paremmissa merkeissä.
Puhut aivan kuin äitini virkkeitä 100%.
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytrdfghj"Se vaan on kummallista että auttavissa puhelimissa ei oikeasti auteta. Oli vaan vaikea tajuta että tätä maailmaa pyöritetään näinkin valheellisesti.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytrdfghj"Enkä varmaan ole ainoa, joka on samaa mieltä ja antaa samat neuvot tulevaisuuteesi.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647