Olenko ainoa joka suorastaan toivoo norjalaisille urheilijoille jonku katastrofin? Koko talviurheilu vitututtaa nykyään jääkiekkoa lukuu ottamatta seurata.
Norja kyllästyttää
6
113
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli, kyllä Norjassa jääkiekkokin on nousussa, jalkapallossahan Suomi on pelkkä vastaantulija, ollut jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Statoilin kassakaapaista löytyy kyllä testaajille (voitelurahaa)
- Anonyymi
Ruotsissa ja Norjassa satsataan rahat huippu-urheiluun, mutta kuten viimeaikaiset käryt ovat osoittaneet, urheilijoita ei testata kuin kerran vuodessa, jos silloinkaan.
Tarkemmin analysoituna, rahta laitetaan huijauksiin. Tämä on silloin valtiollista dobing-huijausta. Eli osallistumiskielto molemmille maille. - Anonyymi
Eiköhän nyt kuitenkin olisi parasta vaan keskittyä tämän oman pesän setvimiseen. Täällä näköjään aina löytyy näitä kateellisia katkeria tooosiniiloja jotka purkaa kateellisuuttaan tänne. Eikö pitäisi ottaa esim Norjalaisilta oppia miten saadaan menestystä. Norjassa on tilastojen mukaan jo -80 luvulta saakka tehty noin 6 (kuusi!) kertaa enemmän doping-testejä kuin suomessa.
"kaikki joukolla päätä särkemään..."- Anonyymi
Älä jauha norskien ora paskaa
Aloittajalle, et ole ainoa!
Olen toivonut koko norjan tuhoamista sen jälkeen, kun paljastui, että FIS suojelee doping norskeja ja käröytti suomalaiset vesiliuoksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha norskien ora paskaa
Aloittajalle, et ole ainoa!
Olen toivonut koko norjan tuhoamista sen jälkeen, kun paljastui, että FIS suojelee doping norskeja ja käröytti suomalaiset vesiliuoksesta.hore = turskain nuoleskelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625