18.–26.2.2020
Viimeinen rutistus. Näytösluonteinen ydinaseen toimitus itärajan taakse odotettavissa?
Hornettien mahdollisuuksia tosin voi kaventaa koneen elinikä....
Boeing F/A-18 Super Hornet Pirkkalaan viimeisenä ehdokkaana
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aikaansa haaskaavat.
Gripen tuli näki ja VOITTI HX-challengin.- Anonyymi
Tiltu valehtelee hädissään, eikä osaa edes kirjoittaa oikein.
- Anonyymi
Gripenin tuotantolinjoja pystytetään jo Suomeen. :D
- Anonyymi
Lähellä ovat, 2xSH, murisija sekä tankkeri.
Ensi viikon Venäjän Suomen rajaa tarkkailevat tutkat pimeinä joten mahdollisia rysäpöksyn koneiden törmäyksiä odotettavissa.
Korjaus: Siis normaalia enemmän olisi oikein muotoiltu. - Anonyymi
Taisi olla turha edes tulla. No jos Venäjän rajaa käyvät ihailemassa niin olkoon, mutta Gripen on pyyhkinyt lo pöytää tuollakin vanhentuneella amerikan ihmeellä.
- Anonyymi
Superia, aitoja jenkkikoneita taas tulossa. Saab on kopio Miragesta vanhentuneilla jenkkien Varustelekan osista koottuna - ei jatkoon
https://s0.2mdn.net/5217832/BDS_2020_F-A-18-Finland_280x185_Static.jpg - Anonyymi
Laittakaa hakusanoiksi: HX-hankinta youtube
- Anonyymi
Tänään rysäpöksylässä TV:stä tuli lumisadetta, radiosta Putten puhe takkusi,puhelimet ei pelanneet, telex paloi.
Suomeen laskeutui elektronisen sodankäynnin erikoiskone EA-18G Growler– näin se voi lamauttaa ilmapuolustuksen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006411706.html
ps. pitkänmatkan ydinaseet sekosivat, eivät liikahda mihinkään mutta final countdown käynnistyi.
Voimia omaisille.Nuo tai sitten Eurofighterit. Rafaelin enkeli on ranskanryssien kikotin ja muut taas yksipyttyisiä mopoja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450