Eli aion yhteishaussa hakea PHYK:iin urheilulinjalle ensimmäisenä vaihtoehtona ja tokana vaihtoehtona sinne yleislinjalle. Ajattelin et olisiko ketään Phykissä lukiossa opiskelevaa kuka vois kertoa että millaset mahikset sinne ois päästä jos mulla on semmonen 9 keskiarvo ja pelaan siis korista SM-tasolla mutta mun tilastot ei kuitenkaan ole mitään kummosempaa luokkaa. En ole ollut yhdelläkään semmosella All-star leirillä että siitä ei tuu paljoa pisteitä. Ja auttaako se paljonkin jos mun valmentaja antaa siihen hakulomakkeeseen jonkun hyvän lausunnon, et se suosittelee mua ja tällee. Ja sitten jos en pääse urheilulinjalle vaan pääsen yleislinjalle, niin onko tietoa että onko sieltä sitten vaikea päästä mukaan treenaamaan korista urheilulinjalaisten kanssa?
PHYK lukion urheilulinjalle hakeminen
Anonyymi
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657