Isäni asuu tällähetkellä palvelutalossa ja hänen omistama omakotitalo on tyhjillään. Isäni on 4raajahalvaantunut yli 90 vuotias joka ei tule koskaan enää asumaan talossaan. Olen ainoa lapsi ja äitini on kuollut 5vuotta sitten. Voiko aikuinen lapseni muuttaa isän asuntoon nyt jo ennen isäni poismenoa?
Omaisen tyhjillä olevan talon käyttömahdollisuud
Anonyymi
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai voi, jos se isällesi sopii?
- Anonyymi
Laita vuokralle saat pienen tuoton joka kuukausi ja viellä usein kelan maksamana
- Anonyymi
Rohkenen epäillä, että isäsi olisi iloinen siitä jos hänen lapsenlapsi asuu ja hoitaa vanhuksen elänmän työn kohteen huolella.
- Anonyymi
Hyvänen aika, miksi ei voisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615