Merkelkin hajottaa saksaa...
Sipilä tuhos suomea jne
Muutetaanko EU vai erotaanko siitä
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
EU:ta ei tällä haavaa pysty "muuttamaan". Uusia köyhiä jäsenmaita on tulossa iso liuta ja aivan uskomattoman tuhoisa haittamaahanmuutto uhkaa tuhota koko sivistyneen Euroopan. Näin pienelle (nettomaksaja)maalle tulee kaiken aikaa uusia ja uusia maksuvaateita. On lähdettävä EU:sta !
- Anonyymi
Lähtö EU:sta on lähellä, onneksi.
- Anonyymi
Niin kenen EU:sta lähteminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kenen EU:sta lähteminen?
Vihervirat ja raha ainut joka eu hyödyt kahmii, loput paratiisiin piiloon käteisille.
- Anonyymi
Tuollaiset haaveet osoittavat vain sen, ettet tunne poliittisia realiteetteja. Suomi ei tule lähtemään EU:sta eikä edes kaikkein EU kriittisimmän puolueen puheenjohtaja Halla-aho ole esittänyt mitään sen suuntaista.
- Anonyymi
Mamuthan EU:ssa haluaa roikkua, laumoitetaanhan niitä Eurooppaan täysylläpitoon. Kaikille Suomen kansalaisille täytyy sallia kansanäänestys koko EU:sta ja etenkin liittovaltiosta, jota valmistellaan tässä rinnalla kaiken aikaa ihan hissun kissun. Sokkona kansaa ei saa johtaa enää harhaan. Tuoreimmille genreille EU:n päivitys on laki jaoikeus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339