Jatkuvasti muista naisista epäilevä vaimo, tehnyt sitä jo pitkän pitkän aikaa. Alkaa tuntumaan että eukolla on itsellä jotain säpinää jossain muualla. Saa paremman mielen kun väittää minun tekevän sitä mitä ehkä itse tekee. Vaisto vain sanoo näin. Eikä myönnä kun kysyn. Alkaa hermot mennä.
Sanokaa nyt prkl
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mun puolisolla on aika ajoin ollut taipumusta nähdä merkkejä siitä että mulla olis jonkun toisen kanssa meneillään jotain. Välillä hän on kehitellyt kokonaisia teorioita ja tarinoita tapahtumien kuluista. Olen ollut aivan ällikällä lyöty kun ei ole ollut yhtään mitään, ei käynyt edes kuvittelun tasolla mielessä moisia saati sitten käytännössä. Sitten yks kerta tajusin että hänellä itsellä tulee helposti ihastumisia muihin ja kuvitelmat ja ajatukset laukkaa ihastuksiin liittyen melko villinä joten hän ajatteli että minulla varmasti myös. En usko hänen pettäneen mutta kiusauksia on ollut. No huumorilla itse olen mielessäni suhtautunut hänen epäilyihin. Nuo epäilyt kun niitä nousee, ne työntää meitä kauemmas toisistamme. Välillä hellittää. Jos jatkuis pidempään nuo epäilyt, varmaankin se vähitellen jäytäis meidän välit hyytäviksi. Tuollainen epäilykuvio on toisen päässä eikä sille voi mitään muuta kuin yrittää pysyä tunnetasolla siitä irti eli ei provosoitua...
- Anonyymi
Miksi et saa suutasi auki ja ilmoittaa että et enää KOSKAAN halua kuulla häneltä noin idioottimaisen typeriä syytöksiä . Ilmoita että henkinen kuminauhasi katkesi nyt!
Ilmoita että jos hän yhdenkin kerran vielä aloittaa tuon saman sairaan laulunsa, varmistaa että on pakannut laukkunsa valmiiksi. Osoita ovea ja vaadi poistumaan. Lopullisesti. Enää koskaan palaamatta. Kysy : "Ymmärrätkö?"
Ei muuta. Ei selityksiä, ei rukoilua, ei selitysten kuuntelua. Ei mitään muuta.
Naisen noin henkilökohtaisuuteen ja teidän yhteiseen elämään heitetyt myrkkynuolet ovat tehneet tehtävänsä. Sinä et halua naista enää samaan talouteesi, kotiisi, lähellesi edes näköetäisyydelle. Aivan oman mielenterveytesi takia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647