Kertokaas rullaluistelijat ympäri suomen, että milloin ja missä olette aloittaneet rullaluistelun v. 2020? Missä kunnossa tiet oli ja oliko hiekat jo poistettu?
Lisäksi olisi kiva tietää rullaluisteluhalleista, joissa voi luistella kesät ja talvet. =))
Itse luistelin eilen (23.2.) ekaa kertaa Porvoon lähellä olevilla pikkuteillä.
Rullaluistelu 2020!!
Anonyymi
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Viime vklla Hesassa putsattiin pyörätiet
- Anonyymi
Empä ole vielä rulliksia saanut alle, mutta nyt näin korona aikana ilahduttavan paljon rullaluistelijoita olen nähnyt liikenteessä. Väkimäärä on moninkertaistunut aikaisempiin vuosiin nähden ja paljon nuoria opettelemassa.
- Anonyymi
Enpä ole Tampereella huomannut tuota lisääntymistä. Samaa vähäistä menoa. muutama uusi kasvo. Eivät edes koirat ole räksyttämässä luistelijan perään, kuten menneinä vuosina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605