Hei! Olemme lesbopariskunta joka etsii itselleen anonyymiä sperman luovuttajaa.
Asialla ei ole kiire ja toivommekin että tutustuttaisiin ennen luovutusta viestien kautta ja kertoisit itsestäsi enemmän.
Ja homma toimii muumimuki menetelmällä eikä isä koskaan kuule lapsesta tai meistä.
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä vauvatoive2020(miukumauku)hotmail.com
Anonyymi Sperman luovutus
20
1778
Vastaukset
- Anonyymi
24v kundi voi iha luomu menetelmällä tulla tekee vaikka molemmile. Asun pk alueella
- Anonyymi
Ei kiitos! :)
- Anonyymi
Syntiä kasvottomana ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Miten , missä muodossa pitäisi lähettää mikäli suostutte ,jos asuu kaukana voiko minigrip pussiin laskea ja kirjekuoren ?
- Anonyymi
Maksamme esim hotellin tms, eiköhän tuollainen ole soviteltavissa :)
- Anonyymi
Tekniikka kehittyy ja tulee paljastumaan kuka on lapsen oikea isä.
- Anonyymi
Onko kysymys maksullisesta seksistä?
- Anonyymi
Mistä on kysymys?
- Anonyymi
Luopumuksen jälkeen on vaikeampaa.
Hei olen aviossa 25v naisen kanssa meillä oli sperman luovuttaja 22v mies puoliso on raskaana onnea teille
Voin auttaa. Ottakaa yhteyttä ja kertokaa lisää.
Sposti nimimerkki ja perään suomi24.fi- Anonyymi
Onko tärpännyt? Terv lapsen isä.
Hei! Onko teille jo luovuttaja löytynyt?
Jos siitä iloa on niin aina sitä auttaa voi.
- Anonyymi
Hei! Toivoisin että voisit auttas minua. Laittaisitko profiiliisi s.postin?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890