https://news-fancy.com/29145-naideno-bibleiskoe-predskazanie-o-putinecare-full.html
"Flurry kirjoitti kirjan nimeltä "Venäjän prinssin profetia". Profeetan Hesekielin kirja sisältää toimittajan mukaan viittauksen Aasian vaikutusvaltaisen Aasian suurvallan tulevasta hallitsijasta: se on ”prinssi Roche, Meshech ja Fubal”.
Väitetään, että Fuval ja Meshekh ovat Venäjän federaation nykyaikaisia kaupunkeja (Tobolsk ja Moskova) ja Roche - itse asiassa Venäjä. Siinä mainitaan myös ”Magogin maa”, jonka Flurry yhdistää Kiinaan."
Onko Maagog Kiina?
4
100
Vastaukset
Minun käsitykseni on aina ollut, että on!
Se, että mitä kaikkea muuta Googiin ja Maagogiin liittyy, niin niistä voidaan keskustella kyllä vaikka kuinka. Venäjä ja Kiina.
Ei Jumala erittele nykyvaltion mukaan, vaan kansakuntien mukaan. Venäjä ja sen kansat ovat siis Goog ja Kiina, sen itäiset kansat ovat Maagog. Näiin liittyy kaikki nuo alueen valtiot. Uskon nimittäin, että lopun viimeisinä päivinä pikkuvaltiot yksinkertaisessti otetaan isompien haltuun.- Anonyymi
Pyhän kirjan sivut kertovat: https://www.israelprofetiassa.fi/18
- Anonyymi
Kiitos linkistä.
"Isä meidän rukous ja Kristuksen paluu"
"Jerusalemin tuho vuonna 70 on ennakkokuva koko maailman tuhosta aikojen lopulla, Luuk. 21" - Anonyymi
Melko selväksi tuli jutussa, että Goog on Turkki, ei Venäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440