Voinko mitenkään päätellä mitä naisen mielestä meidän välillämme on?
Olemme samalla kurssilla, jonka sisältöön kuuluu ennestään tuntemattoman ihmisen tapaaminen ja hänen kanssaan keskusteleminen mutaman viikon välein. Olemme tavanneet muutaman kerran viikossa, yleensä lounaalla ja sen lisäksi tuo varsinainen "keskustelutehtävä".
Omasta mielestäni tuo tarvittavaa tiheämpi tapaaminen voisi jo viitata jonkinlaiseen romanttiseen kiinnostukseen, mutta onko tämä naisten mielestä ihan vain tavallista ystävyyttä?
En haluaisi pilata mukavaa yhteistä aikaa kuvittelemalla liikoja, mutta en myöskään haluaisi hukata tilaisuutta johonkin muuhunkin...
Vain ystäviä, vai jotain muuta?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329