Sininen tulevaisuus on painunut menneisyteen.

Anonyymi

Enää ei mistään kuule sinisestä tulevaisuudesta mitään. Simo Elonki jätti puolueen. Sininen tulevaisuus on nykyisin menneisyyttä ja näin minä vähän ennustinkin. Sininen menneisyys

13

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ei tämä ole kellekkään yllätys. Suomessa on jo kokoomus, ei ole tarvetta millekkään halvalle, valehtelijoiden ja takinkääntäjien perustamalle, halpisversiolle siitä.

• Anonyymi

Höpöhöpöä taasen.

Hyvin on toimintaa sinisillä. Nimekkäitä ehdokkaita kaksissa tulevissa kaupallisten ketjujen edustajistovaaleissa.
      Heitä minä haluan kannattaa ja äänestää.

• Anonyymi

Juu kannattakaa muutkin, kotimaista ruokaa me haluamme.

• Anonyymi

Sinisten tehtävänä oli varmistaa Soinin asema ulkoministerinä hinnalla millä hyvänsä. Nyt sitten jäähdytellään kuntavaaleihin saakka, jonka jälkeen laitetaan lappu luukulle.

• Anonyymi

Siniset pehtoorit ovat työnsä tehneet pehtoorit saa mennä

• Anonyymi

Juurikin noin, voit ihan vapaasti laittaa lapun luukulles.
        Ketään ei kiinnosta ,
        mutta Sinisten aate on ja pysyy ja leviää kuin kulovalkea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin noin, voit ihan vapaasti laittaa lapun luukulles.
        Ketään ei kiinnosta ,
        mutta Sinisten aate on ja pysyy ja leviää kuin kulovalkea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sinisten kannattaisi irtisanoutua kokonaan tästä Sipilä-yhteiskunnasta koska joutuivat lopulta itsekin sipilismin petkuttamiksi

• Anonyymi

elo . kuka sellasta petturi loikkarii edes äänestä.

• Anonyymi

Monikaan ei äänestänyt sinisiä eduskuntavaaleissa, äänestin persua mutta jos olisi loikannut sinisiin en ikinä enää äänestäisi kyseistä ehdokasta. Luottamusta ei ko.henkilö menettänyt ja kannatus kasvoi tuhansilla äänillä.

• Anonyymi

Soinin sininen Tulevaisuus on kohdistunut Fazerin sinisen nauttimiseen, missä aika mukavasti kuluukin, isolla henkilöllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soinin sininen Tulevaisuus on kohdistunut Fazerin sinisen nauttimiseen, missä aika mukavasti kuluukin, isolla henkilöllä.

Soini epäonnistui massiivisesti

• Anonyymi

Sininen liike perustettiin lähinnä Soini kopsujen varmistamiseen ei muuta ideologiaa takana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60