Olin yksin mökillä kun kihlatulla oli koko viikonloppu töitä. Sytyttelin hellaan valkeata ruuan laittoa varten kun kaverin parinkymmenen vuoden takaa pöllähti pihaan taksilla. Oli aloittanut aikaiseen kaljan oton ja lähti yksinään liikenteeseen. Vaimo jäi kotiin.
Välittömästi tupaan tultua alkoi halaamaan oikein kunnolla. Kullini meidän välissä heräili välittömästi. Työnsin käteni hänen housujensa sisään takapuolelta ja aloin puristelemaan pakaroita. Ei kauaa kestänyt kun sormeni liikkuivat pyllyvakoa edestakaisin. Kaveri alkoi huohottamaan ja levitti samalla jalkoja. Etusormeni upposi pyllyreikään ja painoin niin syvälle kun yltti. Pyöräytin sormea laitoja pitkin samalla kaveri potki housut pois jalastaan.
Alta aikayksikön heitimme vaatteet pois ja painuimme makuutilaan missä kaveri meni sängylle kontilleen niin että kyynärpäät olivat alhaalla ja polvet kuokussa reisiä vasten. Pyllyreikä avoimena alkoi tehdä lypsäviä liikkeitä.
Äkkiä vaan kortonki päälle ja saman tien heittäydyin sängylle ja työnsin kaluni sykkivään pyllyyn. Painoin hitaasti pohjaan ja aloin liikutella edestakaisin yhä nopeammin. Ei kestänyt kauaa kun saimme valtavat orgasmit.
Sen viikonlopun aikana uusimme monta kertaa nautingon.
Yllätyspano kaverin kanssa
Anonyymi
0
3108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499