Seuraavaassa dokumentissa perusteellisesti pureudutaan siihen minkä tyyppisiä ihmisiä lahkojen pastorikunta ja muu lahkon loisporukka on ja minkälaisiksi muuttuvat ne ihmiset, jotka kerran viikossa käyvät kuuntelemassa loistensa saarnoja ja puheita:
https://areena.yle.fi/1-50350339
Mitä ovat lahkojen pastorit ja muu lahkon loisporukka?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ohjelma ei ole katsottavissa ulkomailla. PItää hankkia vpn
- Anonyymi
Miten opit "syntyivät", kylmäävää https://www.youtube.com/watch?v=5v8_mHIKUp8
- Anonyymi
Airut- äpärien puheet, ne on tienlaidasta isättömien huutelua, vailla elämää.
Niissä ei ole iankaikkisen elämän sanomaa, siis ovat pystyyn kuolleitten höpinää.
Minua tuollaisena airueena keljuttaisi olla ilman Isää.
Kun on ilman Isää- on kuriton, ailahteleva, päämäärätön penikka. Mutta, itsepä on valinnut isättömänä vaelluksen, että voi kurittomana elää.
Siksi äpärällä ei ole perintöön johtavaa oikeutta elämässä. Synnin palkka on äpärän kohtalona kuolema.
Sinne jäi- tienposkeen, koska ei taipunut elämässään isän rakkaudellisen ohjauksen ja kurituksen alle. Ei ollut kotia, ei ole perhettä, ei mitään, vaan sianrualla elävä kerjäläinen. - Anonyymi
Aloittaja voi dokkarista pitää pallon hallussaan ja miettiä sitä, miksi maailma on tällainen ja tuo ohjelma juuri puhuukin siitä.
Eli isättöminä äpärinä ihminen on paha ajassa.
He eivät ota vaaria neuvoista, eikä ohjeista, mikä olisi Elämän Jumalanlain kautta elämässä paratiisimaisen päämäärätitetoinen elämä.
Vaan äpäryys on sitä, että MINÄ, MINÄ maailmassa otan pyssyn siunaan ja ammun veljeä päähän, tapan sen, koska vielä uhrikin oli vastoin sitä omaa hedelmää, jolla olisin palvonut. Sitähän se on, eli pallo oli aloittajalle eritoten kohtikäyvä.
Maailma käyttää lähimmäistä hyväksi, siksi on orjuus ja haureus.
ts. isättömien kenttä.
Siinä on sitten naurajat rivissä, piipunpolttajat ja pilkkaajat, eli pitäkää vain pallo itsellänne ja katsokaa analyysiä siitä, mitä se todellinen kusipäisyys- sanoillanne on.
Lihanne ei taivu Jumalantahtoon ja Jumalantahdon päämäärä on rakkaus.
Se ON elämä. Siitähän on kyse - elämässä.
Pilkkaajina osaatte olla ja arvostelijoina, mutta suunne tunnustaa kenen leireissä seisotte ja sen puun hedelmä on karsee katsoa.- Anonyymi
No sinä koulut kesken jättänyt laiskuri olet juuri hyvä esimerkki tuossa aloituksen YLE:n dokumnetissa esiin tuodusta ihmistyypistä. Olet lahkosi kusettama aivoton pieru, jonka lahkon valtaapitävät kusipäät ovat valjastaneet omiin käyttötarkoituksiinsa.
- Anonyymi
Aloittajan paskapuheet eivät hetkauta.
- Anonyymi
Dokumentissa pureudutaan aloittajan tapaisiin ihmisiin eli kusipäihin. Selailin ohjelmaa, enkä huomannut, että siellä olisi kerrottu pastorikunnasta tai muusta uskonlahkon porukasta. Millä minuuteilla heistä puhuttiin?
- Anonyymi
Miksi kaikki idiootit ja tyhjäpäät hakeutuvat tai paremminkin ajautuvat uskonlahkoihin?
- Anonyymi
Siitä syystä, että uskonlahkojen jäsenet eivät tarvitse aivoja, koska aivot pitää luovuttaa lahkon valtaapitävien vallan alle ja jäljelle jää vain nyökyttelevät tomppelit=lahkon jäsenet, joita pastorit ja muu lahkon loisporukka käyttää surutta hyväkseen.
- Anonyymi
Hahahahahahahhahaa :-)))
Poltin pari pesällistä, naurattaa...
T: Iloinen nauraja- Anonyymi
Heh, niin minuakin naurattaa... Varsinainen kusipää on itse aloittaja, vaikka harva aivonsa pessyt sitä havaitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, niin minuakin naurattaa... Varsinainen kusipää on itse aloittaja, vaikka harva aivonsa pessyt sitä havaitsee.
Ei ole kusipää, vaan suorapuheinen rehellinen mies. Turha kaunistella totuutta.
T: Iloinen nauraja
- Anonyymi
Aloituksen tekijä osui naulan kantaan ja se tietysti oli punainen vaate lahkon valtaapitäville ja jäsenistölle.
Lahkoon huijattuja harmittaa suunnattomasti, että heidät paljastetaan housut kintuissa määkivinä lampaina ja lahkonsa aivo-orjina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124