Oli oika päätös lopettaa lehden tilaus vuosia sitten. Uteliaisuus kuitenkin voitti, tässä päivänä muutamana aukaisin kuitenkin lehden, jo pääkirjoitus sai katumapäälle. Meneekö tällainen aivopesu ihan oikeasti läpi terveelle ihmiselle siis sellaiselle joka ei usko ihan kaikkea mitä koetetaan syöttää.?
Sopiva paikka kyseiselle julkaisulle löyykin ulkohuussista.
Savon sanomat
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä lehti on sananvapauden vihollinen, asialliset kommentit poistetaan välittömästi. Sen tien päässä ei hyvä heilu pitkässä juoksussa.
- Anonyymi
Lehden asenne on jo pitkään ollut vain poliitikkoja nuoleskeleva ja tavallisia kansalaisia vastaan oleva. Aina on pyrkimys lehdessä nolata kansalaiset kuin halvoissa lööppilehdissä.
En ole koskaan SS-lehteä tilannut enkä aio tilatakaan. Olen vain lukenut sitä joskus esim. työpaikalla jos ei kerrassaan mitään muutakaan tekemistä ole...
- Anonyymi
Savon Sanomat Finnpulpin mainoslehti. Vieläkin mainostaa Finnpulpia vaikka KHO:n päätöksestä on kaksi kuukautta.
Useamman kerran Savon Sanomat on pyyhkinyt pöytää Julkisen Sanan Neuvostolla.
"Journalistin ohjeet edellyttävät, että tiedotusvälineet erottavat selkeästi toisistaan ilmoitukset ja toimituksellisen aineiston sekä torjuvat piilomainonnan." - Anonyymi
Perussuomalaisia saa näköjään mollata jopa väärin perustein. Ihan pääkirjoitusta myöten. Yritäpä oikaista niin asiallinen kirjoituksesi poistetaan.
Sen sijaan säestävät huutelijat ja samaa virttä veisaavien mielipiteitä ei sensuroida.
Se on moro ja tattis, ikinä en aukaise noin röyhkeän puolueellista lehteä joka rikkoo sananvapautta vapaassa maassa. - Anonyymi
Päivän lehteen oli kaivettu eläkkeellä oleva Savon Sanomien toimittaja Ryynänen puolustamaan Finnpulpia. Kova hinku Savon Sanomilla on kyseenalaistaa KHO:n laillista päätöstä.
- Anonyymi
*
Savon Sanomien alkuperäinen nimi on Suomen Shamaanit. Jos et noitana tuota tiedä, et osaa omaa historiaasi, mutta EI SE MITÄÄN, kohta sattuu happopäähän, kun sähköt ja tv-lähetykset sekä internet ja lehdet plus RADIOT lakkaavat toimimasta kokonaan siellä Kuopion laaksossa eli koko Kuopion läänissä. Syyn tiedätte.
Terveisin,
Tietäjä Moinen
*- Anonyymi
Savon Sanomien alkuperäinen nimi oli Sonta Silimä.
Anonyymi kirjoitti:
Savon Sanomien alkuperäinen nimi oli Sonta Silimä.
Käväisin muutama viikko sitten Kuopiossa ja silmäilin läpi päivän Savon Sanomat. Lehti yllätti minut positiivisesti. Todella mielenkiintoisesti kirjoitettuja juttuja ja uutisia. Toivotan lehdelle pitkää ikää ja paljon uusia tilaajia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450