Minne mennä pääkaupunkiseudulla?

Anonyymi

Jos näin aikuisena naisena 40 pääkaupunkiseudulla lähtisi yksin liikkeelle, minne kannattaisi suunnistaa että parhaiten tutustuisi muihin naisiin aluksi kaveripohjalta? Korkea kynnys mennä yksin bileisiin, mielellään jotain muuta.

21

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helsinki Pride -yhteisön, Mummolaakson ja Naisasialiitto Unionin ryhmätapaamiset. Niissä on kaikenikäisiä.

• Anonyymi

Unskalla on tietty myös heteronaisia riippuen ryhmästä.

• Anonyymi

Rohkeasti vain mukaan ryhmiin, sitä kautta tutustuu helposti ja voi halutessaan tavata muuallakin tai vaikka mennä yhdessä bileisiin.

• Tykkäätkö pelata korttia?

• Anonyymi

Missä sitä pelataan?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä sitä pelataan?

Yleensä siellä täällä jonkun kodissa, joskus ravintolassa, kesällä myös ulkona, jos pöytä löytyy.

• Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

Yleensä siellä täällä jonkun kodissa, joskus ravintolassa, kesällä myös ulkona, jos pöytä löytyy.

Helpompi ehkä mennä ensin yleiseen tapaamiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat yleisellä tapaamisella?

• Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

Noita ryhmiä jotka ei ole kenenkään kotona ja voi mennä sopimatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Noita ryhmiä jotka ei ole kenenkään kotona ja voi mennä sopimatta.

Ok. Tanssien lisäksi tulee mieleen Projekti Q:n tapaamiset, jos olet myöhäisherännyt. Sitten on lukulepakot (hki). Onko sun vaikea sopia etukäteen osallistumisesta?

• lueskeleva kirjoitti:

Ok. Tanssien lisäksi tulee mieleen Projekti Q:n tapaamiset, jos olet myöhäisherännyt. Sitten on lukulepakot (hki). Onko sun vaikea sopia etukäteen osallistumisesta?

Missä päin vaikutat?

• Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

Helpompi mennä ihan spontaanisti nyt aluksi.

• Anonyymi

Voisin mielelläni mennä ensikertalaisen kanssa yhtä matkaa jonnekin, mutta täällä ei valitettavasti voi sopia mitään. Edellä mainittuihin tapahtumiin voi mennä yksinkin ja monet ovatkin yksin liikkeellä.

• Anonyymi

Helsinkiin ovat kerääntyneet käytännössä kaikki Suomen homot ja lesbot, joten seuraa ei ole vaikea löytää.

• Anonyymi

Kavereita ja ystäviä on helppo saada, muu onkin sitten kiinni siitä kuuluisasta kemiasta..

• Ei kaikki. Mulla on kaverin lesboja Nokialta, Tampereelta, Oulusta, Lahdesta,...

• Anonyymi
        lueskeleva kirjoitti:

Ei kaikki. Mulla on kaverin lesboja Nokialta, Tampereelta, Oulusta, Lahdesta,...

Suurin osa.

• Anonyymi

Vihreiden saama äänimäärä vaalipiirissä on suoraan verrannollinen vaalipiirin homojen ja lesbojen määrään. Siksi stadissakin on vihreillä niin suuri kannatus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreiden saama äänimäärä vaalipiirissä on suoraan verrannollinen vaalipiirin homojen ja lesbojen määrään. Siksi stadissakin on vihreillä niin suuri kannatus.

Ei tässä politiikka ole aiheena, turha sotkea keskusteluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4910
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      91
      1385
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      142
      1189
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      977
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe