Hautajaiset ovat ohi,mutta mieli on vielä jäänyt kappeliin ja muistotilaisuuteen.
Mitenkä olivatkaan nuoret miehet pukeutuneina pukuihin ja kravatteihin.
Kyllä puku tekee miehestä miehen.
Kunnioittivat näin äitini muistoa.
Todella mahtava ja liikuttava ele nuorisolta.
Vielä on edessä uurnan lasku.
Sitten virallinen osuus on ohi.
Unohtamatta perukirjaa.
Vaeltelu metsässä koiran kanssa auttaa mielialaan.
Aika kultaa muistot.
https://youtu.be/Min0DIYggQw
Puku tekee miehen
26
53
Vastaukset
- Anonyymi
Otan osaa suruusi.
Voit olla hyvilläsi ettei entinen palstalainen ole täällä rääky rääkyy yhyyttelemässä.Ano
Mistä tunsit mietteeni.
Noin juuri ajattelin, että ennen olisi heti tullut kuraa niskaan.
Kiitti osanotosta.
On aika mennä eteenpäin.
Seuraavaksi synttäreille. On vähän kevyempää juhlaa.2lesken kirjoitti:
Ano
Mistä tunsit mietteeni.
Noin juuri ajattelin, että ennen olisi heti tullut kuraa niskaan.
Kiitti osanotosta.
On aika mennä eteenpäin.
Seuraavaksi synttäreille. On vähän kevyempää juhlaa.Tuohon edelliseen vielä synttärilaulu.
https://youtu.be/EqolSvoWNck
- Anonyymi
Mies on huono ottamaan kehuja vastaan. Olivat töissä farkuissa, ihan siististi puettuina. Kun oli kokouksia työpaikan ulkopuolella tai tuli vieraita, he laittoivat puvun. Tapasin huikata. Jestas kun on komeita miehiä käytävällä. Kukaan ei koskaan sanonut Kiitos, vaan olivat hämillään, lähes kiusaantuneen näköisenä. Kyllä puku miehen tekee.
Valoisampia seuraavia päiviä aloittajalle.Ano
Olen huomannut samaa. Mies ei itsekään tajua kuinka salskea näky hän on puvussa.
Ei tunne itseään, mutta sivusilmällä vilkuilee peiliin ja on salaa tyytyväinen.
Aamut ovatkin jo onneksi valoisampia. Vaikuttaa mielialaan.
Elämä jatkuu kaikista kolhuista huolimatta tai ehkä juuri niiden takia.
Mieheni laittaa harvoin puvun ylleen, hautajaiset lähes ainoita tilaisuuksia joihin tummaan pukuun pukeutuu.
Että mä ihailen, vaikuttaa komeammalta, ryhdikkäämmältä ja tyylikkäältä.- Anonyymi
Tuulipuku paras puku. Eipä ole koskaan ollut pukua. Enkä sellaisiin pippaloihin mene vastakaan, jossa puku pitäisi olla.
- Anonyymi
Tuulipuku puolustaa paikkaansa ulkoillessa. En ymmärrä sen halveeraamista.
Ehkä sitä pitäisi lanseerata uusilla malleilla (muttei P.S.:n väreillä; pilasi Nanson).
Mutta tv:ssa silmäni pitävät hyvin pukeutuneista ihmisistä.
Miehillä puvut tai blazeri ja pitkikset.
Aamulla kolmosen meteoriikki oli kuin yöpaidassa. Ei, please he.
Jotenkin koen kohteliaaksi, että ei tulla ryppyisinä kuin jostain rytkyriihestä.
Urheilutoimittajat ja asiantuntijat taitavat omata kärkipään pukeutumismaun.
Beng
Nyt tars syödä puuro ja limputtaa viemään kortteja postiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitä pitäisi lanseerata uusilla malleilla (muttei P.S.:n väreillä; pilasi Nanson).
Jotenkin koen kohteliaaksi, että ei tulla ryppyisinä kuin jostain rytkyriihestä.
Beng
Nyt tars syödä puuro ja limputtaa viemään kortteja postiin."Urheilutoimittajat ja asiantuntijat taitavat omata kärkipään pukeutumismaun."
Valitettavasti naispuoliset urheilutoimittajat pukeutuvat useimmiten kuin eivät olisi koskaan tyylikoulusta kuulleetkaan. Eikä oma silmä sano näköjään mitään.
Hirmu usein olen jopa ääneen lausahtanut: voi jessus! Enkä ihan positiivisissa merkeissä.
Myös urheilullisen oloisesti voi pukeutua niin että näyttää hyvältä. Tsempatkaa hyvät toimittajat, teillä useimmilla on kroppakin kuin luotu tyylikkäille ja hyvin istuville vaatteille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beng
Nyt tars syödä puuro ja limputtaa viemään kortteja postiin.Beng ... miten hitossa sit tähänkin avaukseen tungettua ps vihasi :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beng ... miten hitossa sit tähänkin avaukseen tungettua ps vihasi :/
Täh.
Enhän.
Vaan Sinä haet kierolla tavalla persuhuomiota taas. Olevinasi näppäräkin? Puolueesi ehkä lyhennettäisiin, kuten teit ps, sillai pienesti.
Voi sinua reppanaa.
Ei osunut, saatikka uponnut, vaan tulee pumerangina, fiuuuu, väistä vähän.
Eikö Nanso sano mitään? Eikö sen pitkäaikainen suunnittelij P.S. ole tuttu nimi?
Beng
Olin näet korrekti, enkä kirjoittanut Paula Suhosen nimeä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh.
Enhän.
Vaan Sinä haet kierolla tavalla persuhuomiota taas. Olevinasi näppäräkin? Puolueesi ehkä lyhennettäisiin, kuten teit ps, sillai pienesti.
Voi sinua reppanaa.
Ei osunut, saatikka uponnut, vaan tulee pumerangina, fiuuuu, väistä vähän.
Eikö Nanso sano mitään? Eikö sen pitkäaikainen suunnittelij P.S. ole tuttu nimi?
Beng
Olin näet korrekti, enkä kirjoittanut Paula Suhosen nimeä....Meniköhän oikein?
- Anonyymi
Väärin.
Ihan ekaks, tympii tollanen itsesäälissä piehtaroiminen nettipalstoilla, jos joku mutsi sattuu delaan. Oma asias, kaikilla vanhemmat kuolee.
Pukeutumisesta, kyllä mies kantaa pukuaan, ei puku miestä. Ja just jossain hautajaisissa, häissä se tule räikeästi esiin. Joopajoo, kymmenet vuodet sitten ostettu kittana ja huonosti istuva halpakaupan puku, linttaan astutuilla alunperin harmaila pehmiskengillä kruunattuna jonkun kyttyrän juntin niskassa. Eikä takuulla osata ja sulkea nappeja takista.
Melkein olen mieltä, sama ois noitten massey ferguson miesten sama käydä juhlissa puhtaammat haalarit päällä, kuin koittaa jotenkin näyttää vanhojen rääsyjen kanssa muka siisteiltä. Naurettavilta net näyttää.
=DW=- Anonyymi
Eiköhän jokaisella palstalaisella ole oikeus kirjoittaa aiheista, jotka heitä koskettavat, vaikka ne joitain kirjoittajia tympäisisivätkin?
Jos aihe tympäisee, niin on viisainta olla ottamatta kantaa asiaan.
Korrekti käytös tekee ihmisestä ihmisen myös täällä.
kylmätotuus Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän jokaisella palstalaisella ole oikeus kirjoittaa aiheista, jotka heitä koskettavat, vaikka ne joitain kirjoittajia tympäisisivätkin?
Jos aihe tympäisee, niin on viisainta olla ottamatta kantaa asiaan.
Korrekti käytös tekee ihmisestä ihmisen myös täällä.
kylmätotuusHän nyt kirjoitti siinä omasta puvustaan ja tyylistään.
Onneksi ei ollut kutsuvieraana niihin hautajaisiin.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Hän nyt kirjoitti siinä omasta puvustaan ja tyylistään.
Onneksi ei ollut kutsuvieraana niihin hautajaisiin.Nimimerkki, jolle kommenttini osoitin, osaa varmasti vastata itsekin.
Tuskinpa hän sinun apuasi siihen tarvitsee.
Jos sinulla on aloitukseen jotain sanottavaa, niin tee se.
Malta mielesi, äläkä sotkeudu toisten nimimerkkien välisiin kirjoituksiin!
kylmätotuus Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkki, jolle kommenttini osoitin, osaa varmasti vastata itsekin.
Tuskinpa hän sinun apuasi siihen tarvitsee.
Jos sinulla on aloitukseen jotain sanottavaa, niin tee se.
Malta mielesi, äläkä sotkeudu toisten nimimerkkien välisiin kirjoituksiin!
kylmätotuusOlet ymmärtänyt väärin (päin persiitä) avoimen yleisen keskustelupalstan luonteen.
Tämähän ei ole chat, vaan täällä voivat kaikki kommentoida avoimesti mihin väliin haluavat.Ano/DW
Mielestäni en piehtaroi itsesäälissä.
Kun on paljon kirjoitettu yksityisten palvelukotien huonosta hoidosta, halusin tuoda julki hyvän ja vanhuksista huolehtivan paikan.
Alusta loppuun, 4 vuotta, äitini kaikki asiat hoituivat parhaalla mahdollisella tavalla.
Hautajaisvieraat koostuivat enemmälti nuorista miehistä.
He kantoivat Cuccin pukunsa ylväästi.
Työssään ovat tottuneet käyttämään pukua.
Harmailla pehmiskengillä kävelevät ilmeisesti perunanviljelijät ja tuntemasi loispummit.
Ei ole kunnia tuntea tuollaista sakkia.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin (päin persiitä) avoimen yleisen keskustelupalstan luonteen.
Tämähän ei ole chat, vaan täällä voivat kaikki kommentoida avoimesti mihin väliin haluavat.Se ei kuitenkaan ole pakollista ja fiksummat ymmärtävät, sulla on pakkomielle vängätä väliin.
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kuitenkaan ole pakollista ja fiksummat ymmärtävät, sulla on pakkomielle vängätä väliin.
Noh!
Kukas siihen nyt vänkäsi väliin? Et sitten taida lukeutua niihin fiksuihin sinäkään.
Onpa meitä tässä jo kaksi tolloa.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Noh!
Kukas siihen nyt vänkäsi väliin? Et sitten taida lukeutua niihin fiksuihin sinäkään.
Onpa meitä tässä jo kaksi tolloa.Noh, en vängännyt väliin kun sulle vastasin puuttumatta toisen kirjoittajan tekstiin.
Anonyymi kirjoitti:
Noh, en vängännyt väliin kun sulle vastasin puuttumatta toisen kirjoittajan tekstiin.
Vänkäsithän, kun olin keskustelemassa kylmätottuuven kanssa ja hänelle sen kommentin olin laittanut, enkä sinulle.
Ni eiköhän sovita, että koska meillä samat taipumuksen on vängätä väliin, niin jatketaan vain samaan malliin, koska se ei kiellettyäkään ole.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Vänkäsithän, kun olin keskustelemassa kylmätottuuven kanssa ja hänelle sen kommentin olin laittanut, enkä sinulle.
Ni eiköhän sovita, että koska meillä samat taipumuksen on vängätä väliin, niin jatketaan vain samaan malliin, koska se ei kiellettyäkään ole.Noh sun vadtaukses hälle käsitteli dw kirjoitusta, mun vaan sun omaasi😉hiukka eri
Anonyymi kirjoitti:
Noh sun vadtaukses hälle käsitteli dw kirjoitusta, mun vaan sun omaasi😉hiukka eri
Minun omaani, joka liittyi hänen kommenttiinsa, eikä ollut tarkoitettu ollenkaan sinulle.
Miksi muuten vänkäilet anonyyminä?- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Minun omaani, joka liittyi hänen kommenttiinsa, eikä ollut tarkoitettu ollenkaan sinulle.
Miksi muuten vänkäilet anonyyminä?Mietkpä sitä😎🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietkpä sitä😎🤣
Aloittajalle: ennen tätä ketjua olin sattumoisin selannut toisen isovanhepani hautajaiskuvia.
Ns. korrektia pukeutumista, vaikka oli kesä, kuuma.
Omalla tavalla nuo kuvat on myös ajankuvaa.
Siinä näkyy 'muoti' ja kampaukset.
Toisen isovanhempani hautajaiset olivat yli kymmenen vuotta aiemmin, talvella ja tuolloin naisilla oli hatuissa mustat harsot, takeissa turkista, miehillä mustat palttoot ja valkoiset kaulaliinat (hienot).
Kaikkea karsiutuu pois.
Kyllähän tilaisuuteen pukeutuminen on tilaisuuden arvostamistakin.
Beng
Kraga on toisille hirttosilmukan kaltainen ja toisille vain täydentävä osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965