Juu. Eli hakusessa Nainen joka tykkää vyödildolla panna miestä. Löytyykö teitä?
Olen 36v hoikka ja siisti mies.
StrapOn Naista Oulusta?
16
898
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on yksi nainen Oulun seudulta. Itseäni ei kiihota mikään pieni dildo vaan omistan horse dildoja ja tykkään panna niillä. Näkee kuinka mies ottaa kunnon munaa vastaan. Joten ala venyttää analia niin ei satu kovin. Ja anna sitten yhteys tiedot kun olet valmis.
- Anonyymi
Työnnä vaan omaan rectumiis Hyi hemmetti
Jhh81 kirjoitti:
Moikka. Ota yhteyttä tuohon mun suomi24 nimimerkkiin, niin keskustellaan lisää.
Mulla on suomi24 treffit ilmoitus johon vai laittaa viestiä!
- Anonyymi
Mistä näitä paskaperseitä oikein sikiää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyppäs sitä ihan itseltäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tollasia sekasikiöitä oikein sikiää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kiinnostaa kun täällä roikut.
UP...vielä hakusessa
- Anonyymi
Oota mut elä pitkästy sontatykki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toisia haukkuu se ite on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tollasia sekasikiöitä oikein tulee.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154