Siis oikeesti.! Voiko joku auttaa? Musta tuntuu, et minä ja pari poikaa saadaa huomenna raivarit meiän opettajalta kuin se tulee huomenna kouluun. Sijainen ollut viikon. Voiko joku auttaa, et miten en stressais niitä huutoja, koska oon ainut tyttö, joka siis piti ääntä tunnilla! Ja tuntuu et best frendit häpee muo
Mitä jos saadaa huomen raivarit???
Anonyymi
2
93
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tapa hoitaa tilanne on pyytää anteeksi ja luvata ettei tilanne tule toistumaan.
- Anonyymi
Siis ihanniinku kilarit vai, noseki o koulun syy.
Mun mielest rexin pitäs maksaa jotai korvauksii tai jotai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670