Toisen vuosia kestänyt salasuhde selvisi sattumalta. Olin tietysti hullu ja vainoharhainen. Asia kuitattiin sillä, että ylireagoin ja kehitän turhaa draamaa pikkuasiasta. Henkisesti olin loppu. En ole 100% varma loppuiko suhde. Työpaikalla paistattelee mielellään vastakkaisen sukupuolen ihailun kohteena. Seksiä on kerran 6kk. Itse en suunnitellut rakastuvani toiseen. Puoliso sai tietää ja alkoi uhkailu, panostaminen, pakottaminen suhteen lopettamiseen, koska muuten tilanne ei voi parantua. Välillä hän aneli jäämään, suri, välillä käyttäytyi agressiivisesti ja sekavasti. Seksiä ei juurikaan ole ollut mutta nyt innostus läheiseen kontaktiin on pakonomaista. Yritin, enkä pystynyt. Sitten alkoi kiristäminen talolla. Pakonomainen sivusuhteen tietojen etsiminen ja kysely. Sukulaisille minun haukkuminen. Mielenterveyteni kyseenalaistaminen. Hänen pettämisensä ohitettiin olan kohautuksella ja hänestä kuoriutui melkein psykoottinen hirviö, kun näin itse kiinni.
Sivusuhteen väsyi tilanteeseen ja hän jätti minut. Jäin avioliittoon ja puoliso palautui normaaliksi itsekseen, minä en. Enkö pysty parempaan, arki kai rullaa kun panee omat tarpeet ja onnellisuuden off- tilaan ja kestää. Onko muita?
Monen vuoden sivusuhde
Anonyymi
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Nait vieraan kanssa ja jouduit henkiseen ristiriitaan läheisyydestä, niin myös miehesi? Toki voitte jättää toisenne, ei muuta kuin häviäjiä silloin liitossanne. Vittu,et mieli tekis kysyä " et onko se toiselta salaa naiminen niin HELVETIN tyydytystä antavaa. Orgasmin saa niin monin muinkin eri tavoin, eikä sitä jää itkemään yhdeltä, joka voisi olla käytännössä tuhat muuta. Tyhmä olet, niib myös miehesi.
Ainoa kommentti tähän voi olla että miksi ihmeessä olette vielä yhdessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667