Toimiiko teillä chatti sivusto
chat ei toimi
25
118
Vastaukset
- Anonyymi
toimiiko muille?
- Anonyymi
toimiiko muille???
- Anonyymi
Ei toimi, eikä Suomi24 tuki mitään ilmoita ongelmasta,,,
- Anonyymi
Hei! Ei toimi chatti täälläkään. Ei ole toiminut moneen päivään. Laskee kyllä sisälle, mutta sitten jää lataamaan sivua eikä etene. Poistu-nappia painaessa kerkeää sitten nähdä, että paikalla on porukkaa ja keskustelu on käynnissä. Kyllä harmittaa kun jo kohta viikon ollut toimimaton chatti.
- Anonyymi
Minulla just sama ongelma täälläkin, mikä käyttöjärjestelmä ?
- Anonyymi
Ei toimi ei, just samaa onglemaa täälläkin. Kertokaa jos joku keksii missä vika ?
- Anonyymi
Voisko ongelma liitty CCleaneriin ? ajoin eilen uuden version v5.64.7577 (oli muuttunut ulkonäkö siinä cleanerissa) , sen jälkeen on just tommoinen ongelma ilmentynyt .
Jos tosiaan joku keksii ratkaisun niin ilmoitellaan tänne.
- Anonyymi
ei toimii, kaikki kokeiltu... eilen en päässyt aamulla pääsin mutta nyt taas ei anna lataa sivustoa jää vaan pyörimään. Ehdotuksia mitä voisin tehdä
Moikka sama ongelma mut kun otin virusturvan telian pois päältä, päästi heti chattiin mutta ei ilman virusturvaa voi olla ...F securella siis ongelma
- Anonyymi
Minulla myös Telia operaattorina, hyvä Ulla , pääsen kyllä toisella koneella sättiin , mutta en tällä pöytäkoneella... Odotellaan "sekuren miesten" korjauksia ...
- Anonyymi
F-secure täälläkin. Jaahas sekö se onkin ongelmana? Saisivat kyllä korjata tuon ongelman. Ollut jo viikon tilanne tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
F-secure täälläkin. Jaahas sekö se onkin ongelmana? Saisivat kyllä korjata tuon ongelman. Ollut jo viikon tilanne tämä.
Joo, Ullan neuvoilla kokeilin ja aivan oikein Soneran Turvapaketti --- > asetukset -- > sieltä palomuuri asetuksiin jne .... -- > "Kehittynyt verkkosuojaus osiosta otti tosiaan täplän pois niin avot... Mutta laitoin täplän takaisin.. F-Securen pitää homma korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Ullan neuvoilla kokeilin ja aivan oikein Soneran Turvapaketti --- > asetukset -- > sieltä palomuuri asetuksiin jne .... -- > "Kehittynyt verkkosuojaus osiosta otti tosiaan täplän pois niin avot... Mutta laitoin täplän takaisin.. F-Securen pitää homma korjata.
Ok. Minulla on F-Secure hankittu suoraan ilman välikäsiä. En uskalla poistaa tuota "täplää". Oletko laittanut viestiä Securelle tuosta ongelmasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Minulla on F-Secure hankittu suoraan ilman välikäsiä. En uskalla poistaa tuota "täplää". Oletko laittanut viestiä Securelle tuosta ongelmasta?
Kokeilin päästä kännykällä chattiin niin eipä sekään toimi. Laskee sisälle ja sitten heittää heti pihalle. Nikki jää näkyy sitten "eteisen" puolella listalla. Eli taitaa sittenkin olla suomi24:n ongelma. Kännyssä ei ole f-Secure.
Eipä toimi vieläkään
- Anonyymi
No ei toimi, ei. Mikä ihme tässä oikein mättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei toimi, ei. Mikä ihme tässä oikein mättää?
kuulemma f securen viimeinen päivitys tehnyt sitä että e pääsee chattiin.. suomi24 kuulemma tutkii asiaa mutta siihen voi mennä aikaa ennen kun ne löytää ratkaisun
Sinne pitäs ilmoittaa että päivittisivät taas uudemman kerran..
- Anonyymi
Mistähän löytäisi toimivan sättisivuston..
- Anonyymi
chat, toimii, laiton juuri: Katin ulos siis kissan Ghat, on enlannin sanasta "katti" siis kissa, kyllä toimi, teki pissat ja kakat,,, eli tomiii.."täplät" siis pois ja gatti ulos;)))
- Anonyymi
eihän toimi
- Anonyymi
Ei ole toiminut muutamaan päivään,, kun kirjauduin ja menin chat tupaan, en päässyt sieltä pois,
- Anonyymi
Taitaa olla yhtä pahaviirus kuin toi koronakin.
Ei toimi ei.. nyt olis aikaakin kun eristyksssä ollaan..
- Anonyymi
Ei ihme kun ikäväkin on mitä on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450