Jouduin viemään melko villin kissan eläinlääkäriin. Väkisin se laitettiin kantolaatikkoon. Nyt ei oikein uskalla enää nukkua kotona, koska pelkää, että taas se laitetaan laatikkoon. Onko kokemuksia?
Kissa järkyttyi eläinlääkärikäynnistä, nyt pelkää kotona
5
238
Vastaukset
- Anonyymi
Eläimet elää hetkessä.Joten käyttäydy itse kun mitään ei olis käynyt,äläkä surkuttele mennyttä.
- Anonyymi
Juu, monet saa lemmikkinsä pelkäämään vaikka mitä.Kun äänen tai muun kuullessaan silittelevät ja säälittelevät kissaa tai koiraa.Niin tehdään säikkyjä pelkääviä lemmikkejä.
- Anonyymi
Saatoit menettää sen luottamuksen...ja mitä stressaavaa eläinlääkärissäkin sitten on tapahtunut...
- Anonyymi
Feliway pariksi vuorokautta pistorasiaan(ulottumattomiin,myrkyllistä nieltynä) ja se kantoloota pois näkyvistä. Toipuu se.
- Anonyymi
Mistä tiedät mitä pelkää, kertoiko?
Joillakin omistajilla on taipumus inhimillistää eläinyä, ja sanoittaa sen tunteita.Yleensä siten aiheutetaan vaan lemmikille käytöshäiriöitä, kun tulkitaan väärin.Juurikin säälittely, ja menneeseen takertuminen, on joidenkin ihmisten ongelma.Pitää jatkaa ettenpäin elämässä,mennyt meni jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329