Urpo Orpo johdossa ja sosialismi pyörii.
vain urpo äänestää kokoomusta
7
<50
Vastaukset
Voisit hieman perustella aivopierusi aikaansaannosta!
- Anonyymi
Tehot puhuu puolestaan.
Orpo on saamaton nahjus.- Anonyymi
Orpon ainoat teot ovat työttömyysturvan leikkauksen väittäminen työllisyyskeinoksi ja se kun laittoi piccolovarusmiehet kantamaan discoläpsyttäjien laukkuja Torniossa syyskuussa 2015.
Anonyymi kirjoitti:
Orpon ainoat teot ovat työttömyysturvan leikkauksen väittäminen työllisyyskeinoksi ja se kun laittoi piccolovarusmiehet kantamaan discoläpsyttäjien laukkuja Torniossa syyskuussa 2015.
Orpo onnistui karsimaan velanottoa noin puoleen mitä se oli vuosia jo ollut. Jos hän olisi saanut jatkaa niin se olisi ehkä saatu tyystin loppumaan.
Tuo ei todella ollut saamattomuutta ja toivoa sopii tyttökvartetin hymyineen yltävän samaan.
- Anonyymi
Kokoomusäänestäjien joukko laajenee valtavasti. Lomarahapalautukset tuovat takaisin palomiehet, poliisit, lastenhoitajat, kätilöt, lastentarhanopettajat, opettajat, perushoitajat ja laajan joukon muita ammattiryhmiä.
- Anonyymi
Arvostan kokoomuksen maahanmuuttopolitiikkaa, vuonna 2015 se hoidettiin myös suht' mallikkaasti.
- Anonyymi
Onneksi Orpo ei ole enää ministeri. Laski ministerinä ollessaan tuhansia pakolaisia Suomeen.
Ja kansa maksoi tämänkin kokoomuslaisen töppäyksen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398