Parkkipaikka on tarkoitettu uimahallin asiakkaille. Joka arkipäivä lukiolaisten autot vie tilan. Varsinkin se punainen A-mersu. Kyllä on laiskaksi mennyt nuoriso kun ei jakseta muutamaa ylimääräistä askelta ottaa sieltä koululle varatulta alueelta ottaa. Säännöt on niin toissijaisia tietynlaisille prinsessoille. Jos menee näille sanomaan jotain niin sitten itketään krokotiilikyyneileitä, kun ei ikinä kotona opetettu mitään.
Uimahallin parkkipaikka
Anonyymi
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mersu on niin hieno, etten halua naarmuja. Voisit sinä punkero kävellä muutaman askeleen enemmän.
- Anonyymi
Vanha saksasta uitettu romu. Mittarikin rukattu
- Anonyymi
Parkkipaikalla voi tehdä muutakin kuin tölviä mersuja. Siellä ensin deittaillaan ja sitten vasta tölvitään.
- Anonyymi
Parkkipaikka on luistelemista varten kuten monitomihallissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670