Ske
Pelkkää riitaa ja tappelua.
Jos puolue ei tappele torilla, se riitelee keskenään oikeussalissa.
Ske Suomen riitaisin puolue
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
Jos turkinlipun väreissä luikerteleva myrkkykäärme iskee kimppuun, voi joko luovuttaa tai antaa sille takaisin.
- Anonyymi
Jos näistä joku joskus pääsee edustaan johonkin, on seurauksena riitaa ja riitelyä. Eivät nämä osaa muuta kuin riidellä ja tapella. Monesko kerta jo kun puolue oli lyhyen ajan sisällä käräjillä. Expuoluejohtajakin sai vankilatuomion muutama kuukausi sitten. Vaaliehdokkainakin oli tuomittuja rikollisia roimasti enemmän kuin millään muulla puolueella. Tappeleva rikollisjärjestö koko puolue.
- Anonyymi
Miten rikolliset on saanut oman puolueen. Luusisi kannatin kortin kirjoittaneet olevan häpeissään.
- Anonyymi
Manon ja muiden omakyläläisten olisi mahdollisimman nopeasti käynnistettävä kannatinkorttien keräys signaaliautopuoluetta varten.
- Anonyymi
SIGNAALIAUTOT ENSIN on hyvä nimi uudelle puolueelle.
- Anonyymi
Miten keskeinen riidanaihe on signaaliautot puolueen sisällä ja oikeudenkäynneissä? Itse uskon, että signaaliautot näyttelee pääosaa tässä jutussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450