Mieheni petti minua useasti , nyt suhde jatkuu chatissä! Väittää ettei ole mitään sen kummenpaa, mutta minua suuresti häiritsee tämä, jakavat alaston kuvia jne, väittää et on pelkkää huumoria! Mitä mieltä te muut olisitte moisesta, pettämisen olen antanut anteeksi ainakin osittan, tuskin koskaan ihan koknaan ainakaan voi unohtaa...
petetty, mieli piteitä kaipaan
6
181
Vastaukset
- Anonyymi
Ota selvyyttä. Miehellä on varmasti myös oma puoliso olemassa. Ota selvyys, kuvakaappaus viesteistä ja lähetä tuon miehen vaimolle myös ne.
- Anonyymi
Siis naisella Oma puoliso myös... Anteeksi kirjoitin väärin.
- Anonyymi
Mutta onko se pettämistä jos käyttää kumia? Kondoomin paneminenhan on oikeastaan teknisesti pelkkää itsetyydytystä.
- Anonyymi
Kuule, petä takas ni helpottaa. Vaimonikin petti muutamaan kertaan, kun vitutti petin minäkin ja helpotti.
- Anonyymi
Näin minäkin olen toiminut. Äijä ei tiedä mitään, eikä ikinä tule tietämäänkään. Panin ihan vittuillessani sen veljenkin kanssa 😂
- Anonyymi
Itse olen yksinoleva mies. Itsellänikin on yksinolon vuoksi oma sosiaalinenmediahistoria. Mutta siellähän on kaikki sellaisia että itse ovat lampaita ja puhuvat omat tekonsa toisia vastaan ja etsivät aivan mahdottomia juttuja.
Lopetin chatin jo vajaa 10v sitten. SInne jäi hyviäkin ihmisiä, mutta jos ei ole vaihdettu yhteystietoja aikanaan, niin ei sitten. Muutamaan pidän edelleen yhteyksiä....
Niin Tosiaan, petä itsekin. Tai ole siis itsekin jonkin ulkopuolisen kanssa. Sitä tekee monet, eikä sitä tarvitse tehdä minään hyväntekeväisyytenä yksinoleville, vaan ole toisen naimisissa olevan kanssa. Satasella, et ole ensimmäinen etkä viimeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667