Muutin yksiöön.

Anonyymi

Mithänä mieltä Darkfear mahtaa olla yksiöön muuttamisestani. Minulla oli vielä viime viikolla tilava 55 neliön kaksio mutta ajattelin vaihtaa sen 28.5 neliön yksiöön koska tuo yksiö sijaitsee aivan työpaikkani lähellä. Kaksiostani oli puolentoistatunnin matka yhteen suuntaan työpaikalleni.

Vasta nyt tulee mieleen, että mitähän ihmiset mahtavat ajatella yksiöön muuttamisestani kun pitäähän sitä avaraktseisella eurooppalaisella miehellä olla tilava asunto. Mahtavatkohan ihmiset nyt alkaa ajattelemaan negatiivisesti.

Hitto ja tukkakin on ohentunut onneksi ei ole pälvikaljua vielä, täytyy varmaan pyytää omalääkäriltä finaresepti.

29

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jokaisen oma asiahan se on, että minkälaisessa asunnossa sitä haluaa asua. Mutta onhan se isompi asunto aina parempi, kun on sitä tilaa enempi ja saa kaikki tavarat mahtumaan sinne paremmin kun pienemmässä asunnossa.

Oot ilmeisesti muuttanut myös eri kaupunkiin? Kyllähän se helpottaa paljon työmatkoja, jos ei tarvitse reissata puoltatoista tuntia yhteen suuntaan. Mutta luulisi että olisit voinut löytää sen isomman asunnon myös sieltä toiselta paikkakunnaltasi?

Hyvä jos meinaat fina-reseptin rohkeasti pyytää, sillä ei kannata todellakaan vältellä kyseistä lääkettä joidenkin tämän palstan kirjoitusten ja mielipiteiden takia.

• Anonyymi

Joo onhan täällä isompia asuntoja mutta ovat niin turkasen kalliita, kun Helsingissä ollaan. Pitäisuhän sitä tietysti ansaita enemmän sillä onhan ne raha ja varallisuus tärkeitä asioita miehen elämässä.

Mutta silläkinhän tässä on hyvä syy Helsinkiin muuttaa kun siihen rahantekoonkin ja pitkiin työpäiviin tarjoutuu parempia mahdollisuuksia täällä kuin niissä maalaiskunnissa.

Varmaan tässä sitten alkaa etsimään Helsingistäkin kaksiota, kun saa sillä omalla ahkeruudellaan tuota tulotasoa kohennettua.

T:aloittaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo onhan täällä isompia asuntoja mutta ovat niin turkasen kalliita, kun Helsingissä ollaan. Pitäisuhän sitä tietysti ansaita enemmän sillä onhan ne raha ja varallisuus tärkeitä asioita miehen elämässä.

Mutta silläkinhän tässä on hyvä syy Helsinkiin muuttaa kun siihen rahantekoonkin ja pitkiin työpäiviin tarjoutuu parempia mahdollisuuksia täällä kuin niissä maalaiskunnissa.

Varmaan tässä sitten alkaa etsimään Helsingistäkin kaksiota, kun saa sillä omalla ahkeruudellaan tuota tulotasoa kohennettua.

T:aloittaja.

Joo no pääkaupunkiseudulla ne asunnot ovat kyllä kalliita. Olin itsekin muuttamassa pk-seudulle tässä kevään aikana, mutta nyt vaan tuli pahasti takapakkia asian suhteen, kun tämä koronavirus taisi pilata kaikki suunnitelmat lopullisesti. On vaan niin epävarma työtilanne edessä, varsinkin kun työskentelen alalla, johon tämä koronaepidemia vaikuttaa väistämättä. Että ei varmaan näillä näkymin uskalla muuttaa, ellei tilanne ala yhtään rauhoittumaan.

En nyt silti välttämättä sanoisi niiden kaksioiden olevan suhteellisesti huomattavasti yksiöitä kalliimpia, mutta miten kukakin asian katsoo ja laskee. Jos vertaa että joutuu maksamaan yksiöistä jo yli 700 kuussa, niin saturaisen enempi maksamalla löytää usein jo ison kaksion. Toki riippuu paljon siitä, että mistä päin ja miltä etäisyydeltä niitä asuntoja etsii.

Onhan Pk-seudulla tosi paremmat työmahdollisuudet ja siellä pystyy helpommin varallisuutta kartuttamaan, jos jaksaa pidempiä työpäiviä tehdä. Todella harmillista vaan tämä epidemia, kun pilasi varmasti niin monien suomalaisten ja ihmisten suunnitelmia ympäri maailmaa.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Joo no pääkaupunkiseudulla ne asunnot ovat kyllä kalliita. Olin itsekin muuttamassa pk-seudulle tässä kevään aikana, mutta nyt vaan tuli pahasti takapakkia asian suhteen, kun tämä koronavirus taisi pilata kaikki suunnitelmat lopullisesti. On vaan niin epävarma työtilanne edessä, varsinkin kun työskentelen alalla, johon tämä koronaepidemia vaikuttaa väistämättä. Että ei varmaan näillä näkymin uskalla muuttaa, ellei tilanne ala yhtään rauhoittumaan.

En nyt silti välttämättä sanoisi niiden kaksioiden olevan suhteellisesti huomattavasti yksiöitä kalliimpia, mutta miten kukakin asian katsoo ja laskee. Jos vertaa että joutuu maksamaan yksiöistä jo yli 700 kuussa, niin saturaisen enempi maksamalla löytää usein jo ison kaksion. Toki riippuu paljon siitä, että mistä päin ja miltä etäisyydeltä niitä asuntoja etsii.

Onhan Pk-seudulla tosi paremmat työmahdollisuudet ja siellä pystyy helpommin varallisuutta kartuttamaan, jos jaksaa pidempiä työpäiviä tehdä. Todella harmillista vaan tämä epidemia, kun pilasi varmasti niin monien suomalaisten ja ihmisten suunnitelmia ympäri maailmaa.

Onhan Helsingissä Yksiö ja kaksion hintaero aikamoinen ainakin, jos vuokraa yksityiseltä. Jopa Vantaallakin saa kaksiosta pulittaa hintaa alkaen 1200 eurosta joten silläpä päädyin yksiöön.

T:Aloittaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan Helsingissä Yksiö ja kaksion hintaero aikamoinen ainakin, jos vuokraa yksityiseltä. Jopa Vantaallakin saa kaksiosta pulittaa hintaa alkaen 1200 eurosta joten silläpä päädyin yksiöön.

Mistähän ihmeestä oikein oot niitä asuntona nyt katsonut?? Kenties jostain pelkästään luksusalueilta tai Helsingin kantakaupungista vai?

Kyllä mä ainakin löysin monia eri asuntoja ja oon käynyt asuntonäytöissäkin, joten kyllä niitä kaksioita riittää alle 900euron hintaan vaikka millä mitalla. Laita itse vaikka vuokraoven ja oikotien hakuun Pk-seudun kaksiot, niin että laitat minimineliömääräksi esim. 50 neliötä ja hinta max 900euroa tai vaikka jopa hieman alle sen, niin löytyy varmasti paljonkin asuntoja.

Oon huomannut sen, että ihmiset usein puhuvat mitä sattuu ja usein myös liioittelevat vähän kaikkea vailla ilman kunnollista tietoa.

• Tuliko nyt varmasti tarpeeksi monta kertaa tänne spämmättyä vitun trolli.

Eipä ole mitenkään vaikuttanut, kun on itselläni hyvälaatuinen ja tuuhea tukka.

• Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Aina on ollut kaikki asunnot mun jäljiltäni oikein hyvässä kunnossa.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Aina on ollut kaikki asunnot mun jäljiltäni oikein hyvässä kunnossa.

Asuntojesi kylppärien lattiakaivot ovat jäljiltäsi umpitukossa sasistasi irronneiden hiuksien vuoksi ja piinttynyt tupakanhaju vielä lisäksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Asuntojesi kylppärien lattiakaivot ovat jäljiltäsi umpitukossa sasistasi irronneiden hiuksien vuoksi ja piinttynyt tupakanhaju vielä lisäksi.

Ai sulla hintillä sitä ei ityselläsi tukka päässä pysy vai. Olisit syönyt niitä fina-tabletteja vitun mulkunimijähuora saatana!!!!!!!!!! vai eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!! Että nuole vaan kyrpää vitun hinttari saatana!!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta nuole vaan sitä mulkkua vitun hintti!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ai sulla hintillä sitä ei ityselläsi tukka päässä pysy vai. Olisit syönyt niitä fina-tabletteja vitun mulkunimijähuora saatana!!!!!!!!!! vai eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!! Että nuole vaan kyrpää vitun hinttari saatana!!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta nuole vaan sitä mulkkua vitun hintti!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Mistähän ihmeestä oikein oot niitä asuntona nyt katsonut?? Kenties jostain pelkästään luksusalueilta tai Helsingin kantakaupungista vai?

Kyllä mä ainakin löysin monia eri asuntoja ja oon käynyt asuntonäytöissäkin, joten kyllä niitä kaksioita riittää alle 900euron hintaan vaikka millä mitalla. Laita itse vaikka vuokraoven ja oikotien hakuun Pk-seudun kaksiot, niin että laitat minimineliömääräksi esim. 50 neliötä ja hinta max 900euroa tai vaikka jopa hieman alle sen, niin löytyy varmasti paljonkin asuntoja.

Oon huomannut sen, että ihmiset usein puhuvat mitä sattuu ja usein myös liioittelevat vähän kaikkea vailla ilman kunnollista tietoa.

Ainakin Lumon eli entisen Vvo:n asunnot ovat hinnaltaan tuota luokkaa esimerkiksi Vantaan Martinlaaksossakin, joka ei todellakaan ole mitään luksusaluetta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Lumon eli entisen Vvo:n asunnot ovat hinnaltaan tuota luokkaa esimerkiksi Vantaan Martinlaaksossakin, joka ei todellakaan ole mitään luksusaluetta.

Voi olla jotkut VVO:n asunnot tota hintaluokkaa, mutta kyllä ainakin Oikotieltä löytyy vaikka kuinka paljon halvempiakin asuntoja. Katso itse jos et usko.

Just katsoin, niin yli 50 neliöisiä asuntoja löytyy sieltä alle 900euron vuokralla liki 80kpl!! Vaikka itse asiassa laitoin ylärajaksi 870euroa/kk. Mukaan lukien koko Pk-seutu. Eli Helsinki, Espoo ja Vantaa. Välittäjinä oli mm. Vuokraturva, Kiinteistömaailma ja Realia.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Voi olla jotkut VVO:n asunnot tota hintaluokkaa, mutta kyllä ainakin Oikotieltä löytyy vaikka kuinka paljon halvempiakin asuntoja. Katso itse jos et usko.

Just katsoin, niin yli 50 neliöisiä asuntoja löytyy sieltä alle 900euron vuokralla liki 80kpl!! Vaikka itse asiassa laitoin ylärajaksi 870euroa/kk. Mukaan lukien koko Pk-seutu. Eli Helsinki, Espoo ja Vantaa. Välittäjinä oli mm. Vuokraturva, Kiinteistömaailma ja Realia.

Mahdatkohan pärjätä omassa vuokra-asunnossa, kun olet aina ennen asunut kehitysvammaisten tukiasunnoissa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mahdatkohan pärjätä omassa vuokra-asunnossa, kun olet aina ennen asunut kehitysvammaisten tukiasunnoissa?

Ai sä itse oot asunut jossain vammaisten asuntolassa vai. Etkö omillasi pärjää vitun kyrvänimijähuora saatana!!!!!!!!!!!!!

Totta kai mä pärjään oikein hyvin omillani, kun oon koko aikuisikäni yksin omillaan asunut ja hyvin näin viihtynyt ja pärjännyt. Helppohan sitä on terveen nuoren miehen yksin asua, kun ei ole koskaan ollut mitään terveydellisiä ongelmia tai rajoitteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai sä itse oot asunut jossain vammaisten asuntolassa vai. Etkö omillasi pärjää vitun kyrvänimijähuora saatana!!!!!!!!!!!!!

Totta kai mä pärjään oikein hyvin omillani, kun oon koko aikuisikäni yksin omillaan asunut ja hyvin näin viihtynyt ja pärjännyt. Helppohan sitä on terveen nuoren miehen yksin asua, kun ei ole koskaan ollut mitään terveydellisiä ongelmia tai rajoitteita.

• Anonyymi

Darkfear nyt on vaan niin epämiehekäs, että monesti on naiseksi sitä luultu. Tämän takia useat vahvat ja voimakkaat perussuomalaisia äänestävät alfamiehet ovat tyhjentäneet darkkikseen siemenensä.

• Anonyymi

Perussuomalaisia äänestävät miehet eivät ole alfoja bish, ne on rumia.. kaljuja ja naama muistuttaa perunaa.

• Mä oon itse oikein miehekäs mies. Mutta eipä ne persujen äänestäjät edes ole mitään alfamiehiä, kun tälläkin palstalla ne kaikki persut ovat vaan naisettomuudesta kärsiviä incel-miehiä. Kyllä ne tasokkaammat miehet äänestävät ihan muita puolueita, kuten vaikka demareita, kokoomusta, vihreitä tai mitä tahansa muuta kun persuja.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Mä oon itse oikein miehekäs mies. Mutta eipä ne persujen äänestäjät edes ole mitään alfamiehiä, kun tälläkin palstalla ne kaikki persut ovat vaan naisettomuudesta kärsiviä incel-miehiä. Kyllä ne tasokkaammat miehet äänestävät ihan muita puolueita, kuten vaikka demareita, kokoomusta, vihreitä tai mitä tahansa muuta kun persuja.

Miten voit olla miehekäs mies kun et ole edes armeijaa käynyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten voit olla miehekäs mies kun et ole edes armeijaa käynyt?

Totta kai sitä voi mies olla miehekäs, vaikka ei olisikaan jotain armeijaa käynyt. Mä ainakin oon miehekäs mies, sillä mä kun olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltaisesi persuja äänestävä ahdasmielinen juntti, jonka mielestä se armeijan käyminen olisi joku välttämätön pakko.

Olkaa te talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet ahdasmieliset persupaskajuntit vaan tota mieltä, niin mä olenkin armeijaa käymätön miehekäs mies ja tätä nykyaikaa elävä EUROOPPALAINEN MIES.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Totta kai sitä voi mies olla miehekäs, vaikka ei olisikaan jotain armeijaa käynyt. Mä ainakin oon miehekäs mies, sillä mä kun olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltaisesi persuja äänestävä ahdasmielinen juntti, jonka mielestä se armeijan käyminen olisi joku välttämätön pakko.

Olkaa te talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet ahdasmieliset persupaskajuntit vaan tota mieltä, niin mä olenkin armeijaa käymätön miehekäs mies ja tätä nykyaikaa elävä EUROOPPALAINEN MIES.

Soijapoikahan sinä olet. Olethan sanonut ettet syö lihaa kuten miehekkäät miehet aina syövät.

• Anonyymi kirjoitti:

Soijapoikahan sinä olet. Olethan sanonut ettet syö lihaa kuten miehekkäät miehet aina syövät.

Sekin on katsos just sitä eurooppalaishenkisyyttä.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Sekin on katsos just sitä eurooppalaishenkisyyttä.

Ei todellakaan. Eurooppalaiset miehet syövät saksalaiseen tyyliin bratwurstia ja hapankaalia.

• Anonyymi

Hiukset harvoin ohenee, vaan ne vähenee. Jos itse olet huomannut hiusten vähenemisen, niin toiset sen huomaa alkavana kaljuutena.

• Anonyymi

Asun vain 86 neliössä, aika pieneltä tuntuu ja ajattelin ottaa 60 neliöö lisää.

• Anonyymi

Joo, Omakotitalo on edelleen monen Suomalaisen unelma.

• Anonyymi

Hänelle riittäisi musta koiran koppi.

• Anonyymi

Turkuun kannattaa muuttaa. Hyviä asuntoja suht halvalla saa vuokrattua.

• Darkkis ei ole mitään muuta kuin perseeseen nussittu ja armeijaa käymätön spede-kalju nöösipoika.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6605
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      664
      2815
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1210
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1205
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1110
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228