Onpa itselläni outo ja ristiriitainen tilanne ja tunne.
Korona on päivän sana ja koko maailma on sekaisin tämän tappajaviruksen takia.
Sensijaan minulla ei ole kahdeksaan vuoteen ollut näin lokoisat oltavat.
Äitini ja sisareni poismenot pudottivat polvilleen, mutta nyt alkaa helpottamaan.
Veljeni on karanteenissa, käynnit ovat seis palvelutaloon.
Olen huomannut nyt, kuinka stressaantunut ja aikataulutettu olen ollut vuosia.
Nukun pois univelkoja ja kävelen metsässä hoitokoiran kanssa pitkiä lenkkejä.
Koronvirus ei kosketa minua henkilökohtaisesti ollenkaan.
En ole matkustellut, ei ole jälkikasvua, ei tarvitse hamstrata vessapaperia eikä ruokaa. Ihan vaan normaalit ostokset riittävät.
Olen elänyt edesmenneen mieheni kanssa kohortin varjossa, eristyksessä
Ei karanteeni mitään uutta ole.
Olen nähnyt lakkoaallon, jolloin kauppojen hyllyillä ei ollut mitään, bussit eivät kulkeneet. Olisiko ollut 70-luvulla Helsingissä.
Kaikesta on aina selvitty.
Luonossakin vahvat puunoksat pysyvät myrskyssä kiinni, mutta heikot rapisevat alas. Samoin heikommat eläimet eivät selviä.
Tämä on sitä luonnon normaalia kiertokulkua.
Oli hieno nähdä joella tänäaamuna joutsenpari.
Koiran kanssa niitä tuijotettiin.
Linnut antavat uutta toivoa elämään.
Voihan korona minkäs teit.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinullehan on sanottu jo vuosia sitten, että teet vääjäämätöntä itsemurhaa vouhkaamisella muiden asioilla palvelutaloineen, mökkeineen yms. Puhumattakaan naapureiden seuraamisesta.
Ei jumalauta ne ole olleet sinun pakkovelvollisuus mutta kuvittelet olevasi korvaamaton.
Nytkö vasta huomaat, että olisi syytä hiljentää.Ano
Kait se on sitten ollut vouhkaamista.
Itse pitäisin sitä lähimmäisenrakkautena.
Nyt lepään.
En pistä kortta ristiin.
Enkä lotkauta koronaviruksestasta kun toisella korvalla.
En minä kuvitellut olevani korvaamaton, minä olin sitä.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
Kait se on sitten ollut vouhkaamista.
Itse pitäisin sitä lähimmäisenrakkautena.
Nyt lepään.
En pistä kortta ristiin.
Enkä lotkauta koronaviruksestasta kun toisella korvalla.
En minä kuvitellut olevani korvaamaton, minä olin sitä.Niin. Hautaan pääsee hitaamminkin. Jos arvostaa (omaa) elämää.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Hautaan pääsee hitaamminkin. Jos arvostaa (omaa) elämää.
Ano
Sinulla on vissiin tapana jättää äidit ja veljet oman onnensa nojaan.
Niinhän moni tekee.
Olen elänyt niin vahvasti nuoruuteeni, että nyt raittiuden myötä hyväntekeväisyystyö on tuntunut kohtuulliselta.
Fatalistina uskon että kaikki on ennalta määrätty.
Sitä odotellessa eletään hötkyilemättä- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
Sinulla on vissiin tapana jättää äidit ja veljet oman onnensa nojaan.
Niinhän moni tekee.
Olen elänyt niin vahvasti nuoruuteeni, että nyt raittiuden myötä hyväntekeväisyystyö on tuntunut kohtuulliselta.
Fatalistina uskon että kaikki on ennalta määrätty.
Sitä odotellessa eletään hötkyilemättä"Fatalistina uskon että kaikki on ennalta määrätty."
Vilkaiset kai silti molempiin suuntiin, ennen kuin ylität ajorataa. Miksi? Anonyymi kirjoitti:
"Fatalistina uskon että kaikki on ennalta määrätty."
Vilkaiset kai silti molempiin suuntiin, ennen kuin ylität ajorataa. Miksi?Ano
Hoitokoira on kova vahtimaan liikennettä. Huolehtii minunkin puolestani.
Ei mene suojatien yli, jos kuulee auton hyrinää.
Eikä ylitä tietä muistakaan kohtia, ennenkuin tarkistaa ja kuuntelee.
Yksin kuljeskellessani katson liikennettä.
Ajattelen, ettei tulisi niin rumaa raatoa konepellille tai auton alle.
Kuolema on määrätty syntymähetkellä.
Usko nyt huvikses.
- Anonyymi
Tusinoittain halvemmalla tai oikeammin samaan kaaokseen kaikki.
Eräiden vaimoni ja minun terveyteen liittyvien seikkojen vuoksi emme varanneet totunnaisia, keväisiä Espanjan lentoja.
Nyt tämä korona osui samaan hässäkkään joten jos on harmeja tullakseen niin tulkoot samaan aikaan.
Eppäilen pahasti, että krona haittaa liikkumistamme vielä senkin jälkeen kun nämä muut harmit on selätetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999