Käytääkö joku näitä hiekkoja LIDLin Coshida kissanhiekka 10kg tai PrimaCat fresh natural hajustamaton mikrohiekka 7kg tai Sahara kissanhiekka 10kg ? Kahta jälkinmäistä saa tilattua verkkokauppa.com
Kissanhiekasta kysely
4
124
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän kahdella kissalla on käytössä coshidaa.
- Anonyymi
Paakkuuntuuko hyvin tai hajooko paakku korjatessa pois, miten pitää pissanhajua, miten paljon pölisee? Itelläni yksi kissa taloudessa, käytän normistti CC Sensitiveä, mut sitä ei täl hetkel saa mistään, sen takia kyselen noista kolmesta hiekasta käyttö kokemuksia. Pitää ostaa jotain muuta hiekkaa tilalle siksaikaa, et saa taas CC Sensitiveä.
- Anonyymi
Coshida on ihan hyvä, paakut kestää kasassa enkä ole havainnut hajuja. On kaksi kissaa ja kokoilen paakut ja pökäleet kerran päivässä. Tartuu hieman tassuihin, mutta ongelma ratkesi kun laitoin kostean tilan maton hiekkalaatikon eteen.
- Anonyymi
minun kissa komentaa heti siivoomaan hiekat kun se on käynyt siellä mulla on hyvää hiekkaa en muista nimeä mutta hiekat hiekat ilman kantta pesuvadissa kissa käy mielellään ja on se helpompi ja mukavampi sillekin kun hiekka eipölise silmiin ,ja turkkiin kun kansi ei ole siinä.paperipusseja saa kaupasta,nihin on helppo lapioida,,elikkä kissa tykkää ja minä tykkään .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329