Oon ihan järkyttynyt! Oon aina tiennyt että mulla on tumma peräaukko ja intiimialue, mutta tänään kun katselin peilistä järkytyin! Mulla on peräaukosta noin 5-8cm päässä molemmilla pakaroilla sellaset ruskeat viivat/kaaret? Muodostaa vähän kuin ympyrän.
Onko tä ihan normaalia!? Oon iha järkyttynyt ja näyttää ihan kamalalta :( Ja kyllä pyyhin ja pesen paikkojani kunnolla, että ei ole siitä kyse.
Peräaukon tumma väri
Anonyymi
2
837
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se kellään mikään sinisilmä ole, keskity mieluummin opiskeluun nyt kun aikaa on.
En oikein osaa kuvitella, mitä tarkoitat, mutta ei syytä huoleen: kerran ne "kaaret" on molemmilla puolilla ja samanlaiset, eivätkä ole likaa, niin kyse tuskin on mistään poikkeavasta. Ehkä se on esimerkiksi se kohta jossa kannikkasi tapaavat toisensa istuessasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647