Hoppiskoti, sostuki oy

Anonyymi

Yritys tekee kaikkensa että saa pidettyä lapset laitoksessa, kun ne kerran on sinne menneet.
Sen kertoo kyllä toimitusjohtajan melkoinen voitto viimetilikaudelta 41000-58000.. tälläisillä paikoilla ei juuri voittoa saisi tehdä..

7

1946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otatkohan huomioon tuossa voitto euroissa, että sinne on ennen voittoa tehty lisää liikevaihtoa?
      Sinne on rakennettu kokonaan uusi puoli, jotta saavat vielä enemmän lapsia sinne. Voitto olisi siis ollut todella paljon enemmän. No ensi vuonna uudestaan, kun saa voitot kahdesta paikasta. Luulisin että tj tekee ihan hyvää tiliä.

• Anonyymi

Just on valmistunu, eivätkä kauheasti sitä mainosta, edes vanhemmille. Itse sain pojalta tietää tästä, kun ihmettelin ääneen montaa juuri aloittanutta työntekijää! Ei mikään ihme ettei ohjaajat tiedä mistään mitään!

• Anonyymi

No sen oon huomannu! Mitä tahansa kysyy, ihan koska vaan niin aina sama vastaus, just oon tullu, en tiä mitään ! Argh!!

• Anonyymi

Ystävän lapsen oli tarkotus mennä kyseiseen paikkaan vaan hetkeksi, yhtäkkii tuli päätös ettei kotio pääse enää ja vanhemmilta kiellettiin tapaamiset, jopa yhteydenottoja rajattiin! tästä jo jonkin aikaa mut siis vieläkin sama kaava heillä

• Anonyymi

Miten perustelivat tätä rajaamista?
        - mitä ovat tehneet
        - miksi ovat tehneet
        - kenen etu on kyseessä

Lapsella on aina suunta kotiipäin ja perhettä on tuettava tähän.

Kannattaa ottaa omaan sosiaalityöntekijään yhteys heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten perustelivat tätä rajaamista?
        - mitä ovat tehneet
        - miksi ovat tehneet
        - kenen etu on kyseessä

Lapsella on aina suunta kotiipäin ja perhettä on tuettava tähän.

Kannattaa ottaa omaan sosiaalityöntekijään yhteys heti.

Lapsen etuna se oli kaunisteltu raporttiin, mut kaikki muu kuten toiset ohjaajatkin puhu rajoituksia vastaan tai kertoivat asiat iha päinvastoi!
        Kuunnellu vierestä parit kerrat noita puheluita ja on kyl melkosta tekstiä mitä sieltä tulee ja ihan jo äänensävyt on niin alentavia :( Lapsen etu on kumminkin AINA ollan läheinen vanhempiin ja jos vanhemmissa ei ole edes sossun puolesta mitää vikaa, niin miten se voidaan lapsen etuna mainostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsen etuna se oli kaunisteltu raporttiin, mut kaikki muu kuten toiset ohjaajatkin puhu rajoituksia vastaan tai kertoivat asiat iha päinvastoi!
        Kuunnellu vierestä parit kerrat noita puheluita ja on kyl melkosta tekstiä mitä sieltä tulee ja ihan jo äänensävyt on niin alentavia :( Lapsen etu on kumminkin AINA ollan läheinen vanhempiin ja jos vanhemmissa ei ole edes sossun puolesta mitää vikaa, niin miten se voidaan lapsen etuna mainostaa?

Ei todellakaan AINA ole lapsen etu olla yhteydessä vanhempiin. Lastensuojelussa työtätekevänä tiedän millaisia hirviö vanhempia joillakin on. Kyllä.. Pidän mieluummin lapsen turvassa, kun kotona odottaa lasta hyväksi käyttävä vanhempi jne.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60