Moi! Nyt kun monet on kämpil viruksen takii niin aattelin kysyy että ketkä käyttää addun verkkareita? Käytin farkkui paljon. Tyttökaveri osti mulle addut pari viikkoo sitten. Pakko myöntää että addun verkkarit on tyylikkäät ja mukavat.
Addun verkkarit kämpillä
5
873
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käytän adduja ja muitakin verkkareita joka päivä ;)
- Anonyymi
Niin minäkin.
- Anonyymi
Verkkarit on parhaat housut kämpillä ja ulkona, suosittelen. Myös hyvän näköiset miehillä.
- Anonyymi
Joo oon täs itekki alkanu huomaa et adduja alkanu porukka käyttää ni vietettii tyttöpuolise ”kaverin” kaa leffa iltaa ja no katse harhaantu sen timmiin addupeppuun ja sit se lopulta meni tosiläheiseks ja nussin sitä peppuu ku molemmil nähtävästi oli enemmä ku kaveritunteit. En ymmärrä miten nyt vasta panin häntä ekaakertaa vaik kuulemma molemmil ollu tunteit montavuot, mut ei nussin sitä ja nyt ollaa joka ilta melkee käyty jossain quickiet vetää ja addut molemmil ain jalas.
- Anonyymi
Addut nyt vaan on parhaat! Mukavat jalassa ja hyvän näköisetki. Ite käytän melkein aina addun verkkareita. Kylmemmillä ilmoilla sit tuulihousuja, adduja tietty.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890