Korona kuumotus..

11

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on kansakuntamme kohtalonhetki. Maailma ei ole enää entisensä koska olemme joutuneet kohtaamaan suuren tuntemattoman uhkan, tuon ihmisyyden vihollisen. Nyt on tullut aika määritellä ihmisyys uudelleen ja toivoa että raunioista vielä nousee joskus uusi aamunsarastus.

• Anonyymi

Eikös ne kukkahattutädit päästä kaikki matut Suomeen rajakielloista huolimatta? Elämä jatkuu ja kulttuurinrikastuttaminen?????!!!!!

• No ensimmäisenä toimenahan oli varmistaa ettei kinkit joudu rassismin kohteeksi. :D

• Anonyymi

Tämä on ihan hullua kun porukka sekoaa peläten tautia. Se on tavallinen kausi-influenssa, joka ehkä saattaa tarttua hieman helpommin kuin tavallisesti. En tiedä mikä meni vikaan Italiassa. Ehkä siellä on saastunut joku tuotanto kokonaan mikä aiheuttaa hirvittävän määrän ihmisiä tulemaan terveyskeskuksiin valittelemaan oireita joita some aika on yliherkistänyt. Tämä sitten aiheuttaa koko systeemin kakomisen. Sitä kai pelätään vissiin? Eli lievä tauti joka kuormittaa systeemiä kuitenkin erittäin paljon hoitoa yliherkkinä hakevien ihmisten muodossa.

No se tässä herättää kyllä mielihyvää että nyt saavat ihmiset maistaa sitä samaa tunnetta mikä oli itsellä joskus nuorena kun olin hirvittävän bakteerikammoinen! En ole enää!

• Nykyisessä tilanteessa mikrobifoobikot oletettavasti saavat koronan kaikkein epätodennäköisimmin, mutta räjähtääkö heiltä pää kuvitellun uhan yht'äkkiä muuttuessa todeksi ja painajaisista pahimmaksi?

• Siellä on 60 miljoona asukasta..

Porukkaahan kuolee jatkuvalla syötöllä milloin mihinkin kulkutautiin... Joka vuotinen influenssa..

Nyt se vaan uutisoidaan.

• Miten edes jaksoit lukea?

• Minä en jaksanut. minä en jaksa miehen 10 kokeita lukea.
        Se on niin valikoiva.
        Tuo mieli.

• No jonkun matkaa... Loput arvasin. :D

• Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

No jonkun matkaa... Loput arvasin. :D

Oikeasti tämä on tarttuvampi tauti kuin influenssat. Ja pahannäköistä jälkeä jättää jälkeensä. Kyllä hymy hyytyy kun tuhansia ihmisiä polttohaudataan.

• KonnaKettu kirjoitti:

No jonkun matkaa... Loput arvasin. :D

Siinä uuden lopun alku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6545
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      661
      2791
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      92
      1197
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1195
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      992
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228