https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/02/18/saarnaajan-saalistama-kasikirjoitus
Helluntailaisuus...
Helluntailaisuuden ikävä piirre,todella ikävä.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntina heila joka laulaa ja se lukkari Pietarsaaren takana kuuluu olevankin vallan pakana.
- Anonyymi
Helluntakilaiset ne vallan ystävälliset ja niin kovin ihanat. Saavatpa tehä mitä vain kuhan muistavat anteeks pyyvellä jumalalta, empäs tiiä muuta uskontoa jossa saahaan juoruilla ja panetella muita ihmisiä kierojaki ossaavat ollla ja eivät nää ittessää mitää vikaa. Vielä on tuleva se päivä että helluntakilaiset tulevat huomaavmaa että on syntiä korottaa itseään muien ylöpuolelle. Jumala näkee pahuuden vaikka he yrittävät sitö peitää kehuskelemalla itseään ja lyömällä samaa aikaan muita ihmisia. Koroona19 on jumalan merkki teille.
- Anonyymi
"Koroona19 on jumalan merkki teille."
Jaa, että korona on pelkästään hellareille suunnattu ? - Anonyymi
Oikeassa olet. Minäkin tunnen ainakin yhden joka luulee olevansa lähestulkoon itse kuin jumala, arvostelee toisia, mutta ei huomaa itsessään mitään vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa olet. Minäkin tunnen ainakin yhden joka luulee olevansa lähestulkoon itse kuin jumala, arvostelee toisia, mutta ei huomaa itsessään mitään vikaa.
Joo, koko ajan laukoo facessa pirullisuuksia muista ihmisistä ja itse on olevinaan niiiiin hyvä.
En ikinä tuollaiseen ole kohdannut viidenkymmenen vuoden aikana, joita olin hellareissa. Tiedän kyllä varmaan tuon linkissä olevan nuoriso-ohjaajan. Olen kyllä järkyttynyt, jos tuo on se henkilö, johon tuntomerkit viittaa.
Todella surullinen kaikkien asianomaisten suhteen. Miten voi olla sairaita ihmisiä, että kajoaa lapsiin. Mutta todellisuudessa, jos lapsiin kajoaa on jo ajat sitten tapahtunut vinksahdus ja oma lankeemus, josta tällainen henkilö ei ole halunnut tehdä parannusta. Saastaisuutta se on ja piste.- Anonyymi
Ei vaan ole tullut julki, tänäpäivänäkin hellareissa tapahtuu hyväksikäyttöä.
- Anonyymi
Kumpikin lahko samaapaskaa eri paketissa
- Anonyymi
Helluntailaiset on niin herttaasia, mutta varokaa kun selkänne käännätte. Tämä tarina on tosi. Omakohtaista kokemusta on .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset on niin herttaasia, mutta varokaa kun selkänne käännätte. Tämä tarina on tosi. Omakohtaista kokemusta on .
Niinpä ja monet muutkin uskovaisiksi itseään nimittävät. Takanapäin kieroja kuin korkkiruuvit, kokemusta minullakin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398