Minulla oli kaksi viikkoa sitten KAIKKI Koronan oireet(yskää lievästi vieläkin) , mutta oireet olivat hyvin lievät enkä sen vuoksi hakeutunut hoitoon. Ymmärrän täysin,että kyse voi olla muustakin influenssasta tai flunssasta. Työttömänä ihmisenä en onneksi liikkunut muualla kuin lähikaupassa ja metsässä koiran kanssa. Osaako kukaan sanoa, voiko Koronalle tulla immuuniksi sen kärsittyä? Olen 32-vuotias tupakoiva ja korkeasta verenpaineesta kärsivä tietämätön nainen.
Koronalle immuuniksi?
2
347
Vastaukset
- Anonyymi
Vasta-aineita kehittyy ainakin joksikin aikaa. Suurin osahan sairastaa taudin lievänä. Ongelma on siinä, ettei tiedä, onko sen sairastanut vai onko ollut muuta. Itse toivon, että tämän ensimmäisen epidemia-aallon laannuttua olisi saatavilla vaikka itse ostaen sormenpääverestä otettavia vasta-ainetestejä. Turhauttavaa, kun ei tiedä, mitä on odotettavissa. Riskiryhmäläisiähän tämä koskee, mutta myös sairaiden omaisia. Jos ei tiedä, onko sairastanut taudin keväällä, niin se vaikuttaa syksyn suunnitelmiin. Toisilla on edessä hyvin piiitkä karanteeni, jos joutuu välttämään kontakteja vielä seuraavan aallon yli.
- Anonyymi
Parkinsonintauti ei ole Suomen riskiryhmälistalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645