Rekatut närkästyvät

Anonyymi

Rekatut närkästyvät kun ehdotan palstan pelastukseksi rekisteröinnin lopettamista. Aloitukset lähtee aika haipakkaan.

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me rekatut kun ollaan parempaa väkeä.

• Anonyymi

Minun mielestäni just sitä huonompaa väkeä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

• Anonyymi

Anonyymeillä on mielenkiintoisimmat ja hauskimmat jutut.

• Juuh. Ihan piti samariinia piti ottaa..

• Niin sä ihsn närästyit? 😄

• Disse kirjoitti:

Niin sä ihsn närästyit? 😄

Koolla ei ole niin väliä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Koolla ei ole niin väliä..

Niin, on sillä joskus... ilman kootahan kuusi ois uusi ja keppi ois eppi...

• Disse kirjoitti:

Niin, on sillä joskus... ilman kootahan kuusi ois uusi ja keppi ois eppi...

Tapausohtaista☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Tapausohtaista☝️

Yllä! Näin on. Ei sitä joa ohtaan tarvita! ☝️ Aivan liian yliarvostettua mätiä sitä joaohtaan! Yllä jämpti on näin...

• Mikäs tässä palstassa pitää pelastaa?

Ihan hyvinhän tämä voi...

• Anonyymi

Siltä, että saataisi tänne muutakin kuin teidän muutaman vakkarin pitkästyttäviä länkytyksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siltä, että saataisi tänne muutakin kuin teidän muutaman vakkarin pitkästyttäviä länkytyksiä.

No senkus länkytät ja jankutat niin maan perhanasti...
        Ei ole kukaan kieltämässä. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei estä kirjoittelemasta tänne nytkään. Tilaahan riittää.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei estä kirjoittelemasta tänne nytkään. Tilaahan riittää.

xLiner

Mutta edelleen se sama ongelma. Vakkarilänkyttäjille ei riitä se oma tila. Heidän täytyy vallata muidenkin tila.

Ainoa tapa, millä sen saisi pois, olisi täysi anonyymius.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta edelleen se sama ongelma. Vakkarilänkyttäjille ei riitä se oma tila. Heidän täytyy vallata muidenkin tila.

Ainoa tapa, millä sen saisi pois, olisi täysi anonyymius.

Entäpäs jos et vaan katso, että kuka kirjoittaa, pistät oman peukalon nimimerkin kohdalle. 😆

Ihan samalla tavalla täällä toimittaisiin, loppuun jokainen laittais oman merkkinsä, kuten Linerikin tekee, tai trollikka.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Entäpäs jos et vaan katso, että kuka kirjoittaa, pistät oman peukalon nimimerkin kohdalle. 😆

Ihan samalla tavalla täällä toimittaisiin, loppuun jokainen laittais oman merkkinsä, kuten Linerikin tekee, tai trollikka.

Tässä maailmassa toimii yksi eliö täysin saamoin kuin te. Se on virus.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä maailmassa toimii yksi eliö täysin saamoin kuin te. Se on virus.

Jahas... no mikäs sä olet sitten? Tohvelieläin? 😁

• Pakko rekisteröityminen ja tunnistautuminen verkkopankkitunnuksilla. 😁

• Juu, ja sukupuolielimestä varmennus kuten sormenjälki tjn.

• Jan1 kirjoitti:

Juu, ja sukupuolielimestä varmennus kuten sormenjälki tjn.

Tuolla varmennuksella lopettaisin palvelun käyttämisen. 😂

• Jascal kirjoitti:

Heh, minä pyörittäisin täydeltä mitan musteessa ja lätkisin pitkin paperia. Jos vielä jää epäselvyyttä, niin minua siitä ei ainakaan voi syyttää. :)

• Jan1 kirjoitti:

Heh, minä pyörittäisin täydeltä mitan musteessa ja lätkisin pitkin paperia. Jos vielä jää epäselvyyttä, niin minua siitä ei ainakaan voi syyttää. :)

Näin pula-aikana käytetään molemmat puolet paperista sitten
        👀
        👅

• Lillis2020 kirjoitti:

Näin pula-aikana käytetään molemmat puolet paperista sitten
        👀
        👅

Tottakai. ;)

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Jaa, miks? Helppoahan tuo olis toteuttaa, asettaa vaan pyllynsä kopiokoneelle ja lähettää kuva palstalle. Ei siitä ainakaan täällä kukaan mua tunnistaisi, oli se sitt mun kuvani tai ei!
        Kasvokuvaani en kyllä profiilini liittäis; sen jälkeen kun pitäis jatkuvasti tehdä rikosilmoituksia poliisille; jos ette sovinnolla ois samaa mieltä mun kanssani!
        Kyll jämpti on niin! ;))
        trollikka

• Enpä tiedä, länkyttäjät on länkyttäjiä rekkasi ne eli ei. Ehkä pitäisi mieluummin olla joku karanteeniosasto jonne voisi pahimmat nikkihuijarit laittaa valehtelemaan toisilleen.

• Tölkkiritareille sormilukot ja kuonokoppa, jos ryhtyy rumia kirjoittelemaan.

• Jan1 kirjoitti:

Tölkkiritareille sormilukot ja kuonokoppa, jos ryhtyy rumia kirjoittelemaan.

Täällä kuule aika moni muu on aika paljon rumempiakin kirjoitellut, se on jännä kun sun pitää jengeinesi minua jahdata. Koetko minun olevan trolleille uhka?

• Harmaaritari kirjoitti:

Täällä kuule aika moni muu on aika paljon rumempiakin kirjoitellut, se on jännä kun sun pitää jengeinesi minua jahdata. Koetko minun olevan trolleille uhka?

Heh, en. Etkö sä tokene järkytyksestä ollenkaan? :)

Vihjaile ja vihjaillaan takaisin

• Jan1 kirjoitti:

Heh, en. Etkö sä tokene järkytyksestä ollenkaan? :)

Vihjaile ja vihjaillaan takaisin

Mitä vittu vihjaile? en jaksa leikkiä sun kaa, kerää transujengis ja katoa.

Mitä vittu vihjaile? en jaksa leikkiä sun kaa, kerää transujengis ja katoa.

Mene edeltä, ehkä tulemme perässä.

• Jan1 kirjoitti:

Mene edeltä, ehkä tulemme perässä.

Niin varmaan tulettekin :D

Niin varmaan tulettekin :D

Varmasti. Paskahuusiinkin. Vaikka muumi oletkin. :D

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Varmasti. Paskahuusiinkin. Vaikka muumi oletkin. :D

..poikien tapa osoittaa välittämistä X))))

• Anonyymi kirjoitti:

..poikien tapa osoittaa välittämistä X))))

Aivan. ;)

• Tuo on hyvä.

• En tosiaankaan ole Suomi24:n kaikkia osastoja läpi plärännyt, mutta ainakin vaikuttaa siltä, että Sinkut -palstalla on suhteessa enemmän rekisteröityneitä käyttäjiä kuin muilla palstoilla.

Näköjään monet rekisteröidyt valitettavasti kirjoittavat myös anomuumeina tai sivunikeillään halutessaan boostata omaa suosiotaan tai loukata toista.

Vaikuttaisiko se kirjoittajan arvuuttelun määrään, jos kaikki olisivat anonyymejä? Ja mitä väliä silläkin on?

No, te tiedätte, että tunnistan kyllä palstan jo. ; )

• Tää on muuten varmaan totta. Täällä on paljon rekisteröityneitä, vaikka osa näyttäisi käyvän täällä harvemmin.

• Mikä sinua vaivaa?

• Päinvastoin. Pakollinen rekisteröityminen. Niille jotka eivät ole viikon sisään rekisteröityneet tunnittettavasti, niin ikuinen porttikielto.

Lisäksi ATK-laitteeseen sellainen siru, joka ilmoittaa jos edes avaa S24 sivun. Ensimmäisestä kerrasta 60 päiväsakkoa ja toisesta 5v. ehdotonta.

Vankilassa laitettaisiin aivoihin implatti joka rekisteröisi S24:n ajattelemisenkin. Silloin napsahtaisi aina viikko eristyksissä kuution kokoisessa, pimeässä kopissa.

Tietenkin kyseinen koppi olisi yleisen käymälän ja kaivon välissä. Ikään kuin paineentasaus säiliönä.

Yllättävän nopeasti loppuisi kaikenlaiset vihapuheet, jota tietty oppositioporukka varsinkin viljelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe