Eikö kansanedustajilla riitä tekemistä Arkadianmäellä, kun heitä näkyy osuuskaupan ehdokaslistoilla? Sama ilmiö toistuu kuntavaaleissa.
Minä uskon siihen, että työtä ja tällaisia päätöksenteon vaikutuspaikkoja voi jakaa siten, että valta ei keskity tietyille yksilöille - ja sen mukaan äänestin.
Osuuskauppavaalit 2020
2
98
Vastaukset
Poliitikot on helvetin ahneita ,SOK ja Veikkaus joilta he kuppaavat mahtavat ,ilmaiset palkkiot,lukekaa veikkauksesta,oli il,härskiä touhua.
- Anonyymi
Äänestysprosentti oli HOK-edustajistovaaleissa n. 19. Ei ihme, että kaikki poliitikot tukijoineen päätyivät nauttimaan osuuskunnan eduista. Suoraan sanottuna harmittaa, ettei oma ehdokas ns. tavisammatista päässyt läpi. Osaisi ajatella tavallisen perheellisen arkea, eikä sellaisen, joka tienaa 6000eur veroton "kulu"korvaus monet erilaiset sidonnaisuuskorvaukset / kk.
Ilmeisesti jäsenet ovat laiskoja tai tyhmiä tai masokisteja tai kaikkea tätä, kun päästävät kansanedustajat päättämään vielä ruokakorinsa hinnastakin. Kovasti yleensä se huoli on, että valta keskittyy. Nyt kun olisi tilaisuus jakaa valtaa sille naapurin siivoojalle tai kokille, niin mitään ei tehdä. Ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069