Laitteessa on 8 gigan kortti kuitenkin. Auttaako buuttaus?? vai kortin irrotus ja puhdistus? Sd-card manager valittaa :" Sd card not inserted"
Huawei Mediapad ei löydä SD-korttia
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Muistikortit ovat näissä vanhanaikaisia.
- Anonyymi
Mutta tarpeellisia, varsinkin, kun monissa on niin vähän omaa muistia.
Onkohan kortissa väärä formatointi? Kortti ei ehkä ole oikein paikoillaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tarpeellisia, varsinkin, kun monissa on niin vähän omaa muistia.
Onkohan kortissa väärä formatointi? Kortti ei ehkä ole oikein paikoillaan?Ei ole tarpeellinen.. Kaikissa on riittävästi muistia. Korttien kanssa saa lisäksi aina tapella kuten näkyy..
Itse olen proaktiivisesti putsaillut kontaktipinnat CRC:hen kostutetulla vanupuikolla ennen käyttöönottoa, eikä kontaktihäiriöitä koskaan ole ollut.
Tunnistuuko se kortti muussa laitteessa, vaikka läppärissä? Onko kortti ennen tunnistunut?
Onhan se kaikesta huolimatta mahdollista, että kortti on rikkikin. Tai sitten muistikortinlukija: tunnistuuko jokin muu kortti?- Anonyymi
Laite lukee sen alustettavaksi.
Itse kokeilisin vielä jollain Linuxilla, tunnistaisiko se mahdollisesti Androidilla alustetun kortin. Mikään Windowshan ei korttia tunnista jo alustetuksi ja tiedostoja sisältäväksi, ellei kortti ole Microsoftin tiedostomuodoissa.
Itse loogisella vianetsinnällä kyllä selvittää, onko vika kortissa vai lukijassa.
- Anonyymi
Aloittaja: sd card manageri ei tunnista korttia, mutta muut kyllä.
Aloittaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615