Ei tanssipaikkoja auki, ei festareita. Minä olen koko talven odottanut kesää ja panoja. Ostanut seksikkäitä vaatteita, käynyt ahkerasti lenkillä, voi vittu.
Tämän tytön kesä on pilalla koronan takia.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo hukkaan ole mennyt, olet upea nainen edelleen kesän jälkeenkin ;)
- Anonyymi
Voi tyttö, kyllä me sulle kivaa keksitään. Minkälaista kivaa etsit. Kimppaa vai ihan perus. Lenkki tekee hyvää, jos tuut meidän remmiin. Mistä päin oot?
- Anonyymi
Lenkille vaan, pavin seudulle vaikka se ei ole aukikaan. Voisin vaikka lähteä mukaan, mä meen nyt lenkille en kyllä sillä seudulla , paville kyllä tansseihin jos olis auki.
- Anonyymi
Tule mökille kesäksi mun kanssa, saat mitä haluat😁
M 50 - Anonyymi
Missäpäin lenkeilet? T. Lenkkeiliä .
- Anonyymi
Se on Lenkkeilijä!
Otan osaa. Jos mahdollista nii ota yhteys privalla ja jos asut lähellä, niin mikä ettei niin voitaisiin tavata ja keskustella. näin koronan aikana on jotenkin aseeton ja haluaa nyt solmia kontakteja.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081