Miten on mahdollista selvitä, jos menettää omaisuuden ex-miehen valehtelun ja kiristyksen vuoksi.?
Vääryydestä selviäminen
7
156
Vastaukset
- Anonyymi
Hankkimalla kunnon lakiasiantuntija.
- Anonyymi
Mistä niitä kunnon lakimiehiä löytyy?
- Anonyymi
Asianajajaliiton sivuilta.
- Anonyymi
Itse keksin kaksi keinoa:
1. Oikaisemalla vääryydet esim juuri lakimiehen avulla. Varattomille on tarjolla oikeusapua.
2. Käsittelemällä tunteitasi ammattiauttajan avulla.
Yleisenä ohjeena ja opastuksena voin sanoa, että ota vastuu itsestäsi. Sen sijaan, että jäät puimaan kokemiasi vääryyksiä, hyväksyt, että mokasit, kun annoit miehen huijata itseäsi ja jatkat eteenpäin.
Et ole syyllinen siihen mitä tapahtui, mutta olet vastuussa siitä miten jatkat elämääsi. - Anonyymi
Lakimiehen puheille. Jotkut narsisti valehtelija puolisot tarkoituksen mukaisesti piilottaa etukäteen omaisuuttaan, tietäen että aikomuksena on erota. Käteistä nostetaan jokapäivä suuria määriä "päivittäisten kulujen" kattamiseen, vaikka tosiasiassa ne menee fyysiseen jemmaan jotta puoliso ei tulisi näistä saamaan penniäkään eron koittaessa. Kannattaa tutkailla tiliotteet, kenelläkään ihmisellä ei ole tarvetta päivittäin nostaa useita satoja euroja (400-500euroa) käteistä ja varsinkaan nykypäivänä kun kortti on yleisin maksutapa. Toisaalta jotkut narsisti valehtelijat käyttävät käteistä tarkoituksella jälkiensä peittelyyn koska käteisen käyttöä on hyvin vaikea jäljittää mihin tarkoitukseen se on mennyt.
- Anonyymi
....käteisen piilottaminen voi jatkua vuosia, jos kyseessä pitkä avioliitto ja toinen tietää varmuudella että aikoo erota, mutta ei anna tästä viitteitä puolisolleen.
- Anonyymi
Suosittelen lakihenkilöä. Hän selvittää tarvittavat asiakirjat ja tekee laskelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717