Katsoin koko yön kuin hypnotisoituna tätä uskomattoman kaunista lähetystä:
https://www.youtube.com/watch?v=5FVux7U_LjE
Auto näkyy meillekin aivan paljain silmin koska se on paljon suurempi kuin Sputnik jota nassikkana katselimme.
Teslan avoauto avaruudessa!
9
292
Vastaukset
- Anonyymi
Näänhän minä autoja täällä maassakin eikä tarvitse niska kekassa taivaalle tähyillä.
- Anonyymi
Se näyttää niin feikiltä, että se on pakko olla aito. Vähän niin kuin kuuhun laskeutuminen näyttää niin feikiltä, että se on pakko olla totta.
- Anonyymi
Tesla suurenee ja pienenee taivaalla lättyteorian mukaisesti riippuen siitä miten se liikkuu muiden taivaankappaleiden seassa maailmamme yläpuolella.
- Anonyymi
Kuis usein autoa tuolla vahataan?
Kun se on koko ajan paisteessa niin kyllä saatana kiilto himmenee äkkiä.
Mutta nyt auto kiertää kaukana avaruudessa: https://www.whereisroadster.com/
Onko tuo youtubessa näkyvä "live", voidaanko tosiaan odottaa että Mars-planeetta kohta pujahtaa tuosta auton kamerasta ohi? Otin kuvakaappauksen, katson elääkö tuossa maassa pilvien sijainnit vai onko ne staattisesti aina samat pilvet kuten Nasan kuukuvissakin =)
käkäkäk kirjoitti:
Onko tuo youtubessa näkyvä "live", voidaanko tosiaan odottaa että Mars-planeetta kohta pujahtaa tuosta auton kamerasta ohi? Otin kuvakaappauksen, katson elääkö tuossa maassa pilvien sijainnit vai onko ne staattisesti aina samat pilvet kuten Nasan kuukuvissakin =)
Elä sie käkäkäk ole niin saatanan eppäileväine....... :-)
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen valtavan huolestunut jos tuo auto karkaa ties minne ja vie koronaviruksen koko Universumiimme ja tartuttaa kaikki örkit ja alienit jotka siellä pörräävät.
nazi kirjoitti:
Näissä avaruus-jutuissa on niin kova kusetuksen maku, että pakko epäillä =D, mutta kaiketi tämä auto nyt kumminkin tuolla avaruudessa leijuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804