Mikä neuvoksi minun pupuni Dani aivastelee kun minulla oli vessassa tavallisia puruja vaihdoimme purut puupellettiin viimeviikolla ja pupu ei aivastelee melkein yhtään ❤️👍🏻 Mutta ongelma on se että Dani ei suostu meneen laattikkoon pissalle eikä papanoimaan vaan tekee sen mielummin tarpeet hänen häkinpohjalla olevaan mattoon. Minä yritin totulla vähän sitä mutta ei onnistunut:/ Aattelin että pitäiskö vaihtaa takaisin puruihin ,mutta en kestä Danin aivastelua sitten ;( ja pitäisi olla koko ajan varuillaan että onko se tullut kipeeksi vai onko vaan perus aivastelua. Vinkkejä?!
Mun pikku hermeliinini
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670