Ehkäpä se kaivos kannattaisi avata Kuusamoon. Matkailubisnes on näyttänyt ahneen ja nurjan puolensa.
Kaivos Kuusamoon
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
olen samaa mieltä. Matkailu on kaikista oahin luontoa tuhoava teollosuudenlaji ja nyt yämän koronan vuoksi se toivottavasti saanut kuoliniskun. on melkoisen kaksinaamaista mainostaa kuntaa puhtaana luontomatkailukohteena, kun ulkomaalaiset saapuvat lentokoneilla jotka tuhoavat ilmakehää. Toistan: matkailu on pajin ympäristöä tuhoava teollisuudenlaji ja kaikki tapahtuu vain huvin vuoksi. Kuusamon kunnassa pitäisi ottaa lusikka ja järki käteen ja kaivoksille mahdollisuus. niillä kuitenkin pelastetaan maailman, koska metalleja tarvitaan. Mika flöjtikin on samaa mieltä, koska nämä on vaan yleisiä faktoja eli tosiasioita ei mitään mielipiteitä.
- Anonyymi
Nyt on asiapuhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635